Herra, Ei tuota "valkiaa kakkaa"=(

Rukousaiheet

Herra, Ei tuota "valkiaa kakkaa"=(

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 11. Joulu 2012 22:00

Se tekee kaikesta vaan niin raskasta.. tyää pyry,pimeys ja ankeus vetää masiksen päälle.. =( ja TÖISSä.. kengät ei pidä,pumppukärryn pyörät ei pyöri,autot jää jumiin ja lavat ei kulje hanges=(.. Herra eikös voisi tulla 2006v kaltaista talvee? tai jos koko talven vois ottaa pis?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Herra, Ei tuota "valkiaa kakkaa"=(

ViestiKirjoittaja Janne » 12. Joulu 2012 00:37

Mä ainakin nautin talvesta ja lumesta ja jopa pimeästäkin.
Puut on kauniina, lumipeitto päällänsä ja on mukavan tunelmallista kun saa lämmitellä leivinuunia ja katsella kun liekit "tanssii" siellä.
Kylläpä on mahtavaa kun saa ainakin toistaiseksi vielä nauttia tällaisistakin asioista. Kiitos Herralle siitä

Mut voimia sinunulle niihi työhommiin. Toivotaan vaan et lumityöt olis kunnolla tehty aina siellä mihin sinä menet.

Terveisin
Janne (ex rahtari)
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Herra, Ei tuota "valkiaa kakkaa"=(

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Joulu 2012 01:00

*
Minun isäpuoleni on rahtari kans. Olen ollut aina kyydissä mukana.
Muuten lumi tuo valoisuutta, mikäli se on hyvä asia näin tälle pimeälle talvikaudelle.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa