Tulin uskoon vaimo haluaa eron

Rukousaiheet

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Olli » 09. Elo 2015 19:59

Ei ymmärrys riitä tuska repii. Kun tulin uskoon Herran armosta niin ajattelin että asiat menee jossain määrin parempaan päin mutta mitään ei ole tapahtunut. Päivittäin tuntuu pahalta, miksi olen joutunut tällaiseesn tilanteeseen, tiedän että olen matkalla kohti taivasta, mutta maallinen elämä on kadonnut kokonaan paitsi se rakkaus vaimoani kohtaan jossa ei ole tullut muutosta mikä osaltaan tuntuu oudolta.

Vaimon kanssa sovittu kuukausi on muuttunut lähes kahdeksi kuukaudeksi.
Sanoin vaimolleni palaavani huomenna takaisin kotiin halusi tai ei. Pelkään että liittoni ei tule eheytymään ja joudun lähtemään lopullisesti sieltä pois.

Herra auta.
Olli
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01. Huhti 2015 05:08

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Jukka » 07. Syys 2015 14:45

Olli kirjoitti:Tänään muutin pois kotoa (sovittiin vaimon kanssa että olen kuukauden pois sitten katotaan uudestaan tilannetta).


Tervehdys Olli! Olisin lähettänyt Sinulle yksityisviestin, mutta en löytänyt kohtaa, mistä sellaisen saisi lähtemään. Ehkä sitä mahdollisuutta ei tällä foorumilla ole.

Ajatukseni oli kysyä, mitä Sinulle ja perheellesi kuuluu. Tarkoitukseni ei ole olla tunkeileva eikä Sinun tarvitse edes harkita vastausta, jos koet viisaanpana pitää perheasiat nyt poissa palstalta. Muutamat varmasti muistavat koko perhettäsi Herran edessä.

Jeesuksen Kristuksen armo ja johdatus kanssasi. Erityistä Jumalan varjelusta pyydän lapsillesi.

Kristuksen armon osallisuudessa
Jukka Virtanen
Jukka
 

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Olli » 08. Syys 2015 08:24

Sen olen huomannut että maalliselta pohjalta uskovan on turha yrittää saada apua tällaiseen tilanteeseen. Kävin keväällä työterveyspuolen juttusilla ja siellä henkilön puheilla joka oli "ammattiauttaja" ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kävin siellä riitti minulle.

Kevään ja kesän mittaan puhunut uskovien kanssa erosta saanut tukea heiltä ja vahvistanut minua.

Se rukouksen voima jonka olen saanut kokea uskovien kautta on ollut valtava.

Tällä hetkellä välit vaimooni on "kaveripohjalla" tulemme hyvin toimeen puheissa mutta silti pelkään mitä tapahtuu. (asun kotona perheeni kanssa)

Luotto Jumalaan on silti vahva tapahtui mitä tahansa.
Olli
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01. Huhti 2015 05:08

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Syys 2015 18:41

Olli kirjoitti:Tällä hetkellä välit vaimooni on "kaveripohjalla" tulemme hyvin toimeen puheissa mutta silti pelkään mitä tapahtuu. (asun kotona perheeni kanssa)

Luotto Jumalaan on silti vahva tapahtui mitä tahansa.


Kiitos vastauksesta. Jumala on todistanut olevansa uskollinen ja luotettava läpi sukupolvien saaton. Kaikella on tarkoituksensa vaikka emme nyt sitä näkisi ja ymmärtäisi. Jumala hallitsee kaiken aikaa ja kipeimmätkin asiat voivat kääntyä parhaaksemme ja läheisiemme parhaaksi.

"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Mitä minä teen, sitä et nyt käsitä, mutta vastedes sinä sen ymmärrät" (Joh. 13.7)
Jukka
 

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Olli » 21. Huhti 2016 06:43

Herralle kiitos ja siunausta kaikille jotka ovat rukoilleet perheeni puolesta menneen vuoden aikana.

Vaimoni halukkuus avioeroon muuttui rakkaudeksi. Vuosi mennyt avioeron vireillelaitosta ja nyt tilanne rauennut.

KIITOS TAIVAAN ISÄ.
Olli
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01. Huhti 2015 05:08

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja roosa » 22. Huhti 2016 09:20

Olli kirjoitti:Herralle kiitos ja siunausta kaikille jotka ovat rukoilleet perheeni puolesta menneen vuoden aikana.

Vaimoni halukkuus avioeroon muuttui rakkaudeksi. Vuosi mennyt avioeron vireillelaitosta ja nyt tilanne rauennut.

KIITOS TAIVAAN ISÄ.


Herralle Kiitos todellakin, että kaikki kääntyi hyväksi, ja varmaan jopa paremmaksi kuin ennen. :thumb:
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Jukka » 23. Huhti 2016 06:29

Olli kirjoitti:Herralle kiitos ja siunausta kaikille jotka ovat rukoilleet perheeni puolesta menneen vuoden aikana.

Vaimoni halukkuus avioeroon muuttui rakkaudeksi. Vuosi mennyt avioeron vireillelaitosta ja nyt tilanne rauennut.

KIITOS TAIVAAN ISÄ.


Kiitos Olli tästä viestistäsi. Se korottaa Herran nimeä ja todistaa Hänen uskollisuudestaan. Vanhurskas ja auttaja Hän on.
Jukka
 

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Huhti 2016 08:23

Kiitos Jeesus :hearts:
systeri
 

Re: Tulin uskoon vaimo haluaa eron

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Touko 2016 11:22

Olli kirjoitti:Herralle kiitos ja siunausta kaikille jotka ovat rukoilleet perheeni puolesta menneen vuoden aikana.

Vaimoni halukkuus avioeroon muuttui rakkaudeksi. Vuosi mennyt avioeron vireillelaitosta ja nyt tilanne rauennut.

KIITOS TAIVAAN ISÄ.


Kiitos Herralle kuinka Hän onkaan uskollinen ja hyvä!

Olen todella riemuissani kun luin tämän! :thumb:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa