RUKOUS JUMALAN PYHIEN PUOLESTA ON HYVIN TÄRKEÄÄ TÄNÄ AIKANA

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

RUKOUS JUMALAN PYHIEN PUOLESTA ON HYVIN TÄRKEÄÄ TÄNÄ AIKANA

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Syys 2017 21:05

*
AHDISTUKSEN AIKA KOETTELEE MONIA: RUKOUS JUMALAN PYHIEN PUOLESTA ON HYVIN TÄRKEÄÄ TÄNÄ AIKANA

Ef.6:18 "Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;"

Tehkää mikä? Jumalan sota-asuun pukeutuminen.

Ahdistuksen ajan kasvaessa ei riitä teologinen, kirkollinen, eikä yhteiskunnallinen vaikuttaminen. Ei riitä pakeneminen lihan tekoihin, maailman nautintoihin - eikä eristäytyminen omiin oloihinsa. Ajatusten siirtäminen pois ahdistuksesta (mihin tahansa) ei tuo todellista rauhaa, vaan hetkellisen petoksen.

Uskovan syvin perusta on Jeesus. Tätä nyt horjutetaan ja kovalla kädellä. Isänmaamme hajoaminen on edessä, ja tämä totuus horjuttaa jopa toisten uskoa Jeesukseen. Näin ei tulisi olla. Kristillinen valtio ei ole "taivas" - tällä silti sanoen, että me rukoilemme esivallan puolesta, että saamme elää rauhaisaa elämää maassamme. Muuta, jos/kun tämä ei tapahdu - tulee silloin perustua muuhun, kuin yhteiskunnalliseen rauhaan; tulee perustua Jumalan rauhaan Jeesuksessa.

Lopun aika riisuu uskovia. Ei auta pakeneminen ylensyömiseen, alkoholin kanssa leikkimiseen, ei maalliseen musiikkiin pakenemiseen, eikä TV:n katsomiseen. Lihan nautintoon pakeneva on petoksen teillä. Lihasta ei löydy apua, eikä maailma voi uskovaa auttaa. Toiset erakoituvat metsään, ja pakenevat sinne. Ei luonto voi uskovaa auttaa - sillä luomakuntakin huokaa vapautuksen päivää. Tulee tunnustaa omassa sydämessä, että vain Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Uskovan tulee pukeutua Jumalan sota-asuun, eli Jeesukseen. Lihallinen ei tätä halua. Hänelle se on jopa epämiellyttävää. Hengestä syntynyt kaipaa tätä ja tuntee tarpeen, olla Kristuksessa - olla JEESUKSESSA kätkettynä.

Vaikka uskovat hylkäävät toisiaan, jopa pilkkaavat tai mustamaalaavat - rauhasi on suuri, kun perustus on Herrassa. Sinun ei tarvitse mielistellä ihmisiä, vaan omata janon ja kaipauksen Pyhässä Hengessä.

Minultakin on kysytty: "no miten teen sen?" Ikäänkuin kaava tai rakenne olisi ratkaisu. Herra puhui minulle ja vastasi tähän sanoen: "vain kaipaus ja sydämen jano riittää minun puoleeni, kaiken muun minä sinulle opetan". Älä etsi kaavaa tai systeemiä, vaan HERRAA itseään!

Room.8:33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
Room.8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

Room.8:35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
Room.8:36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".

Room.8:37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
Room.8:38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
Room.8:39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

P.K
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron