No jo on taas..

Rukousaiheet

No jo on taas..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Maalis 2011 12:51

JUURI kunb ois ollut hyvät työajat..(aikaiseen aamulla ja menee aikaa työssä 5-8 tuntia) niin sitten alkaa ongelmat ja se duuni loppumas.. Herra anna mulle sellaista työtä jossa mulla ei mene hermot eikä aina joutuisi olemaan illalla töissä / työtöntyönhakijatyövoimatoimistossa<- sanahirviö.. Herra armahda mua ainaiselta oravanpyörältä
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: No jo on taas..

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Maalis 2011 17:03

Jumala sinua tuomarisimson777 auttakoon ja armahtakoon. Yhteiskuntamme valtaa pitävä rikas eliitti on ajanut hyvin monen yksittäisen kansalaisen nurkkaan ja orjan asemaan. Pääsin tuosta ahdistavasta oravanpyörästä irti kun aloin hakemaan työkyvyttömyyseläkettä perussairauksistani eli psoriasis, nivelvaivat, suolistovaivat ja hengenahdistus. Toki yhteiskunta ei hyväksy minua (kuinka ollakaan) sairaseläkkeelle mutta olen Jumalan armosta ainakin toistaiseksi päässyt tuosta oravanpyörästä irti. Nyt pitää vain jaksaa anoa uudestaan ja uudestaan työkyvyttömyyseläkettä. Saa nähdä tuleeko hyväksyntää koskaan. Ihmiseen ei voi luottaa mutta onneksi voimme turvautua uskossamme Herraamme Jeesukseen Kristukseen.

Rakas Herra Jeesus, auta ja armahda tuomarisimson777:ää, että hän saisi asiansa järjestykseen ja sydämelleen rauhan ja auta muitakin ihmisiä joita yhteiskunta kohtelee kaltoin. Kiitos, että voin rukoilla ihmisten puolesta. Tapahtukoon sinun tahtosi. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: No jo on taas..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 13. Maalis 2011 22:30

Mä luulen että mut on määrätty köyhäksi. Joka kerta kun juuri on pääsemässä jaloilleen ja / tai hyviin työaikoihin - työ loppuu.. Onkohan tässä joku juju tai johdatus miksi minä olen aina köyhä? Nyt juuri taas työpaikka "piiputtaa" ei ole huomiseksikaan mitään..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: No jo on taas..

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Maalis 2011 23:14

Lohdutan sinua toteamalla, että hengellinen elämäsi on rikas koska olet saanut Jumalan armosta lahjaksi Pyhän Hengen kautta sydämen uskon ja olet uudestisyntynyt Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Toivon toki, että saat Herralta myös kaikki mitä tämän maallisenkin elämäsi "pyörittämiseen" tarvitset. Mullakin on ollut kivinen tie kuljettavana ja on vieläkin ja tulee olemaan loppuun saakka, viimeiseen hengenvetoon saakka. Onneksi minäkin voin turvautua Herraamme Jeesukseen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: No jo on taas..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 14. Maalis 2011 13:03

Nyt täsmärukous.. Löytyspä työtä joka ois
-Päivätyötä.. 6-14,7-16..jne..jotta pääsis illalla tilaisuuksiin
-Ei ressaavata tai sitten mun hermot uudistus
-Ei heti ois loppumas..Amen Sinä Herra joka olet luonut Taivaan ja maan ja kaiken mitä niissä liikkuu..Sinuun katson..Aamen
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron