Yksi mies jolla kaksoiselämä

Rukousaiheet

Yksi mies jolla kaksoiselämä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Marras 2011 08:31

Pyytäisin esirukousta yhden miehen puolesta. Hän on lukenut mitä olen hänelle antanut Raamatun paikat ja hän tutki ne asiat avoimin mielin eikä herjannut eikä pilkannut yhtään.
Hän sanoi harkitsevan asiaa että hän hylkäisi syntielämää. Hän tapailee yhtä miestä mutta seurustelee tyttöystävän kanssa.

Minä tarvitsisin myös viisautta pelastaakseni hänet pois väärältä tieltä Jeesuksen luo. Se on minulle "vaikea alue".

Kiitos etukäteen rukoilijoille!

Esirukoillen kanssa tämän rukouspalstan puolesta
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Yksi mies jolla kaksoiselämä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Marras 2011 15:54

Unohdin sanoa että hänen äiti on uskova ja rukoilee että tämä mies tulisi uskoon.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Yksi mies jolla kaksoiselämä

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Marras 2011 16:58

Rakas taivaan Isä, kiitos, että saan tuoda tämän esirukouspyynnön eteesi. Tapahtukoon sinun tahtosi tämän ihmisen elämässä. Kiitän sinua Herran Jeesuksen nimessä. Sinun on kaikki valta, voima ja kunnia, iankaikkisesti. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron