Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

Rukousaiheet

Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 04. Huhti 2013 18:54

piste.. :arrow:
Viimeksi muokannut tuomarisimson777 päivämäärä 06. Huhti 2013 14:44, muokattu yhteensä 2 kertaa
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Huhti 2013 19:18

Muista käyttäytyä ku Herras Mies ja puhua suoraan asiat ,,toiveet ja ilot ja mitä haluaa ja mistä ei pidä siis ehkä ei niitä asioita ekoilla treffeillä .Suklaa rasia ,,,kukkia ,,Mietoa partavettä (ei liian voimakasta) rollonia kainaloon (tietysti suihkun raikkaaseen) kävele ryhdikkäästi kuten aina.Ole siis oma itsesi.Onnea.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 04. Huhti 2013 22:18

Älä ajattele liikaa asiaa, jos se on sinulle tarkoitettu puoliso, Jumala kyllä sen osoittaa, kun sitä kerran Häneltä anot... ja uskon näin sinun tehneen. Liian varhaista on kuitenkin miettiä avioeroja, kun ette ole naimisissakaan, mutta elinikäiseksihän avioliitto on tarkoitettu. Toivotan sinulle Jumalan runsasta siunausta puolison etsintään, toivottavasti tämä neito on se joka on sinulle tarkoitettu.
lonelyrider
 

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 06. Huhti 2013 14:25

Tämän viestiketjun voi poistaa. ei tullut treffejä ja olemme nyt sitten vihamiehiä=( KYLLÄ se on uskottava että YKSIN on mun tarkotettu elää.. KYLLÄ se niin vaan on vaikka elättelee kuinka tiveita. AINA sama sykli.. Annetaan toiveiden nousta ja JOKA KERTA kaikki päättyy tähän samaan pisteeseen. YKSIN TAAS ja YKSI VIHAMIES lisää=( parempoi on että en edes katso naista kohden ja olen täysin kylmä kuin jääpuikko jokaiselle naispuoliselle ja juttelenkin vaan miespuolisten kanssa..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja JoKi » 06. Huhti 2013 14:32

" 31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä. "
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lauantaina treffit..

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Huhti 2013 16:21

tuomarisimson777 kirjoitti:Tämän viestiketjun voi poistaa. ei tullut treffejä ja olemme nyt sitten vihamiehiä=( KYLLÄ se on uskottava että YKSIN on mun tarkotettu elää.. KYLLÄ se niin vaan on vaikka elättelee kuinka tiveita. AINA sama sykli.. Annetaan toiveiden nousta ja JOKA KERTA kaikki päättyy tähän samaan pisteeseen. YKSIN TAAS ja YKSI VIHAMIES lisää=( parempoi on että en edes katso naista kohden ja olen täysin kylmä kuin jääpuikko jokaiselle naispuoliselle ja juttelenkin vaan miespuolisten kanssa..


Älä huoli kaveri, aika parantaa haavat ja voihan olla, että susta vaan tuntuu että ootte vihamiehiä. Aikaa kun kuluu niin se mikä suututti viikko sitten tiistaina ei edes mieleen käy! Vai muistatko sinä? :) . Et muistakkaan ähäkutti ja niin käy teidänkin riidalle ja tuolle koko asialle ja sitten pikkuhiljaa toivottavasti anteeksiantokin ehtii paikalle kiireiltään !

Toivu hetkinen tilanteesta ja mieti olisiko mitään mitä voisit ottaa talteen ja opiksi seuraavaa kertaa varten? Olisit taas sen verran viisaampi asiassa ja kun jotakin kantapäänkautta oppii niin pysyy oppikin mielessä :wise3:

Nyt vaa syöpöttelet vaikkapa jäätelöä sydänsuruihin ja heitä huolesi Herralle niin saat nähdä että taas elämä ja hymy voittaa ja kesäkin seikkailuineen tulla rymistää!

Herran siunausta ja voimia sinulle! :)
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 06. Huhti 2013 16:25

Olipas positiivinen teksti :D Pääsi hymynkare kasvoille.. ehkä oli parempi näin koska ei olisi varmaan ollut mulle hyväksi (mun omaa taustaa katsoen) nainen joka "ottaa siduu ja käy bailaamas"..=/ se ois viimeistään musertanut suhteen
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 07. Huhti 2013 07:33

Se nainenhan on totaalisesti SAATANASTA.. syöttää just niitä ajatuksia jotka mut ajoivat aikanaan baariin. "Onnea vaan sellaisen (->ÄMMÄN<-kielenkäyttöä.. siltä lisäks, kirosanoja.,.jne) joka ei koskaan käy baareissa"


tuollaiset viestit herätti mut tänä aamuna.. SAATANA!! HÄIVY mun elämästä joukkoinesi! Jeesuksen nimessä ja veressä!! siinä on mun tämän hetken rukous. Häipykää Jeesuksen nimessä te kaikki sudet lammasten vaatteissa mun elämästä!
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 08. Huhti 2013 07:02

Kun uskovan naisen kanssa lähtee treffeille niin se ei ole mikään helppo pala.Nim kOKEMUSTA.Ajoin aikoinaan toiselle puolelle suomea ja hyvältä vaikutti hellari neito Tampereella.No menin asuntoon sisälle ja normaalin keskustelun sijaan alkoi tulemaan lista ,jota saa tehdä ja jota ei saa tehdä .Muutamassa minuutissa oli hänen puhe ennättänyt jo hää valssiin ,jota tietysti ei olisi koska se olisi Saatanasta.Lähes kaikki oli tietysti kiellettyä tv katsomisesta asti ,,,kysyinkin jo kaikkeen paasaamiseen huvittuneen kyllästytyneenä ,että neitillä se tv kummiski itsellä on .No vaivaatuneena ja kenties loukkaantuneena hän tokaisi katselevansa jotain ,,,Parasta koko tässä absurdissa riiuu reissussa oli se ku pääsin autoon ja karkuun moista hirviöö.Tuollaisten naisten kohtaaminen saattaa aiheuttaa vaikka närästystä ja pahanlaatuisia ilmavaivoja,,,Oli oikeat saamenkieliset uutiset.Olen kuullut vastaavia kokemuksia niin monia ja tuskin ne tähän jää.Nykyaikana kannattaa harkita puolison ottamista pitkään .Niitä vaikeita tapauksia kyllä riittää.Edelleen Onnea ja kun se oikea tulee siihen vierelle se saattaa olla ihan tavis ja ne omat huumat kannattaa jättää ja kuunnella mitä toinen ihminen puhuu ja tarkkaan kuunnella eikä antaa huumaavien hormoonien ja miehellä sen yhden osan viedä.Voi olla pitkä prosessi ,mutta se kannattaa käydä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lauantaina EI OLE TREFFEJÄ

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 08. Huhti 2013 19:03

Olen huomannut että "helluntalaisuus" on jollekin vaan USKONTO=( jopa saman seurakunnan sisällä on ihmisiä, joista toiset ovat Herran Jeesuksen opetuslapsia, toiset taas helluntalaisoppilaita=( tänään Herramme antoi tajuntaani mitä on USKONTO.. Se on suhde seurakuntaan tai yhteisöön, ilman Herramme Jeesuksen henk.koht opetuslapseutta ja yhteyttä. Tosin tällaista on vaikeaa erottaa. Suhde Herraan ja Rauha Herran kanssa onkin itseasiassa tällaisella henkilöllä todellisuudessa Rauha pastorin ja muiden seurakuntalaisten silmissä, on täytetty se normi jonka yhteisö antaa ja siitä tulee rauha.. pastorit ja vanhimmistot ja muut uskovat hänen uskoonsa ja siitä saadaan rauha..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron