Ei huvita yhtään mistään

Rukousaiheet

Ei huvita yhtään mistään

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Marras 2011 16:47

Voi minua ei enää huvita lukea Raamattua kun on orpo olo. Kuinka voi keskittyä lukemaan Raamattua kun jää sellainen tyhjäntuntuinen olo?

Minä sain Jumalalta Sanan ja siinä sanottiin että vietä aikaa Sanan ääressä niin Jumala tekee töitä minussa. Niin tein ja sain kokea ja tuntea miten Jumala alkoi virrata minuun ikään kuin nestemäistä mutta nyt ei huvita yhtään mistään.

No rukousaihe tässä ja sorry!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7908
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ei huvita yhtään mistään

ViestiKirjoittaja Maria » 24. Marras 2011 19:39

vaisuliini kirjoitti:Voi minua ei enää huvita lukea Raamattua kun on orpo olo. Kuinka voi keskittyä lukemaan Raamattua kun jää sellainen tyhjäntuntuinen olo?

Minä sain Jumalalta Sanan ja siinä sanottiin että vietä aikaa Sanan ääressä niin Jumala tekee töitä minussa. Niin tein ja sain kokea ja tuntea miten Jumala alkoi virrata minuun ikään kuin nestemäistä mutta nyt ei huvita yhtään mistään.

No rukousaihe tässä ja sorry!


Älä pelästy, vaikka ei aina se Raamatunluku niin maistuisikaan, sillä uskallan väittää näin; "Meillä kaikilla uskovilla on aikoja jolloin ei Raamatun lukeminen kiinnosta, vana se on kuivaa ja saattaa olla jopa vastenmielistäkin!" Ja sekin vain kuuluu, niin kurjaa kuin se onkin, niin sekin kuuluu uskon vaellukseemme.

Nyt olet sisko rukousten alla ja me kannamme sinua Isän eteen, jotta hän virkistäisi ja vahvistaisi sinua ja saisit kokea jälleen janoa ja halua lukea Raamattua, skä iloa ja voimaa lukemastasi. Mutta väkisin ei kannata lukea, kyllä Jumaala ymmärtää ja tuntee sinut ja meidät kaikki ja tietää; mitä tekoa olemme.

Oisko aika nyt panostaa rukoukseen? Ja lue Sanaa vaikka vain jae 2 ja ole itsellesi armollinen. Sillä aivan varmana tulee aika joloin haluat taas lukea ja saat siitä irti ja se täyttää sydämesi ja kaipuusi..Tulee mieleeni se Raamatun paikka; Saarn. 3:1-8

Aika jännä ilmasu muuten tuo"nestemäistä"?

:unity: :prayer4: Jään rukoilemaan puolestasi sisko kulta! Jeesus kanssasi ja perheesi kanssa! :hearts: :thumb: :sleep:
Maria
 

Re: Ei huvita yhtään mistään

ViestiKirjoittaja todael » 24. Marras 2011 23:03

Tuttu tunne. Itse tällöin lepään Jumalan iankaikkisissa käsivarsissa ja olen vain. Itse olen kokenut rukouksessa että itsensä "puristaminen" lukemaan Raamattua ei ole hyväksi. Meillä uudestisyntyneillä on Voitelu - Pyhä Henki - joka opettaa meille kaiken totuuden sekä jakaa meille Jeesuksen omasta.

On hetkiä jolloin on kuivuutta ja kokee paljon heikkoutta - silti olemme AINA Jumalan iankaikkisten käsivarsien varassa.

Siunausta sinulle Vaisuliini - Jeesus on Herra.

- todael :prayer4:
todael
 

Re: Ei huvita yhtään mistään

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Joulu 2011 20:28

Maria ja Todael, kiitoksia teille ja rukouksestanne! ;gladly:
Jumala teitä siunatkoon! :pc:


*Tämän rukouspalstan puolesta muistaen rukouksin vaisuliini, siis taustaillen...* :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7908
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron