Tänään on 17. Tammi 2019 19:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Miten pääsen eroon okkultismista?
ViestiLähetetty: 16. Joulu 2018 19:12 

Hei! Olen aikuinen, jolla on taustalla valtavasti okkultistisia rituaaleja, tarot-korteista ennustamista, spiritismiä yms. Olen joutunut usein mielisairaalaan "outojen oirwiden vuoksi". Olen ollut vuosia uskossa, mutta en koe olevani vapaa. Viime aikoina olen kärsinyt valtavista pelko-ja kauhutiloista, ja minulle on avautunut "kyky nähdä kuolleita ihmisiä, valokuvien, peilipintojen ja ikkunoiden kautta. Olen yrittänyt hakea hengellista apua, mutta kukaan ei omilta ongelmiltaan jaksa, tai muuten osaa auttaa. Rukoilen jokapäivä vapautumista, ja apua Jeesukselta. On myös uskovia jotk rukoilevat puolestani, mutta tilanne menee vaan pahemmaksi. Olen myös irtisanoutunut Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä kaikesta tästä, mutta se ei vaan lopu. Mitä voin tehdä? Olen yrittänyt etsiä googlesta jos olisi joku jolla olisi kutsu vapauttamistyohon.

Poissa
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Miten pääsen eroon okkultismista?
ViestiLähetetty: 18. Joulu 2018 15:16 
Site Admin

Moi, koetko että haluaisit soittaa jollekin? Esimerkiksi Saulus-Lähetyksellä on ilmainen puhelin, johon saa uskovalle ihmiselle soittaa https://www.sauluslahetys.com/kriisipuhelin puhelimessa on aina helpompi keskustella tilanteesta ja ongelmista.

Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia