Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

Rukousaiheet

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Huhti 2013 23:48

Ei baarissa kävijöissä ole riivaajia. ainakaan kaikissa. toki riivattuja voi toki olla baarissa tai vaikka golfkentällä.. tai kukkanäyttelyssä.. Jollekin voisi olla jopa iso siunaus että löytyis puolisko joka on edes jotenkin uskoonpäin kallellaan.. eikä niin että joutuisi elämään eikkarin kanssa.. maalataan eteen tilanne..

Mies tai nainen kiskoo kepardia tai siduu kotonaan (ei uskos oleva) ja musa soi ja hajusteet haisee ja puhelimet pärisee.. sitten tulee kommentti "hei.. mä lähen nyt TUULETTUUN.. jää sä lukeen sitä satukirjaas himaan".. :( :(

Sellaiselle vois olla mahtava siunaus jos olisikin ehkä sillontällön baaris käyvä, mutta kuitenkin jo uskos oleva kunppani..

Mutta taas sellaiselle joka on rypenyt melkeen Lasol-asteella, ja siitä pelastunut raittiuteen.. ja joutuu "sidubailaajan" kumppanks.. sille tulee siitä kumppanista kompastuskivi syntiin :( Eli tämä ihminen ei ole MINULLE sopiva, kun taas toiselle hän voi olla mitä ihanin vaimoke=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 12. Huhti 2013 18:17

Aluksi itsekin järkytyin hyvin voimakkaista sanavalinnoista, jotka johtuivat ehkä paljolti pettymyksestä, tai näin oletan...

Kuitenkin ymmärrän, sen puolen asiasta, että kyllä ihminen voi joutua perkeleen kätyriksi itse tiedostamatta, eli eksyttää uskovan pois Jeesuksesta ja Jumalan tuntemuksesta, eli siinä mielessä saatanan toimet voivat olla eksyttämässä jonkun ihmisen kautta uskovaa pois... ja jos sitten toinen tietää, että ei sovi lähteä sellaiseen mukaan, jossa on vaara joutua sivuraiteille, niin hyvähän se on tiedostaa, koska uskon elämän kanssa ei sovi leikkiä ja luulla, että ihminen voi ehdoin tahdoin jättäytyä "armo armon päälle vaan"... meitä kehoitetaan valvomaan ja se tarkoittaa elämistä Jumalan tahdossa.

Tämä ei tee tietenkään ihmisestä saatanaa, tai sen pahempaa kuin kukaan toinenkaan ihminen on. Mutta, jollekin kiusaus synnintekoon, voi tulla jonkun ihmisen kautta houkutuksena ja jos tietää, että ei kestä siinä koetuksessa, niin miksi lähteä "leikkiin mukaan"

Eli siinä mielessä ymmärrän kyllä tuomarisimsonin777 mietteitä...
lonelyrider
 

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja matkalla » 13. Huhti 2013 10:23

Joh. 6:70 Jeesus vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele."

Joh. 13:2 Ja ehtoollisella oltaessa, kun perkele jo oli pannut Juudas Iskariotin, Simonin pojan, sydämeen, että hän kavaltaisi Jeesuksen,

1. Piet. 5:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele."

En nyt malttanut olla laittamatta näitä Jeesuksen sanoja, hän jopa sanoo tuossa yhtä opetuslastaan eli Juudasta perkeleeksi.



Matt. 16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

Tässä taas Jeesus tuskastuu Pietariin, jonka sisimpään saatana on syöttänyt pelon ja epäuskon ajatuksia.
matkalla
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11. Kesä 2012 00:45

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 14. Huhti 2013 12:33

kyllä samoilla linjoilla olen matkalla kanssa.Luulen ,että ihmiset ei ymmärrä sitä kuinka paljon ja miten yleistä on tämä saatanan venkoilu ja yritys ohjata ihmistä ,,ajatukset kuten todella voi Raamatun tekstistä lukea niin se on totta ja jos ihminen on uskon asioissa vaik alkutaipaleella tai eräänlaisessa(luopio)tilassa .En tarkoita tällä tilalla sitä Jeesuksen uudelleen ristiinnaulitsemista siis ,että kääntyy täydellisesti Herraa vastaan vaan on sellaisessa Raamatun sanan haaleassa tilassa ja silloi (uskon itse näin) ihminen on sellaisella,"Ei kenenkään maalla" ja mielestäni se on yksi vaarallisimmista paikoista ihmiselle .Tarkoitan sitä ,että ihminen sydämmessään leijuu kahden maailman välissä olematta kiinni kummassakaan.Toisaalta luottaa aisteillaan ,että hyvä on olla ja hyvin pyyhkii ,mutta ei huomaa sitä että erkanee Salakavalasti pois Jumalan ohjausesta ja menee maailmanmukaan.Uskon ,että avioeroissa ja perheelämässä tämä on yksi suurin syy eroihin uupumuksen lisäksi tämä haaleus .Kun jompi kumpi alkaa lipsua esim seurakunta elämästä (koti) yms niin "merkit " on silloin jo ilmassa.(En tiedä ymmärtikö kukaan ,täytyy itsekin lukea uudelleen ,että ymmärtäisi )Se painostus ja ohjaus pahan taholta ja manipulointi on täysin eri asia kuin esim riivattuna olo,jolloin ihminen ei enää ole itsensä herra.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Vappuna ON treffit!!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 25. Huhti 2013 22:12

No nyt löytyi oikea kristitty nainen.. 27v ei juo eikä tupakoi eikä kapakoi. ei edes aikaisempia miessuhteita<3. ollaan vähän ihastuneita.. pidetään molemmat moottorivempeleistä..=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja Jukka » 11. Huhti 2016 09:23

tuomarisimson777 kirjoitti:Tämän viestiketjun voi poistaa. ei tullut treffejä ja olemme nyt sitten vihamiehiä=( KYLLÄ se on uskottava että YKSIN on mun tarkotettu elää.. KYLLÄ se niin vaan on vaikka elättelee kuinka tiveita. AINA sama sykli.. Annetaan toiveiden nousta ja JOKA KERTA kaikki päättyy tähän samaan pisteeseen. YKSIN TAAS ja YKSI VIHAMIES lisää=( parempoi on että en edes katso naista kohden ja olen täysin kylmä kuin jääpuikko jokaiselle naispuoliselle ja juttelenkin vaan miespuolisten kanssa..


Jaaha, vai sillä tavalla, että kun ei tullut treffejä niin sitten tuli yksi vihamies (lisää). Toivottavasti sillä "vastapuolella" ei ole yhtä tylyjä ajatuksia Sinusta. Tuo näkemyksesi tosin selittäisi maailmassa käytävien sotien etiologian (syntymekanismin). Täällä palstalla oppii monenlaista uutta ja ihmeellistä... :o :lol:
Jukka
 

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa