GAY/LESBO-herätys..

Rukousaiheet

GAY/LESBO-herätys..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 05. Maalis 2013 17:59

En tiedä oliko ajatus ja mielikuva Herrasta tullut mutta koin että jos rukoilemme, Suomeen tulee GAY/LESBO herätys jossa he kauhistuvat Herran Valaisemana niitä touhuja.. koin voimakkaasti että jotkut jopa kesken niiden "touhujen" tulevat synnintuntoon ja sanovat.."en halua tätä enää.."
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: GAY/LESBO-herätys..

ViestiKirjoittaja makedonial » 08. Huhti 2013 23:09

toni t oli julkaissut tällä sivustolla todistukseni jeesus eheyttää homoudesta.kiitos siitä.3 vuotta sitten olen edelleen vapaa kuin taivaan lintunen .herra on puhunut minulle paljon tulevasta gay ja lesbo herätyksestä homot ovat saaneet kylliksi synnistään sitä tyhjyyttä on vaikea kuvailla ja yksinäisyys siinä maailmassa on järkyttävää.olen rukoillut paljon tämän herätyksen puolesta ja olen varma että se on tuleva.saastaiset sydämet puhdistuvat jeesuksen veressä ja himo otetaan pois.
siunausta teille kaikille
makedonial
 

Re: GAY/LESBO-herätys..

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Huhti 2013 07:59

makedonial kirjoitti:toni t oli julkaissut tällä sivustolla todistukseni jeesus eheyttää homoudesta.kiitos siitä.3 vuotta sitten olen edelleen vapaa kuin taivaan lintunen .herra on puhunut minulle paljon tulevasta gay ja lesbo herätyksestä homot ovat saaneet kylliksi synnistään sitä tyhjyyttä on vaikea kuvailla ja yksinäisyys siinä maailmassa on järkyttävää.olen rukoillut paljon tämän herätyksen puolesta ja olen varma että se on tuleva.saastaiset sydämet puhdistuvat jeesuksen veressä ja himo otetaan pois.
siunausta teille kaikille


Amen, kiitos Herralle! Olet sydämellisesti tervetullut foorumille.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: GAY/LESBO-herätys..

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Huhti 2013 16:39

makedonial kirjoitti:toni t oli julkaissut tällä sivustolla todistukseni jeesus eheyttää homoudesta.kiitos siitä.3 vuotta sitten olen edelleen vapaa kuin taivaan lintunen .herra on puhunut minulle paljon tulevasta gay ja lesbo herätyksestä homot ovat saaneet kylliksi synnistään sitä tyhjyyttä on vaikea kuvailla ja yksinäisyys siinä maailmassa on järkyttävää.olen rukoillut paljon tämän herätyksen puolesta ja olen varma että se on tuleva.saastaiset sydämet puhdistuvat jeesuksen veressä ja himo otetaan pois.
siunausta teille kaikille



Kiitos rohkeasta todistuksestasi, löytäköön moni Herran Jeesuksen luokse sen rohkaisemana!

Tervetuloa foorumeille myös puolestani!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa