Ylläpidon tiedotteita

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 18. Loka 2013 20:36

Rauhaa !

Foorumi tulee jatkumaan edelleen ja sen nimi tulee olemaan Uskonaskel-foorumi. Ylläpitäjät tulevat osittain vaihtumaan. Mikko Murpatti tulee vastaamaan lähinnä teknisestä puolesta niin, että foorumi entisine viestiketjuineen siirtyy minun ymmärrykseni mukaan uudelle alustalle. Ei varmasti ole ammatti-slangiakaan, mutta visuaalinen ilme muuttuu. Mikko, minä ja Janne tullaan olemaan keskenämme tasavertaisia ylläpitäjiä.

Tarkoituksena on jatkaa samaan malliin, kuten aiemminkin niin, että yhdessä rakennumme yhteisestä uskosta toinen toisiamme kunnioittaen Rakkaudesta Totuuteen. Näen myös niin, että tänne voi turvallisesti kirjoittaa omana itsenään näkemyksiään. Kaikkihan tulee koetella, eikä ylläpito ole kaikkitietävä.

Entisten sääntöjen puitteissa mennään edelleen eteenpäin rakentuen siis uskossa. Minä ainakin olen saanut näinä muutamina vuosina lukea kaikilta rakentavia kirjoituksia ja olen saanut Jumalan Armosta lisää ymmärrystä toivon mukaan myös uskossa kasvaen. En ole monestakaan syystä aina ehtinyt kommentoida, eikä ole ollut aina tarpeenkaan väheksymättä ketään!

Vanhat viestiketjut siirtyvät uuteen foorumialustaan. Siis muuta muutosta ei ymmärtääkseni tule em. lisäksi.

Alku ainakin tulee varmaan olemaan opettelua, miten uudelle foorumille kirjoitetaan teknisesti. Mutta ei yleensä nämä foorumit nyt niin hirmuisen paljoa eroa toisistaan. Joten jos jollakulla on hätä siitä, että Uskonaskel-foorumi lakkaa kokonaan, niin siinä mielessä huoli on turha. Muutamia pieniä muutoksia siis tulee ja 'uusvanhalle' foorumille ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat turvallisessa ilmapiirissä kasvaa uskossa. Näin näen ja olen nähnyt foorumin tarkoituksen aiemminkin.

Siunausta kaikille foorumilaisille ja mikäli jollakulla on jotain mahdollisesti kirjoitettavaa tähän lisää, niin kaikin mokomin :)

Rauhaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Loka 2013 21:07

Foorumin tietokanta on nyt tallennettu 18.10.2013.

Teen vielä 28.10.2013 tuoreemman tallennuksen jotta mahdollisimman paljon viestejä jää talteen. Koitamme siirtää foorumin kokonaisuudessaan uudelle alustalle, niin että kaikki viestiketjut säilyvät.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 18. Loka 2013 21:36

Mikko Murpatti kirjoitti:Foorumin tietokanta on nyt tallennettu 18.10.2013.

Teen vielä 28.10.2013 tuoreemman tallennuksen jotta mahdollisimman paljon viestejä jää talteen. Koitamme siirtää foorumin kokonaisuudessaan uudelle alustalle, niin että kaikki viestiketjut säilyvät.


Hyvä kun meillä on nyt tekninen asiantuntija joukossa. Minä olen vähän pellolla näistä tietokoneeseen liittyvistä syvemmistä 'salaisuuksista' . Peruskäyttö kyllä onnistuu :wise3: :think2:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja JoKi » 18. Loka 2013 21:53

Olen jostain lukenut muistaakseni jotenkin, että vuorokausi vaihtuisi kun kolme ensimmäistä tähteä tulee taivaalle. Suomessa ollaan samassa aikavyöhykkeessä Israelin kanssa, joten aloitan ja lopetan työnteon ym Israelin auringonlaskun ja tähtien ilmestymisen mukaan, eli n. puoli tuntia ennenkuin aurinko laskee ja n. tunti auringonlaskun jälkeen.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Loka 2013 22:43

Hyvissä käsissä on foorumin jatko! Runsasta Jumalan siunausta uudelle(2/3) ylläpidolle. Ja kaikille muillekin foorumilaisille.
Hienoa että homma jatkuu! :good2:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Janne » 18. Loka 2013 23:14

Tervehdys kaikille

Eli, pyrimme säilyttämään uuden foorumin mahdollisimman "entisellään" mutta toki pieniä muutoksiakin tulee. Foorumin nimi tulee pysymään samana kuin nyt.

Oikeastaan ainoat muutokset tulevat olemaan foorumin "pohjan" ja palveluntarjoajan vaihtuminen sekä se että Petri ja Toni jättävät ylläpidon 31.10. Minä ja Jukka-Pekka jatkamme ylläpidossa ja Mikko tulee uutena mukaan ( tai on jo nyt tullut ).
Niin ja luonnollisesti jokaisen halukkaan tulee rekisteröityä uudelle foorumille koska nykyisiä käyttäjätunnuksia on "mahdoton" siirtää sinne.

Ilmoitamme tällä foorumilla heti kun uusi foorumi on käyttövalmis. Tämä tapahtuu todennäköisesti ensiviikon aikana jos Herra suo.

Haluan tähän loppuun vielä kiittää Petriä ja Tonia vuosien yhteistyöstä ja siitä panoksesta jonka te olette tämän ja aikaisempienkin foorumien kanssa antaneet. Meillähän toki yhteistyö jatkuu Saulus-Lähetyksen parissa mutta nämä foorumi hommat ovat nyt toistaiseksi sitten tässä. Kiitos vielä kerran! Toki uskon että molemmat sankarit tulevat uudelle foorumille käyttäjiksi ;)

Herra kaikkia tasapuolisesti siunatkoon.
T:Janne
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Loka 2013 10:08

Minä kiitän Tonia, Jukka-Pekkaa ja Jannea erittäin hyvästä ja hedelmällisestä ylläpito yhteistyöstä. Olen nyt tällä erää kokenut etten enää jatka ylläpidossa, mutta minun on toivottu jatkavan jäsenenä uudella foorumilla. Minulla on nykyään monta rautaa tulessa ja aika on rajallista, joten sen tähden ajattelin osallistua lähinnä uudella foorumilla linkittämällä uusia kirjoituksiani (tätä on myös minulta toivottu). En ainakaan ihan heti kykene kovin aktiivisesti osallistumaan keskusteluihin, mutta olen hengessä mukana.

Kiitokset myös kaikille foorumin jäsenille (mukaanlukien ylläpidon jäsenet). Olen tullut siunatuksi kovasti ja olen oppinut uusia asioita ja rakentunut monien teidän kauttanne, siitä iso kiitos Isä Jumalalle Herran Jeesuksen kautta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 19. Loka 2013 12:01

Siunausta tuleville ja meneville ylläpitäjille! Mukava kuulla että homma jatkuu :thumb:
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Loka 2013 21:23

iinuliinu kirjoitti:Siunausta tuleville ja meneville ylläpitäjille! Mukava kuulla että homma jatkuu :thumb:


Image

Image


Kiitos Isälle Jumalalle

Herran Jeesuksen nimessä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Loka 2013 16:19

Omasta puolestani Kiitos myös kaikille tutuille ja tuntemattomille täällä ;) On ollu hyvä keskustella ja uusia ihmeellisiä asioita on auennut ja uskon ,että vielä aukeaa .Samoin Tiimille Kiitos tähän mennessä ja uudelle tiimille Kiitos jo etukäteen .Täältä Idästä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron