Hiekkalaatikko

Tekniset ongelmat, kysymykset ja kokeilut tänne, kiitos!

Re: Hiekkalaatikko

ViestiKirjoittaja Seppo-Simeoni » 29. Syys 2018 12:48

Ihan sama tilanne minulla.
Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Avatar
Seppo-Simeoni
 
Viestit: 32
Liittynyt: 29. Syys 2018 12:09

Re: Hiekkalaatikko

ViestiKirjoittaja Seppo-Simeoni » 29. Syys 2018 14:07

Hieman vaikeaksi on tehty ominaisuuksien kokeilu, kun en näe omia viestejäni.
Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Avatar
Seppo-Simeoni
 
Viestit: 32
Liittynyt: 29. Syys 2018 12:09

Re: Hiekkalaatikko

ViestiKirjoittaja Seppo-Simeoni » 30. Syys 2018 09:21

Olin kärsimätön, enkä lukenut tarkkaan tiedotuksia enkä ohjeita. Siellähän sanotaan – toden totta – selkeästi, että uusien kirjoittajien viestit eivät näy ihan heti, vaan vasta sitten, kun on todettu ettei kirjoittaja ole roskapostaaja. Ehdin kyllä pelkäämään leimautumista sellaiseksi, kun laitoin peräjälkeen neljä viestiä. No nyt kaikki toimii, kiitoksia.

Kun nyt kerran testiketjussa olen, kokeilen linkittää kuvan. Kuva ei ole omani vaan netistä poimittu, ja sehän saattaa aikaa myöten kadota näkyvistä. Tuntuisi toimivan. — Ja yhtä kyytiä kokeilen tekstin editointia joka on tämä lause tässä, sekä kuvan vaihtamista toiseksi. Riittääkö, että editoin kuvan sijainnin image-tagien välissä, vai onko tehtävä jotain muutakin?

Eräässä muussa ketjussa kokeilin millä tavalla punainen [X]-nappi poistaa viestin. Hyvä, viesti ei poistu suoraan vaan vasta varmennuskysymyksen jälkeen. Värin saa tuolla tavalla... hyvä on. Entäpä saako värin vaihdettua käyttämällä vakiintuneita värinimityksiä, vaikkapa brown. Koitetaan, tämä on nyt brown-väriä, siis ruskeaa.

Image
Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Avatar
Seppo-Simeoni
 
Viestit: 32
Liittynyt: 29. Syys 2018 12:09

Edellinen

Paluu Konehuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron