Anokaa niin teille annetaan

Rukousaiheet

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Helmi 2015 19:19


Rukousapua!

Rukoillaan Suomelle Jeesuksen veren voittoa ja suojaa. Nyt pe ja la on Turussa raskas hevikonsertti " Suomi saatanalle 2015 ". Rukoillaan Jumalalle ryöstösaalista Suomessa. Jeesus Kristus on Kaikkivaltias Herra Sebaot.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Helmi 2015 19:42


1300 muslimilaista suojelee juutalaisen synagoogaa, se vaikutti minuun. Niin haluaisin rukoilla että heille totuus alkaisi avata niin he löytäisivät totuuden joka vie henkilökohtaisesti Jeesuksen luo. Ja Herra varjelkoon heitä ettei terroristit tappaisi heitä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Helmi 2015 21:49

*
Eräs uskonsysteri:
Rukoillaan kaikki , että avioliittolaki pysyy ennallaan. Sain näyn 24.11 Jos hyvin monet Jumalan sanaa uskovat rukoilevat saamme pitää avioliiton ennallaan... Levittäkää tätä rukouspyyntöä...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Huhti 2015 16:48

*
Minulla on keuhkoputkentulehdus. Yritän hoitaa itseäni terveeksi inkiväärillä ja kuumalla mustaherukkamehulla. Saa tokihan muistaa rukouksin jos halutaan. :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Huhti 2015 10:09

*
Lääkekuuri ei tunnu auttavan enää ja keuhkoputki tulehtuu vielä ja olen kohta menossa ulkomaille...Tämä huolettaa ja tarvitsisin nyt rukousapua.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Jukka » 12. Huhti 2015 20:08

Vaisuliini kirjoitti: "Lääkekuuri ei tunnu auttavan enää ja keuhkoputki tulehtuu vielä ja olen kohta menossa ulkomaille..."

Tänä keväänä monet ovat sairastaneet sitkeää flunssaa, johon on liittynyt yskää ja hengitysteiden tulehdusta. Minulla se kesti yli kuukauden. Antibioottikuuri yleensä on avuksi ja paikallaan siinä vaiheessa, jos tulehdus etenee keuhkoputkiin tai poskionteloihin.

PS. Muistathan, että Raamatussa oli henkilöitä, jotka joutuvat sairautensa tähden luopumaan tai siirtämään matkustamistaan. Joskus se käy niinkin, mutta toivon Sinulle pikaista toipumista sairaudestasi.
Jukka
 

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 13. Huhti 2015 11:29

Monesti moni pöpö tauti menee ja tulee ja yksi ,jolla saa hieman vähennettyä pöpömahdollisuutta on kaupan,pankin ym julkisen paikan jälkeen pesee kädet niin pöpö mahdollisuus vähenee hiukan.
Vitamiineja on hyvä saada jo ennen kuin ns räkäkausi alkaa.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Huhti 2015 19:25

jukka1954 kirjoitti:Vaisuliini kirjoitti: "Lääkekuuri ei tunnu auttavan enää ja keuhkoputki tulehtuu vielä ja olen kohta menossa ulkomaille..."

Tänä keväänä monet ovat sairastaneet sitkeää flunssaa, johon on liittynyt yskää ja hengitysteiden tulehdusta. Minulla se kesti yli kuukauden. Antibioottikuuri yleensä on avuksi ja paikallaan siinä vaiheessa, jos tulehdus etenee keuhkoputkiin tai poskionteloihin.

PS. Muistathan, että Raamatussa oli henkilöitä, jotka joutuvat sairautensa tähden luopumaan tai siirtämään matkustamistaan. Joskus se käy niinkin, mutta toivon Sinulle pikaista toipumista sairaudestasi.


Kiitos! Nyt keuhkoputki näyttää voivan hieman paremmin ja huomenna lääkekuuri loppuu. Matkani ei voi siirtää myöhemmäksi koska lähden bussiporukan kanssa samalle matkalle. No minua kehotetaan mennä lääkärin luo otattamaan pikatestiä siitä tulehdusarvosta ennen matkaa mutta katson hyväksi jättää käymättä siellä. Koska piilotulehdus kyllä itsestään parantuu. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Huhti 2015 19:39

Mr Kerimäki kirjoitti:Monesti moni pöpö tauti menee ja tulee ja yksi ,jolla saa hieman vähennettyä pöpömahdollisuutta on kaupan,pankin ym julkisen paikan jälkeen pesee kädet niin pöpö mahdollisuus vähenee hiukan.
Vitamiineja on hyvä saada jo ennen kuin ns räkäkausi alkaa.


Minulla on hygieniapassi :D Töissä on ollut norotauteja ja minä selvisin läpi :silent: :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Anokaa niin teille annetaan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Heinä 2015 09:02

*
Meitä saa muistaa rukouksin kun aloitan ensin etsimisen muualta työpaikan ja työsuhdeasunnon niin sitten voimme myydä asunnon ja muuttaa yhdessä. Että Jumala auttaisi minua löytämään kans.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa