Miten pääsen eroon okkultismista?

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Miten pääsen eroon okkultismista?

ViestiKirjoittaja Deepcea » 16. Joulu 2018 20:12

Hei! Olen aikuinen, jolla on taustalla valtavasti okkultistisia rituaaleja, tarot-korteista ennustamista, spiritismiä yms. Olen joutunut usein mielisairaalaan "outojen oirwiden vuoksi". Olen ollut vuosia uskossa, mutta en koe olevani vapaa. Viime aikoina olen kärsinyt valtavista pelko-ja kauhutiloista, ja minulle on avautunut "kyky nähdä kuolleita ihmisiä, valokuvien, peilipintojen ja ikkunoiden kautta. Olen yrittänyt hakea hengellista apua, mutta kukaan ei omilta ongelmiltaan jaksa, tai muuten osaa auttaa. Rukoilen jokapäivä vapautumista, ja apua Jeesukselta. On myös uskovia jotk rukoilevat puolestani, mutta tilanne menee vaan pahemmaksi. Olen myös irtisanoutunut Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä kaikesta tästä, mutta se ei vaan lopu. Mitä voin tehdä? Olen yrittänyt etsiä googlesta jos olisi joku jolla olisi kutsu vapauttamistyohon.
Deepcea
 

Re: Miten pääsen eroon okkultismista?

ViestiKirjoittaja Juha » 18. Joulu 2018 16:16

Moi, koetko että haluaisit soittaa jollekin? Esimerkiksi Saulus-Lähetyksellä on ilmainen puhelin, johon saa uskovalle ihmiselle soittaa https://www.sauluslahetys.com/kriisipuhelin puhelimessa on aina helpompi keskustella tilanteesta ja ongelmista.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Miten pääsen eroon okkultismista?

ViestiKirjoittaja nmn » 04. Loka 2020 19:14

Tiedän että viesti on muutaman vuoden vanha, mutta ehkä tästä on hyötyä jollekin toisellekin. Nuo oireet mitä kuvailit ovat hyvin tyypillisiä seuraamuksia okkultimista. Uskon että et näe oikeasti kuolleita ihmisiä vaan kimpussasi on riivaajahenkiä, jotka voivat sinua näinkin pelotella. Tarvitsisit rohkeaa uskovaa, joka ei pelkää lähettää epäpuhtaita henkiä ulos. Jos asia on vielä ajankohtainen, voit laittaa yksityisviestiä.


Tekstiä muokattu, loppuosa siitä poistettu.

-Ylläpito
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37


Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron