Gideon

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Gideon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Maalis 2015 21:17

*
Gideon-järjestön kannatusjäsenyys houkuttaa minua koska jäseneksi liittyään voi jakaa Jumalan Sanaa yli 200 maassa, yli 90 kielellä ympäri maailmaa. No en ole lukenut Gideoniin liittyviä kohtia Raamatusta. Kuka Gideon muuten oli? Äsken katselin kuvia googleen kautta ja kuvien mukaan Gideon käytti pasuunaa sotiessaan... :shock: :roll: Mitä pasuunasta ja saviruukuista ja tulisoihtuista käytetään vertauskuvallisena Raamatun Sanan opetuksena? Kiinnostaisi tietää kans. Voisitteko kertoa kans? Taustaillessani luen mielellään pysyen hiljaa ja sori vaisuuteni koska olen tällainen vaisu. :D En voi itselleni mitään kun joskus minua vaisuttaa... :oops: Mutta kirjoittakaa te ihmeessä Gideonista omin sanoin mitä saitte kuvaa hänestä. :thumbup:

Kuva

http://www.gideons.org/?HP=Finland&sc_lang=fi-FI

http://fi.wikipedia.org/wiki/Gideons_International
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Gideon

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 08. Maalis 2015 21:40

Onko Gideonit ja Suomen liikemiesten lähetysliitto ihan eri asioita?
Gideonit ovat lahjoittaneet minunkin työpaikalleni hienoja Raamattuja sekä ruotsiksi että suomeksi ja myös isotekstisenä :thumbup:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Gideon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Maalis 2015 23:29

*
Joo kuulemma ne jaettiin Uudet Testamentit sairaaloille, vankiloille ja 3 tai 4 luokan oppilaille jne... :thumbup: Minä tänään aamulla vein postiin sen kannatusjäseneksi liittymisen jutun ja nyt jännittää kun saan olla mukana Jumalan valtakunnan hyväksi jakamassa Uudet Testamentit... :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Gideon

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Maalis 2015 23:33

*
Kannatusjäsenmaksu kerran vuodessa 30e niin siten se on mukana jakamassa evankeliumia Jumalan valtakunnan hyväksi. Raamatun mukaan Sana menestyy ja leviää muille. Sana ei ole koskaan kahlehdittuna.

Ap.t. 12:24 Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi.

2Tim. 2:9 jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu. :clap: :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron