Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

Rukousaiheet

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Masa » 03. Joulu 2012 17:33

Miten tuttuja onkaan Eetun tuntemukset.. yritä jaksaa helppoa se ei tule olemaan mutta hengissä siitä selviää.
Masa
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Joulu 2012 23:47

Asiat etenee ja edistystäkin tapahtuu, mutta nyt on vastustus kaikkein kovimmillaan tässä asiassa samoin kun vihollisen juonet myös kovenee asianomaisia kohtaan.

Pinnistetään veljet vielä pikkasen yhdessä ja rukoillaan asian puolesta nyt vielä kovemmin, jos vain niin koette sydämmessänne.



Rakas Kaikkivaltias Isä, valaise vihollisen juonet Eetulle ja Taijalle ja anna heille voimia kestää tämä aika, niin että he saisivat palata yhteen ja niin ettei heidän liittonsa rikkoutuisi.
Anna heille molemmille voimia jaksaa eteenpäin ja anna heille toivoa ja rakkauttasi jota he tarvitsevat. Isä parannathan heidän sydämmensä haavat ja estä kaikki ylpeys ja viha joka maailmasta tulee ja anna heille nöyrä sopuisa ja luottavainen mieli. Älä anna maallisen lihan rikkoa tätä arvokasta avioliittoa.

Pyydän Isä rukoillen vedoten Sanaasi:

Matt. 19:5-6
5 ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako

Jeesuksen pyhään veriuhriin vedoten tätä anon Sinulta . Totisesti näin tapahtukoon! Ylistys kaikkivaltiaalle Herralle ikuisesti!Aamen!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 17. Joulu 2012 12:09

Joo nyt vihollinen hyökkää kaikilla mahdollisilla rintamilla. Yksinäisyyden tunne on pahin, se kun iskee tajuntaan kokonaisvaltaisesti, tuntuu että musertuu mutta lujana on pysyttävä koska sivarikorpraali ei anna periksi.

Oon niin jääräpäinen että hyvin tämä menee, on tiettyjä asioita jotka haluisin elämästäni pois, hävettää sanoa niitä ääneen ni en sano mutta olen pyytänyt Jumalalta voimaa jättää ne asiat pois.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Joulu 2012 14:35

Rauhaa!

Muistan rukouksin tämänkin ketjun aiheita!

JP :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 28. Joulu 2012 14:17

vaimo pisti tekstaria että ei pysty parisuhteeseen ja että on paras päästää meidät molemmat vapaaksi. Homma on siinä. Olen nyt vapaa mies, tosin paperilla vielä naimisissa mutta itse pidän tuota tekstaria pisteenä tälle hommalle. Kesäkuussa ilmeisesti tulee sitten hetki jolloin vaimo pistää viimeisen erohakemuksen vetämään eli sitten olen käräjäoikeuden mielestäkin vapaa mies.

Jumalan tahto olis ollut että jatkamme yhessä mutta vaimo ei tahdo joten minkäs teet. Pyydän rukousta vaimon puolesta, että hän ei luopuisi uskostaan. Se ala jota hän opiskelee on todella kylmä ja siellä pitää lähes myydä sielu jotta menestyy.

Edit (ajatuksia päivää myöhemmin): En minä vielä mikään vapaa mies ole. Sitten vasta kun vaimo on käräjäoikeuden avustuksella ilmoittanut minulle niin. Aion olla uskollinen loppuun asti, sitten vaimon kanssa juhannustansseihin tai jos huonosti käy, yksin mutta sitten vasta tosiaan olen vapaalla jalalla. Olen hätähousu, ja tässä taas yksi esimerkki siitä. Tässä oli vielä semmonenkin väärinkäsitys että vaimo luuli pystyvänsä eroamaan heti, mutta hän ei tajunnut että aikaisempi avioeroprosessi oli jo umpeutunut, eikä siis ole vieläkään pistänyt sitä ekaa hakemusta, hän laittaa sen ensi viikolla.

lisä-edit: noniin nyt hän kyselee taas jotain ohjetta minulta hakemuksen lähettämiseen. Neuvoin kyllä mutta on kyllä ihan naurettavaa kysyä erohakemus-neuvoa ihmiseltä josta on hakemassa eroa. Uskomatonta tuubaa tämä koko homma. Miten hän kehtaa? Noh neuvoin silti, en jaksa nyt kinastella mistään, ensin kyllä meinasin pistää viestin että olenkohan nyt ihan sopivin ihminen neuvomaan häntä tuossa asiassa. Seuraavaksi hän varmaan pyytää mua pitämään kädestä kiinni että löytää sen postilaatikon siitä oppilaitoksensa vierestä. Ei hyvää päivää tätä elämää. Toivottavasti hän yhä osaa kirjoittaa, niin menee sitten se hakemus perillekin.
Viimeksi muokannut Eetu päivämäärä 01. Tammi 2013 17:51, muokattu yhteensä 3 kertaa
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Joulu 2012 19:41


2. Tess. 3:5 Herra ohjatkoon sydämenne Jumalan rakkauteen ja Kristuksen krsivällisyyteen. RK

1. Tess. 3:12 Herra lisätköön teille yhä runsaammin rakkautta toisianne ja kaikkia kohtaan, niin kuin meilläkin on rakkautta teitä kohtaan,
13 niin että teidän sydämenne vahvistuisivat nuhteettomiksi pyhyydessä Jumalamme ja Isämme edessä, kun Herramme Jeesus tulee kaikkien pyhiensä kanssa. RK

Ne kohdat puhuu miten Jumala ohjaa sydämen rakastamaan Jumalaa ja jopa omaa aviopuolisoa. ♡ ♡ ♡

*mukana rukoukses...*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 26. Helmi 2013 19:17

Ei tässä taida enää olla mitään tehtävissä. 130 päivää vielä odottelua, ja sitten vaimo pistää lopullisen eropaperin postiin. Hän ei halua nähdä minua eikä tahdo palata yhteen.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja tanu » 26. Helmi 2013 21:38

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 10. Huhti 2013 15:12

Noniin. Hävettää tuo aikaisempi itsesäälissä rypeminen, nyt en suostu enää siihen. 88 päivää jäljellä, nauran kaikille vihollisen viritelmille, MINÄHÄN EN ANTAUDU vaikka mikä olis. Ilmoitin vaimollekin tämän, kirjoitin varsinaisen ohjelmanjulistuksen, ei jää mitään epäilystä hänelle siitä että antaisin periksi, MINÄ EN ANNA PERIKSI koska Jumala antaa mulle voimaa tähän kamppailuun ja siunaa avioliittoamme joka ikinen päivä.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 13. Huhti 2013 13:51

Niin....ei kirvestä vielä kannata kaivoon heittää. perkele on tullut varastamaan, tappamaan ja hävittämään. Jatketaan joukolla rukousta Eetunkin asian puolesta, jotta avioliitto eheytyisi ja vaimon pää kääntyisi, hän tekisi parannuksen ja Herra puhuttelisi voimakkaasti! Jumala voi ja huudetaan Hänen puoleensa Jeesuksen nimessä!

Amen!
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

EdellinenSeuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron