Sidokset ja lukot

Rukousaiheet

Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Touko 2013 21:00

Kun lukee taudin oireita, rupeaa tunnistamaan itsessään näitä oireita. Päätelmä: Minulla on siis tuo tauti.

Noh, samoin käy kun kuuntelee Markku Veiloa (kiitos Herman):

Rukoilkaa siis, että vapautuisin sidoksista ja lukoista, joita minussa (=lihassani?) on, jotka estävät iloitsemasta ja toimimasta täysin palkein Herran Jeesuksen seuraajana, Jumalan valtakunnan työssä ja evankeliumin julistajana. Oon siis nössö evankelioimaan ketään, netissä on helpompi avata suunsa kuin naamatusten. En tiedä olevan kirouksia, tms. enkä sisäisistä valoista muuta kuin, että joskus sanoin, etten ainakaan (/koskaan?) muuta Helsinkiin. :) sorry stadilaiset

Josko Pyhä Henki toisi valoon ja tietoisuuteen kaikki piilossa olevat siteet ja anteeksiantamattomuudet. Tiedän jo, että oon hyvin hyvin hidas antamaan anteeksi ja parannusta teen edelleen siitä. Jos saatte tiedon sanoja, mieluiten yksäriä kuin julkista panettelua, kiitos.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 06. Touko 2013 11:43

Joskus liika tutkiskelu, ei tuota hedelmää. Jumala ei toimi siten, että kun on ollut tarpeeksi hyvä ihmisenä, niin silloin vasta Jeesus toimii kauttamme. Usein ajatellaan, että ensin ihmisen on muututtava paremmaksi tai vapaammaksi... ei, ei ei... Jeesus on se joka voi ihmisen vapauttaa, yksistään Hän, ei kukaan muu ja tietenkin Hänellä voi olla monet keinoit uskovan elämässä niin tehdä, ehkä kaikki ei näy heti alku-uskon taipaleella... mutta jos ihminen tarpeeksi kauan etsiin, Hän löytää, sanan lupausten mukaan.

Vaikka sinusta tuntuisi miltä, voit silti olla suola jollekin, niinkuin olet ollut suolana palstallakin. Sinun kirjoituksistasi näkee, että vaikka sinussa onkin puutteita, niinkuin kaikissa meissä, niin Kristuksen valo loistaa sinusta.

Kulje rohkeasti eteenpäin ja luota, että Kristus on kanssasi ja vaikuttaa sinussa. Älä katso kaikkeen siihen, mihin et pysty. Tietenkin Jumala haluaa että tunnistamme oman sydämemme tilan, mutta tosiasia on, että koskaan emme tule olemaan sellaisessa tilassa, jossa emme löytäisi aina jotain perkattavaa itsestämme. Jos jäämme tutkimaan itseämme, saamme aina pettyä itseemme. Onneksi on Kristus Jeesus. Olemme vanhurskautettuja Kristuksessa, emme omassa itsessämme.

Ala kulkemaan rohkeasti Herrassa ja ota vastaan Pyhän Hengen läsnäolo jo uskomalla siihen, että kenet Kristus on vapauttanut, hän on vapaa, sana kertoo tämän.

En kiellä, etteikö ihmisellä voi olla sidoksia. Itselläni meni useampi vuosi ja olin sidottu, mutta sidoksesta pääsemisen taustalla on kuitenkin usko Jeesuksen voimaan ja siihen, että sana on totuus ja siihen kun uskoo, sana toimii lupaustensa mukaan. Ja sana sanoo: Joh. "8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. " Jeesuksen sanoja, Herramme sanoja. Sinä olet vapaa, et sidosten orja. Tietenkin voit käskeä sidoksia poistumaan, mutta kyse on viimekädessä uskosta, siihen että uskot Jeesuksen voivan tehdä sen, mitä Hän lupaa!

Ai niin, luota että Jumala on sinut luonut sellaiseksi persoonaksi, joka olet, hyväksy ensin se ja kun pääset siinäkin vapauteen, Jumala toimii ja huomaat, että elät, etkä odota olevasi tietynlainen uskovainen, todistaa voi monella tapaa ja vaikeuksia elämässä voi tulla ja paholainenkin heittää rattaisiin kapuloita ja painaa alas "että ei sinusta mihinkään ole"... mutta katso Kristukseen, niin kuljet perille asti.


Lilli kirjoitti:Kun lukee taudin oireita, rupeaa tunnistamaan itsessään näitä oireita. Päätelmä: Minulla on siis tuo tauti.

Noh, samoin käy kun kuuntelee Markku Veiloa (kiitos Herman):

Rukoilkaa siis, että vapautuisin sidoksista ja lukoista, joita minussa (=lihassani?) on, jotka estävät iloitsemasta ja toimimasta täysin palkein Herran Jeesuksen seuraajana, Jumalan valtakunnan työssä ja evankeliumin julistajana. Oon siis nössö evankelioimaan ketään, netissä on helpompi avata suunsa kuin naamatusten. En tiedä olevan kirouksia, tms. enkä sisäisistä valoista muuta kuin, että joskus sanoin, etten ainakaan (/koskaan?) muuta Helsinkiin. :) sorry stadilaiset

Josko Pyhä Henki toisi valoon ja tietoisuuteen kaikki piilossa olevat siteet ja anteeksiantamattomuudet. Tiedän jo, että oon hyvin hyvin hidas antamaan anteeksi ja parannusta teen edelleen siitä. Jos saatte tiedon sanoja, mieluiten yksäriä kuin julkista panettelua, kiitos.
lonelyrider
 

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 07. Touko 2013 11:22

Mistähän tuon Markku Veilon opetuksen löytäisi? Mäkin haluan vapaaksi!

Voimia ja siunausta sinulle Lilli !
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 07. Touko 2013 12:12

No kuule mikko, eiköhän ole yksi, joka voi ne siteesi poistaa. Ihmeellistä, että täällä on yhtäkkiä ei vapaita tyyppejä, vaikka raamattu sanoo, Jeesuksen tekevän ihan toista? Pitäisi varmaan tutkia että mitä se Veilo oikeesti opettaa. Jeesus Kristus. Raamatussa sanotaan, että joka uskoo Häneen, se on vapaa. Uskotko sen? Lähde ensin uskomaan se, jotta mielesikin voi uudistua Pyhässä Hengessä, niin sidoksetkin poistuvat. Mutta jos tahtoo tutkiskella sidoksia, niin siitä vaan, itse kehoittaisin tutkimaan raamatun sanaa ja mitä siellä opetetaan sidoksista... ei tule kyllä mitään muuta mieleeni kuin että Jeesus vapauttaa ja tähän uskon, ei siellä sanota, että sidokset pysyvät, "tee niin tai näin, niin et käänny oikeen päin" ;) Ei, usko Jeesukseen ja Hänen voimaansa, siinä on parannuskeino. Ja kaikkihan ei tietenkään välttämättä näy heti, mutta jos uskot, Jumala vie eteenpäin.

"Herra on minun paimeneni, EI MINULTA MITÄÄN PUUTU"
lonelyrider
 

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 07. Touko 2013 12:31

Sanoillamme on merkitystä, jos sanomme ettemme ole vapaita, mitä me silloin uskomme?
Ja kaikella rakkaudella sanon tämän, en loukatakseni, vaan ohjatakseni, koska monessa kohdin voimme lähteä väärään suuntaan.

Jos sanoisin, etten ole vapaa, myös sydämeni lähtisi siihen mukaan, miten ihminen joka sanoo ettei Herrassa ole vapautta, voisi vapautta kokeakaan. Vapaus on konkreettista, ei vain teologiaa, Jeesus toimii konkreettisesti ihmisen elämässä. Ihminenhän voi todistaa, "en ole vapaa ja minulla on sidoksia ja samalla suulla tunnustaa että Jeesuksessa on vapaus", mutta mitä se meinaa todella? jos ihminen ei koe olevansa vapaa? Ja onko usko tullut silloin eläväksi ihmisen elämässä.
lonelyrider
 

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Touko 2013 08:43

lonelyrider kirjoitti:Sanoillamme on merkitystä, jos sanomme ettemme ole vapaita, mitä me silloin uskomme?
Ja kaikella rakkaudella sanon tämän, en loukatakseni, vaan ohjatakseni, koska monessa kohdin voimme lähteä väärään suuntaan.

Jos sanoisin, etten ole vapaa, myös sydämeni lähtisi siihen mukaan, miten ihminen joka sanoo ettei Herrassa ole vapautta, voisi vapautta kokeakaan. Vapaus on konkreettista, ei vain teologiaa, Jeesus toimii konkreettisesti ihmisen elämässä. Ihminenhän voi todistaa, "en ole vapaa ja minulla on sidoksia ja samalla suulla tunnustaa että Jeesuksessa on vapaus", mutta mitä se meinaa todella? jos ihminen ei koe olevansa vapaa? Ja onko usko tullut silloin eläväksi ihmisen elämässä.


Olet ihana ja llikutuin kun huomasin sanojesi takana olevan huolen ja hädän minusta. Se on kaunista välittämistä ja taidampa ottaa sanoistasi myös vaarin ja lopettaa ihmisiin katsomisen tässäkin asiassa. Herra minut siteistä ja sidoksista ja aivan kaikesta vapauttaa, kunhan vaan sitä Häneltä rukoilen. En taida tarvita mitään muuta tässä, en Veilon opetusta enkä muutakaan, pelkästään rukous on tarpeeksi!

Fil. 2:13

sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Sidokset ja lukot

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 08. Touko 2013 15:33

Jeesus vapauttaa kyllä ja Pyhä Henki ja antaa suojan pahaa vastaan ,kun pukeudumme siihen sota asuun joka päivä mistä UT puolella opetetaan.MUTTA kun ihminen on ihminen ja tekee syntiä ja syntiä voi olla sellaista ,jota ei itse tajua tekevänsä eli rikkoo Jumalaa vastaan.Se synti eroittaa meitä Jumalasta ne pikku synnitkin ja Jumalan voima ei voi toimia silloin täysillä (näin ymmärrän) kuin juopa ,joka on tullut ihmisen ja Jumalan väliin .Anteeksi pyyntöä usein omista synneistä ,,tahallisista ja tahattomista ja pyytää Pyhää Henkeä ns paljastamaan itselle (Rukoilla)mitä ihmettä minä teen väärin ,kun tuntuu ,ettei mitään hyvää tapahdu tai en nyt oikein ole skarppina Jumalan asioissa .Kaikkia asioita voi pyytää ja Rukoilla Jumalalta Jeesuksen nimessä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron