Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

Rukousaiheet

Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Elo 2014 13:36

*
Minä tarvitsisin äkkinäistä rukousapua tuon pikkulintu poloisen puolesta. Löysin sen terassiltani ja sen toinen siipi on vähän levällään kuin toinen siipi. Arvasin että siipi taisi olla murtunut. Se katsoi minuun eikä säikähtänyt koska tunsi minut ja tietää kuka olen koska annan aina maapähkinöitä pikkulinnuille. Nyt se yrittää nukkua enkä voi mennä ulos vaan yritän olla hiljainen ja pysyttelen sisällä. Se taitaa yrittää nukkua siipi terveeksi?

Rukoilin Jumalaa ja sanoin; jos se on Jumalan tahto, tapahtukoon Jumalan tahdon mukaan ottaa linnun hengen pois ettei sen tarvitsisi kärsiä tuskan kanssa mutta ei mitään tapahtunut. Se piippasi äsken ja taas löhöää siipi levällään ja pitää välillä silmät kiinni ja taas auki ja sit kiinni. Olen avuton ja minua itkettää. Tarvitsisin teidän rukousapua ettei tuo poloinen tarvitsisi kärsiä enempää. Kiitos!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Elo 2014 13:50

*
Anteeksi että erehdyin äsken! :oops: Se äsken hyppi terassillani ja siten seisoi ja katseli ja sit lensi pois täysin terveenä. :shock: Se taisi ottaa päikkärit ja sen oli tapana nukkua siipi levällään. Anteeksi tuhannesti!!! :oops: Tai ehkä Jumala paransi sen siiven näkymättömällä tavalla ja se voi yhtäkkiä paremmin. Ehkä yksin minun hätärukoukseni riitti hyvin Jumalalle mutta se tuntui viipyvän niin luulin ettei minun rukoukseni riittänyt siihen hätään... :oops:
Viimeksi muokannut vaisuliini päivämäärä 02. Elo 2014 09:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Elo 2014 09:15

*
No minä epäilen että kyllä siipi oli oikeastaan murtunut ja Jumala kuuli hätärukoustani ja paransi tuon poloisen siiven. Tässä olisi kuva mutta eri toinen lintu. Se aina ikkunan vieressä odottaa maapähkinän. Pystyy itse ottamaan sen kädestäni. Aika kesyt :angel:

Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 03. Elo 2014 14:37

Jospa Jumala paransi pikkulinnun.

Minä just tänään mietin lintuja. Korppeja ja varislintuja ja katselin vähän Raamatusta noihin korppeihin
viittaavia kohtia. Mietin, kun Jumala ruokki Eliaa korpin kautta mutta varislinnut ovat kuitenkin saastaisia eläimiä.
Koitin tutkia, oliko kyseessä korppi vai jokin muu lintu, mutta en osaa
alkutekstiä tutkia, joten en ollut ihan varma.

Miksi Jumala ruokki Eliaa saastaisen linnun kautta?

Korpit ovat kuitenkin hyvin älykkäitä. Minä tykkään niistä.
Mulle sattui kerran juttu harakoiden kanssa, pidän sitä jonkinlaisena ihmeenä ja uskon, että enkeli oli siinä mukana auttamassa harakoita.
En tiedä, miksi se on pyörinyt viime aikoina mielessä, mutta tiedän, että Jumala rakastaa luomakuntaansa, myös eläimiä, joita sanotaan
saastaisiksi.

Siunausta sulle vaisuliini, ihana kun Jumala auttoi linnun lentoon. :hugehug:
Jasmiini
 

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Elo 2014 09:43

*
Niin ja siunausta sinulle Jasmiini. Minua tympii koska minulla epäusko taas horjuu.
No koska eilen olin hevostallilla. Niin huomasin että yksi hevonen on sisällä ja muut ulkona.
Minulle kerrottiin että sillä on liikkumiskielto kipeän jänteen takia. On ollut jo kaksi kuukautta
kipeänä eikä vielä parantunut. Kysyin voiko parantua... Nainen vastasi minulle ettei usko
että parantuisi... :shock: :?

Niin siitä alkaen minä koitin omin päin rukoilla ja uskoa että se parantuisi ja Jumala varmaan
parantaisi pyhällä ja parantavalla kädellä sitä jännettä mutta epäusko ei jättänyt minua
rauhaan ja pelkäsin että epäuskon takia rukous raukeaa tyhjään. En viitsi luoda ketjun
koska minulle naurettaisiin... :oops: Se on vielä mielessäni ja minä epäuskon takia elätän
toivoa että se parantuisi kokonaan täysin ja voisi mennä ratsastukseen. Kyllä tympii tää
epäusko... :oops:

Jos haluatte, voitte muistaa rukouksin että se parantuisi ja voisi taas mennä ratsastukseen.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 06. Elo 2014 12:49

Kyllä eläinten puolestakin voi rukoilla ja Jumala auttelee näittenkin asioiden kanssa.

Ps. 36: 5 (36:6) Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.
6 (36:7) Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.
7 (36:8) Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.
8 (36:9) Heidät ravitaan sinun huoneesi lihavuudella, sinä annat heidän juoda suloisuutesi virrasta.


Toivottavasti heppa paranee.
Jasmiini
 

Re: Pikkulintu poloisen puolesta ja äkkiä!!!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Elo 2014 08:31

*
Hyvä, kiitos niistä kohdista! Ja Jumala siis kuulee rukousta joka on Sanan mukaista eikä
epäusko voi estää Jumalaa kuulemasta ja auttamasta eläinpoloista koska se on Sanan
mukainen rukous. Se on lohdullista tietää ja se on Jumalan ihana lupaus. Minä odotan
innoissani että se Kassu paranee pian ja voisi juosta... :clap: :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron