Pyydän esirukousta sairauteni tähden

Rukousaiheet

Pyydän esirukousta sairauteni tähden

ViestiKirjoittaja Jukka » 30. Marras 2015 21:03

Olen kovin kivulias jalastani, joka vammautui auto-onnettomuudessa 1982. Sairauteni on pahentunut sydänleikkaukseni onnistumisen jälkeen (ehkä liikuin innoissani liikaa). Nyt en pääse liikkeelle ilman kyynärsauvoja ja niilläkin vain lyhyen matkan kerrallaan. Vaikea sokeritautini lisää ongelmia jalassa. Odotan pääsyä leikkaukseen (7 on jo aikaisemmin tehty). Toivon Jeesukselta sellaista suopeutta, että jalasta saitaisiin kipuja vähemmäksi ja pääsisin vielä menemään maatilamme metsäkallioille, tehdä nuotion, hiillostaa kalaa ja nauttia luonnosta ystävieni kanssa...kalaa hiilloksella, kuten Jeesus tarjoili opetuslapsilleen ylösnoustuaan. Voi Jeesus, Sinä tiedät miten minä kaipaan niitä yksinkertaisia nuoruuden aikoja kanssasi uudelleen!

Muistan aikoja, kun olin vielä terve ja veljien kanssa kokoonnuimme luontoon ja kitaran säestyksellä lauloimme kiitoslauluja Jumalalle. "Kohottakaa riemuhuuto Herralle kaikki maa..." ja "Mestari, mestari on minut voittanut, saan jalkais juurhen lail Marian...".
Jukka
 

Re: Pyydän esirukousta sairauteni tähden

ViestiKirjoittaja tanu » 30. Marras 2015 21:26

Kiitos pyhä Kaikkivaltias Jumala, että sinä voit palvelijasi Jukan jalan parantaa.
Kiitos että voit poistaa kivut ja parantaa Jukan niin että hän voisi vielä nauttia luonnossa liikkumisesta ystävien kanssa.
Rakas taivaallinen Isä, ilmesty väkevästi ja auta ja armahda.
Herran Jeesuksen nimessä, amen.

Voimia sinulle Jukka vaikean sairauden kanssa.
Herran varjelusta ja siunausta.

Jeesus auta!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa