Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja Jukka » 06. Marras 2015 00:26

Vaisuliini. Tuo lainaamasi teksti ei ole kirkkoraamatusta (KR) 33/38. Olit varmaan ajatuksissasi merkinnyt kohdan sieltä lainatuksi. Itse vierastan noita vapaita käännöksiä.
Jukka
 

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Marras 2015 09:40

jukka1954 kirjoitti:Vaisuliini. Tuo lainaamasi teksti ei ole kirkkoraamatusta (KR) 33/38. Olit varmaan ajatuksissasi merkinnyt kohdan sieltä lainatuksi. Itse vierastan noita vapaita käännöksiä.


Hyvä että huomasit. Minäkin kans huomasin ja ihmettelin. :shock: :? Nyt se on korjattu. Ne ylimääräiset kohdat eivät tunnu lohdulliselta niin jätin ne pois.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Marras 2015 11:29


"Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."
Jesaja 54:10

Kristuksen tähden totta tämäkin!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Marras 2015 12:31


Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. Room. 5:8

Tämä on totta vielä tänäänkin, meidän jokaisen kohdalla!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Marras 2015 10:26


Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 01. Kesä 2018 07:43

"Vuoret kantakoot rauhaa kansalle, niin myös kukkulat, vanhurskauden voimasta (Ps.72:3)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja Jukka » 02. Kesä 2018 05:25

Aamu-Usva kirjoitti:"Vuoret kantakoot rauhaa kansalle, niin myös kukkulat, vanhurskauden voimasta (Ps.72:3)."


Mitä tuossa tarkoittavat vuoret ja kukkulat?
Jukka
 

Re: Lohdutuksen sanat kuvineen ym.

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Kesä 2018 20:26

En minä sitä ole miettinyt. Ajattelin vain että on kauniisti sanottu, että vuoret ja kukkulat kantavat rauhaa kansalle ;gladly:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron