Anteeksi pyyntö

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja tanu » 02. Heinä 2014 15:38

Minä vain kirjoitti:Pyydän anteeksi huonoa käyttäytymistäni kaikkia kohtaan.
Kaikkia vääriä sanojani, syyttäviä tai loukkaavia pyydän anteeksi, ketä kohtaan ne ovatkin.
Kaikkea sarkastisuutta ja huonoa huumoria ja mitä provosoivaa sanaa olenkin käyttänyt missäkin tilanteessa.

Nyt yritän olla asia linjalla jatkossa antamatta minkään vaikuttaa käyttäytymiseeni.
Jokainen saa sanoa vapaasti mielipiteensä.

Sen sanon, että en todellakaan pysty miellyttämään kaikkia, enkä halua mielistellä.
Mutta en myöskään pysty ottamaan kenenkään uskomuksia vastaan tuosta vain.

Pyydän anteeksi mitä olenkin aiheuttanut palstalla.



Pyydätkö anteeksi tässä, ja tahdotko vilpittömästi tehdä parannuksen, myös koskien niitä harhaoppeja, joita olet täällä
foorumilla opettanut?
1. Olet useasti sanonut että Jeesus ei ole Herra(JHWH).
2. Olet myös toistuvasti sanonut ettei koko Raamattu ole Jumalan sanaa.

Jos jossakin asiassa sinulla, Minä vain, on anteeksi pyydettävää, niin noissa yllä olevissa asioissa.

Minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan. Etkä ole minulle täällä koskaan mitenkään pahasti sanonut tms.
Mutta se mikä minua häiritsee, on se tosiasia, että eksytät täällä ihmisiä pois Totuudesta.

Suoraan sanoen en ole yhdestäkään sinun kirjoituksestasi saanut yhtään mitään.
Ne ovat ainoastaan pitkiä ja sekavia tekstejä, joilla koitat sekoittaa ihmisten pään.
Olet usein mukana siellä hämmentämässä missä on riitelyä ja missä joku julistaa jotain harhaoppia.

Yhden olet jo saanut eksymään. Eikö siinä ole jo yksi liikaa?

Yllä olevan kysymyksen osoitan myös foorumin ylläpidolle.

En odota tähän viestiini mitään vastausta. Kehotan sinua, Minä vain, vain miettimään, että miksi olet täällä foorumilla ylipäätään.

Oletko rakentamassa vai hajottamassa?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Heinä 2014 16:02

Tanu kirjoitti, lainaus:

"Yllä olevan kysymyksen osoitan myös foorumin ylläpidolle."


Kiitos Tanu, mainitsemasi asia otetaan käsittelylistalle.

Siunausta Tanu sinulle ja koko perheellesi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Minä vain » 03. Heinä 2014 10:20

Pyydätkö anteeksi tässä, ja tahdotko vilpittömästi tehdä parannuksen, myös koskien niitä harhaoppeja, joita olet täällä
foorumilla opettanut?
1. Olet useasti sanonut että Jeesus ei ole Herra(JHWH).
2. Olet myös toistuvasti sanonut ettei koko Raamattu ole Jumalan sanaa.


Tanu, en voi uskoa noita asioita ja en voi tunnustaa niitä.
Minusta nuo kaksi ovat juuri harhaoppeja, jotenkin väkisin väännetty.
Minä vain
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja tanu » 03. Heinä 2014 10:55

Kiitos vastauksesta, Minä vain. Nyt asia on ainakin selvä.

Olen pahoillani, mutta vast'edes en lue sinun kirjoituksiasi tällä foorumilla, kun kerran ilmeisesti saat täällä jatkaa.
Samaa suosittelen muillekin.

(2 Kor.6) 15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".


(1 Kor.5)
6. Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
7. Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
8. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10. en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13. Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."



Ja iso kiitos ylläpidolle, että näihin harhaoppien levittäjiin tuli nyt selvä ja kova kanta. Kiitos Herralle!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Heinä 2014 11:33

Kiitos Tanu kirjoituksestasi, ylläpito käsittelee asian...

Siunausta sinulle ja kaikille muillekin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2014 19:25

Minä vain kirjoitti:
Pyydätkö anteeksi tässä, ja tahdotko vilpittömästi tehdä parannuksen, myös koskien niitä harhaoppeja, joita olet täällä
foorumilla opettanut?
1. Olet useasti sanonut että Jeesus ei ole Herra(JHWH).
2. Olet myös toistuvasti sanonut ettei koko Raamattu ole Jumalan sanaa.


Tanu, en voi uskoa noita asioita ja en voi tunnustaa niitä.
Minusta nuo kaksi ovat juuri harhaoppeja, jotenkin väkisin väännetty.


Olemme ylläpidon kanssa tulleet siihen tulokseen, että olet ylläolevassa harhassa.

Emme voi sallia, että kommentoit ja tuot esille ajatusta täällä uskonaskelfoorumeilla, että Raamattu ei olisi kokonansa luotettavaa Jumalan ilmoitusta uskoville.

Raamatun kokonaisilmoituksesta selviää, myös että Jeesus on JHWH.

Joudumme kieltämään osallistumisesi foorumin keskusteluihin viitaten ilmoitettuun kantaamme harhaopista.

Toivon, että Jumala armahtaa sinua ja saat Häneltä terveen uskon jos joksus haluat tehdä asiassa parannuksen ja käännyt näistä asioista.

Jumala siunatkoon sinua , ja pelastakoon sinut.

Me yritimme mutta taitomme eivät riittäneet, Herra on silti voimallinen sinut palauttamaan oikealle polulle, tilanteesi ei ole epätoivoinen vaan Herrassa on on aina toivoa ja armoa tarjolla nöyrille!

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Heinä 2014 19:37

Mikko Murpatti kirjoitti:
Minä vain kirjoitti:
Pyydätkö anteeksi tässä, ja tahdotko vilpittömästi tehdä parannuksen, myös koskien niitä harhaoppeja, joita olet täällä
foorumilla opettanut?
1. Olet useasti sanonut että Jeesus ei ole Herra(JHWH).
2. Olet myös toistuvasti sanonut ettei koko Raamattu ole Jumalan sanaa.


Tanu, en voi uskoa noita asioita ja en voi tunnustaa niitä.
Minusta nuo kaksi ovat juuri harhaoppeja, jotenkin väkisin väännetty.


Olemme ylläpidon kanssa tulleet siihen tulokseen, että olet ylläolevassa harhassa.

Emme voi sallia, että kommentoit ja tuot esille ajatusta täällä uskonaskelfoorumeilla, että Raamattu ei olisi kokonansa luotettavaa Jumalan ilmoitusta uskoville.

Raamatun kokonaisilmoituksesta selviää, myös että Jeesus on JHWH.

Joudumme kieltämään osallistumisesi foorumin keskusteluihin viitaten ilmoitettuun kantaamme harhaopista.

Toivon, että Jumala armahtaa sinua ja saat Häneltä terveen uskon jos joksus haluat tehdä asiassa parannuksen ja käännyt näistä asioista.

Jumala siunatkoon sinua , ja pelastakoon sinut.

Me yritimme mutta taitomme eivät riittäneet, Herra on silti voimallinen sinut palauttamaan oikealle polulle, tilanteesi ei ole epätoivoinen vaan Herrassa on on aina toivoa ja armoa tarjolla nöyrille!

-Ylläpito


Olen käsittänyt, että tälle foorumille voi tulla keskustelmaan myös ne, jotka eivät ole "samanmielisiä" "valtaeliitin" kanssa. Pitääkö täällä keskustelevan taipua uskomaan samoin kuin suurin osa keskustelijoista? Eli yritetään tehdä käännynnäisiä ja jos se ei onnistu, niin poistetaan foorumilta. Näyttää, että foorumi on todella lahkohenkinen. Kun toinen ei mukaudu toisen ihmisen mielipiteeseen, se saa "monoa persuksiin".
lonelyrider
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Heinä 2014 19:54

Lonelyrider, koitappa lukea tiedotteista "Foorumin kanta harhaoppeihin".

Ymmärrätkö mitä siellä lukee?

Entä saanko kysyä sinulta miten suhtaudut siihen mitä siellä sanotaan?

Kaikkea hyvää sinulle ja Jumalan siunausta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Heinä 2014 20:07

pekka kirjoitti:Lonelyrider, koitappa lukea tiedotteista "Foorumin kanta harhaoppeihin".

Ymmärrätkö mitä siellä lukee?

Entä saanko kysyä sinulta miten suhtaudut siihen mitä siellä sanotaan?

Kaikkea hyvää sinulle ja Jumalan siunausta.



Miten suhtaudun... en tule kieltämään uskoani, jos tuo kysymyksesi koskee sitä.
Jeesus tulee olemaan minulle se Jumalan lähettämä Sana, joka on elämän leipä.

Tämän toin esille jo aiemmassa ketjussa esille(kun Petrille kirjoitin siellä), että uskoani en tule kieltämään, tämä ei siis ole mitään uutta, se tuntui vielä hetki sitten riittäneen teille ja täällä sai silloin vielä keskustella, nyt ei enää saa.

Kaikkea hyvää Pekka sinullekin.
lonelyrider
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Heinä 2014 20:11

Rakas lonelyrider ...sinun täytyy ymmärtää se ,että me hyvin hyvin hyvin suuri joukko uskomme Raamatun sanaan ja se asia on meille auennut Pyhän Hengen voimalla.Siitä asiasta ei voi olla eri mieltä .Pyhä Henki sanoo niitä sanoja esim joita Jeesus puhuu ja Hänen isänsä eli kun Raamatussa lukee Pyhästä Hengen ilmoituksesta niin silloin siellä kuuluu Jeesuksen ääni ja mehän uskomme Jeesukseen kaikki .Elikkä jos oikein kärjistämme niin ...Ei voi olla toista ilman toista.Toivon hartaasti ,että tämä aukeaa sinulle tämä asia ja jos joku sinulle tuollaisen opin on syöttänyt ,että Raamatun sana ei ole totuus... niin sanon epäkristillisesti ,että mene ja potkaise sitä tyyppiä Perseelle ja kovaa niin että ainakin metrin lentää ilmassa ja sano sen jälkeen ,että lopettaa sen valheen opettamisen ja pitää suun kiinni.
Kaiken tämän kirjoitin ihan rakkaudellisesti sinua kohtaan ...
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa