Vainottu Herran Seurakunta..

Rukousaiheet

Vainottu Herran Seurakunta..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 23. Tammi 2013 00:17

Mulle tuli eilen patmosposti jossa oli paljon vainotusta seurakunnasta ja oloista ja islamin pahuudesta.. Siitä lähtien on mun oma rukousmylly pyörinyt asian puolesta.. Me kun olemme täällä vapaina eikä kukaan piekse meitä emmekä vietä öitämme kellarissa olevassa vankilassa vaikka uskomme Herraan.. :) Herramme vapahda vainottu osa kansaasi:o)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Vainottu Herran Seurakunta..

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 24. Tammi 2013 08:16

Jos tuo Murpatin väite pitää paikkansa ni karmeaa ,,en aukaise edes tuota linkkiä ku niska karvat on pystyssä .Mutta ei voi ku Rukoilla että Patmos mies kääntäisi kelkkansa siis jos väite pitää paikkansa sekä toivoa että Hän tulee oikeaan synnin tuntoon ja Huutaa Jumalan puoleen .Uuden testamentin teksti on edelleen voimassa koskien pariskuntaa joka koetteli Pyhää Henkeä ja pimitti rahoja .Täytyy olla aina tarkkana näissä asioissa myös itse ,ettei tee koskaan edes tahatontakaan tekoa ,että vilpistä joutuisi ns huonoon valoon.Kaikki raha asiat täytyy käsitellä Kristallin kirkkaasti.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Vainottu Herran Seurakunta..

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Tammi 2013 11:48

Soitin Patmokseen ja kyselin asiaa heidän tiedoittajaltaan, jolloin minulle kerrottiin että 1980 luvulla kun venäjän yllä oli vielä rautaesiriippu ja sinne ei saanut Raamattuja viedä niin Patmos joutui viemään niitä sinne salassa sekä joutui viemään rahallisen kolehti lahjan salassa sinne ja siksi sitä ei oltu merkitty kirjanpitoon.

Myös se auto josta mainitsin oli ostettu salassa sitä varten että sillä vietäisiin raamattuja ja apua venäjälle. Lähetin Leo Mellerille kirjeen ja odotan hänen vastaustaan.Ehkäpä hän voi valaista tässä asiassa kaikista parhaiten.

Tiedottaja myös mainitsi ettei rahoja oltu kavallettu vaan kaikki menivät Venäjälle evankeliumi työhön ja avuksi.

Eli Patmoksen kautta voi tukea sittenkin tämän todistuksen valossa.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron