Erään tutun uni tai uninäky

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Siivetön » 25. Heinä 2014 11:46

vaisuliini kirjoitti:
Siivetön kirjoitti:Voithan toki kertoa äidillesi, että Sinulla on jokin epämääräinen ja
ikävä tunnekokemus kyseisestä kellosta, mutta et tiedä mihin se
liittyy ja mistä tuollainen kokemus tulee.

Jos sitten tarpeen tai jos äitisi tietää jotain sen kellon taustoista,
niin uskon tuon herättävän jo ajattelemaan asiaa.


Niin mutta lapsena minä lakkasin kertomasta äidille enää mitä minulle kaikenlainen juttu tapahtui. Äiti aina sanoi minulle; höpöhöpö. Minä hain veljeni ja pyysin veljeni todistamaan äidille. Veljenikin todisti eikä äiti uskonut meitä. :cry: Siitä lähtien en ole koskaan kertonut äidille enää... Äiti ei aina usko minua. Mutta siunattua viikonloppua! :angel:


:( :(

Juu, no sitten ymmärrän, että on todella hankala puhua hänelle näistä asioista.

Joten lienee ainut mahdollisuus tosiaankin turvautua vain ja ainoastaan Jumalaan ja pyytää Häneltä myöskin sitä, että saisit rauhan tämän asian kohdalla ja voisit sen luovuttaa kokonaisuudessaan Jumalan käsiin, koska et voi ihmisenä sen asian eteen mitään tehdä.

Muistan Sinua Vaisuliini rukouksin!
Sydämeni iloitsee vilpittömydestäsi ja nöyryydestäsi!

Herra olkoon kaikessa kanssasi ja rukoillaan, että äitisikin löytäisi Jeesuksen Kristuksen elämäänsä Pelastajanaan ja Vapahtajanaan.
Siivetön
 

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja niika » 25. Heinä 2014 12:22

Kiitos Juha vastauksistasi liittyen tuohon nuorten näkyyn. Vahvistit omankin käsitykseni lähteestä. Ja hienoa Vaisuliini, että asia on alkanut selkeytyä.
niika
 
Viestit: 5
Liittynyt: 04. Heinä 2014 21:48

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja tanu » 25. Heinä 2014 12:50

Juha kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Kiitos Siivetön :thumbup: Kyllä ja näin juuri minulle tapahtui kun en ollut silloin Jeesuksen oma. Mutta voiko saatana käyttää unta myös? Jumala on lempeä eikä halua satuttaa ketään unella mutta saatana kai voi...


Kyllä saatana voi pahoilla unilla kiusata uskovia joskus.


Käsittäisin niin, että voi ainoastaan silloin kun Jumala sen sallii.

Eli ei voi vihollinen kiusata uskossa olevaa halunsa mukaan, uskosta osatonta kylläkin, mutta sekin vaatii
että on itse kiinnostunut "kielletyistä asioista" ja avaa portteja pimeyden voimille.

Jumala on luonut tässäkin asiassa ihmiselle oman tahdon; niin hyvässä kuin pahassakin.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja tanu » 25. Heinä 2014 13:20

tanu kirjoitti:Eli ei voi vihollinen kiusata uskossa olevaa halunsa mukaan, uskosta osatonta kylläkin, mutta sekin vaatii
että on itse kiinnostunut "kielletyistä asioista" ja avaa portteja pimeyden voimille.



En Vaisuliini tarkoita tuolla, että sinä olisit ollut pikkutyttönä kiinnostunut jostain pimeyden jutuista.

Vaan ilmeisesti Jumala on sallinut tuon unen sinulle jostain tietystä syystä.
Jostain syystä, mikä lopulta koituu voitoksi ja siunaukseksi. Tai sitten ihan vain varoitukseksi tai opiksi ja ojennukseksi tai koetukseksi? :?:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 14:51

tanu kirjoitti:
Juha kirjoitti:Kyllä saatana voi pahoilla unilla kiusata uskovia joskus.


Käsittäisin niin, että voi ainoastaan silloin kun Jumala sen sallii.

Eli ei voi vihollinen kiusata uskossa olevaa halunsa mukaan, uskosta osatonta kylläkin, mutta sekin vaatii
että on itse kiinnostunut "kielletyistä asioista" ja avaa portteja pimeyden voimille.

Jumala on luonut tässäkin asiassa ihmiselle oman tahdon; niin hyvässä kuin pahassakin.


Joo, Jumalan sallimuksesta on kaikki aina kiinni. Mutta voihan olla että Jumala ei salli että saatana kiusaa jotakuta uskosta osatontakaan, ei Jumalan teistä kukaan tiedä :) Haluan korostaa tässä vain, että AIVAN KAIKKI on kiinni Jumalan sallimuksesta :) :D
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja tanu » 25. Heinä 2014 15:09

Juha kirjoitti:
tanu kirjoitti:
Juha kirjoitti:Kyllä saatana voi pahoilla unilla kiusata uskovia joskus.


Käsittäisin niin, että voi ainoastaan silloin kun Jumala sen sallii.

Eli ei voi vihollinen kiusata uskossa olevaa halunsa mukaan, uskosta osatonta kylläkin, mutta sekin vaatii
että on itse kiinnostunut "kielletyistä asioista" ja avaa portteja pimeyden voimille.

Jumala on luonut tässäkin asiassa ihmiselle oman tahdon; niin hyvässä kuin pahassakin.


Joo, Jumalan sallimuksesta on kaikki aina kiinni. Mutta voihan olla että Jumala ei salli että saatana kiusaa jotakuta uskosta osatontakaan, ei Jumalan teistä kukaan tiedä :) Haluan korostaa tässä vain, että AIVAN KAIKKI on kiinni Jumalan sallimuksesta :) :D


Just noin minäkin asian ymmärrän. Vihollinenkin voi toimia vain Jumalan sallimissa rajoissa.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 25. Heinä 2014 21:56

Kannattaa tuhota/polttaa /hävittää kaikki tavarat ,mitkä tietää olleen jossakin paholaisen kosketuksessa ja jos vaistoaa jonkun pahan niin sitä nopeammin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Heinä 2014 02:04

Mr Kerimäki kirjoitti:Kannattaa tuhota/polttaa /hävittää kaikki tavarat ,mitkä tietää olleen jossakin paholaisen kosketuksessa ja jos vaistoaa jonkun pahan niin sitä nopeammin.


Mielestäni tämä on myös eräänlainen voimakas ele saatanalle: Mene pois äläkä tule takaisin! Ja lisäksi myös hyvä todistus Jumalalle siitä kuinka ei missään nimessä halua olla saatanaan missään yhteydessä enää.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Erään tutun uni tai uninäky

ViestiKirjoittaja Siivetön » 26. Heinä 2014 11:26

Mutta nyt meidän tulee kuitenkin muistaa, että esim. Vaisuliinin tapauksessa kello on hänen äitinsä omaisuutta, eikä Vaisuliinin tule, eikä hänellä ole oikeuttakaan tehdä sille mitään ilman äitinsä antamaa lupaa, eikä ollenkaan, ellei ole itsekään varma ja tietoinen siitä, mistä johtuu ja juontaa tämä negatiivinen tuntemuksensa kelloa kohtaan.

Nimittäin, ettemme vain olisi ketään yllyttämässä rikokseen, josta olemme silloin myöskin vastuussa, jos jotain tuollaista tapahtuu.

En siis nyt epäile, että Vaisuliini menisi tuosta vain noin polttamaan äitinsä kellon, en ollenkaan :D mutta koska näitä sivuja lukevat kaikenlaiset immeiset, niin ettei tulisi sellaista käsitystä, että edes yllytettäisiin tuollaiseen toimitaan.

Itse toki ymmärrän, että edellä olevat kehoitukset määrätynlaisten esineiden / välineiden tuohoamisesta ovat yleisluonteisia, eli eivät kai ole edes kehoitusta Vaisuliinia toimimaan tuolla tavoin äitinsä kellon kohdalla, mutta joka lukee vain aloituksen ja sitten viimeisiä tekstejä, saattaa erehtyä asiassa ja siksi haluan tästä mainita.
Siivetön
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa