Hallelujah! Kiitos Jumalalle! ღ

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Hallelujah! Kiitos Jumalalle! ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Syys 2017 13:02


Heidän silmät aukeavat ja heidän mutkaistunut tie muuttuu suoraksi ja tasaiseksi Kristuksen tuntemisessaan

Kristityt joiden tie on mutkaistunut ihmisviisauden varassa eikä tällä tavalla voi ojentautua Kristusta kohtaan - Kristuksen tuntemisessaan.

Kun heille avautuu tämä asia että maanpäällisen vaelluksen aikana Kristus omaksui Isän opin ja Hänen ylösnousemuksen jälkeen apostolit omaksuivat Kristuksen opin joka on se terve oppi Raamatun pohjalla.

Juutalaiset kristityt tulevat tuntemaan ja ymmärtämään että Hän on se luvattu Messias joka on jo tullut täyttämään puolestamme vanhan liiton käskyjä vaatimuksineen pois minkä yksikään liha ei jaksa kantaa. Enää uuden Liiton kansa ei ole velvoitettu pitämään vanhan liiton käskyjä jotka sitoivat noudattamaan ja tulivat taakoiksi kansalle

Kansa jonka tie on mutkaistunut, tulee tuntemaan että Kastepisaran lailla Jeesus on tullut vapauttamaan kansaa pois vanhan liiton käskyistä täyttämällä ristinkuoleman kautta.

Niin Kristuksen sisäisen tuntemisen ja Raamatun tuntemisen kautta kastepisaran lailla Hän tulee nostamaan ja saa ojentautumaan terveellä tavalla Kristusta kohtaan. Ja Hän kastepisaran lailla tulee vapauttamaan heidät, joiden tie on mutkaistunut, taakoittaman opetuksen alta joka sitoi heidät noudattamaan.

Ja heidän hengelliset silmät aukeavat ja tulevat tuntemaan Hänet. Raamattu sanoo: 'Sinä päivänä kuurot kuulevat kirjan sanat, ja sokeiden silmät näkevät vapaina synkeästä pimeydestä' [Jes. 29:18]. Niin siihen päättyy hengellinen sokeus ja kuollut usko. Pelastuksen aika alkaa.

Jer. 31:33 Mutta se liitto, jonka minä teen Israelin huoneen kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra, on tällainen: Minä panen opetukseni heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämeensä. Niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.

Hepreankielen mukaan 'torah' tarkoittaa opetusta ja neuvoa jonka hallussa Jumala on voimallinen rakentumaan ja tällä tavalla ojentaudutaan niinkuin ruohot jotka saivat ravinnoksi sateista niin virkoavat ja nousevat niin on Sanana Kristuksen laita - kastepisaran lailla [apo 20:32].

http://kuljetaan.blogspot.fi/2017/09/jer-3134-rk.html

:hearts: :hurraa: :hearts:

-vaisuliini-
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron