Kaikki, mikä tulee esteeksi minun ja lähimmäiseni väliin

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Kaikki, mikä tulee esteeksi minun ja lähimmäiseni väliin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Heinä 2018 06:27

*
Image

Näkyykö? No jos ei näy, koita klikata toista linkkiä, jos se aukenee.

http://kuljetaan.blogspot.com/2018/07/kaikki-mika-tulee-esteeksi-minun-ja.html
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 04. Heinä 2018 19:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: korjasin
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kaikki, mikä tulee esteeksi minun ja lähimmäiseni väliin

ViestiKirjoittaja kurja » 04. Heinä 2018 16:38

Vain etusivu näkyy, mutta ei pääse lukemaan kirjoitusta.

Sen verran tuohon otsikkoon itseensä, niin kaikki ihmisten väliin tuleva, ei tule uskovan ja Herran välille !

Joh. 15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

Eli uskovalla voi olla jopa vihamiehiä, mutta uskovalla itsellään ei niitä ole, eli siis puhdas uskova ei itse vihaa ketään, mutta häntä siis vihataan ja vihataan siis syyttä.

Tämä maailma ja sen lapset vihaavat siis monesti uskovia syyttä, koska ovat eri maailmasta ja eri isästä !

Mutta se asia ei haittaa siis uskovan ja hänen Herransa väliä mitenkään.
kurja
 

Re: Kaikki, mikä tulee esteeksi minun ja lähimmäiseni väliin

ViestiKirjoittaja kari » 05. Heinä 2018 01:54

kurja kirjoitti:Sen verran tuohon otsikkoon itseensä, niin kaikki ihmisten väliin tuleva, ei tule uskovan ja Herran välille !


Olet oikeassa.
kari
 
Viestit: 34
Liittynyt: 14. Heinä 2017 15:48

Re: Kaikki, mikä tulee esteeksi minun ja lähimmäiseni väliin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Heinä 2018 09:34

*
Kurja, joo vain tuo tekstikuva näkyy. Mutta muistin, että onhan täällä foorumissa sama ketju. Oma moka, kun en muistanut sitä samaa ketjua. Sorry! :oops:

http://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic.php?f=2&t=1035&hilit=Wilkerson&start=20
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron