Anokaa niin teille annetaan

Rukousaiheet

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Syys 2015 21:12

*
Eräs uskonsysteri lähetteli tekstiviestejä ja koitti käännyttämään minua uskomaan valheeseen johon hän itse uskoo. Ojentauduin auttamaan häntä oikeaan suuntaan ja sanoin hänelle että meidän uskon kohteena ja keskipisteenä on yksin Jumalan Sana Raamatussa, ei suuria tunnustekoja ihmeineen. Siten hän lähetti hyökkäävää tekstiä minulle. Häntä saa muistaa rukouksin. Jumala auta!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Loka 2015 16:10

*
Minulla on astmasta johtuva ylähengitystieinfektio. Minua saa muistaa rukouksin että parannun kokonaan siitä. Mutta jos se on Jumalan tahto, saa muistaa rukouksin että parannun myös pois astmasta. Kiitos!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Joulu 2015 08:11

*
Hätärukousviesti

Sain äsken viestin. Yksi nainen sortuu juomaan viinaa ja on itse hylkäämä lapsi jolla on paljon haavoja. Ei ole voimia vastustamaan sitä ja tarvitsee apua viinan orjuuden vapautukseen. Pyydän rukousvoimia hänen puolesta vaikka koko foorumin voimin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron