Työelämään..

Rukousaiheet

Työelämään..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 01. Touko 2011 11:59

Huomenna sitten alkaisikin työelämä.. Herramme Jeesus auta mua siellä. Herra että voisin senkin ilolla palvelleen ilman huolia toteuttaa. Suo mulle rauha kaikilta sielunvihollisen juonilta..ettei vihollinen ja synti mua ketoisi ja saisi napattua enää.. Herramme Jeesus.. ota mnut siipiesi suojaan ja suojaa mua kaikilla teillä missä kuljeskelenkin..Amen..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Työelämään..

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Touko 2011 17:57

tuomarisimson777 kirjoitti:Huomenna sitten alkaisikin työelämä.. Herramme Jeesus auta mua siellä. Herra että voisin senkin ilolla palvelleen ilman huolia toteuttaa. Suo mulle rauha kaikilta sielunvihollisen juonilta..ettei vihollinen ja synti mua ketoisi ja saisi napattua enää.. Herramme Jeesus.. ota mnut siipiesi suojaan ja suojaa mua kaikilla teillä missä kuljeskelenkin..Amen..


Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa tuomarisimson777:lle!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Työelämään..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 05. Touko 2011 19:22

Elävä Herra on ollut voimallisena mukana työssä.. Olen saanut nähdä vanhoja tuttuja ja ilmapiiri on kannustava ja hauska.. päivät on pitkiä mutta kuitenkin on hyvä mieli kun on päivä mennyt hyvin..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Työelämään..

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Touko 2011 00:37

Kiva kuulla, että sulla menee hyvin. Jumala siunatkoon sinua.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron