Miksi me jaamme lappuja ja harrastamme kirjapommitusta??

Sinulle joka etsit elämän tarkoitusta

Miksi me jaamme lappuja ja harrastamme kirjapommitusta??

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 10. Elo 2013 11:14

Yleensä kun kaupungilla tai tapahtumissa..tai missä vain "tuputetaan" tehdään se lappujen voimalla. Sitten kun joku tuleekin uskoon, seuraava vaihe on kirjapommitus.. :shock: Eikö enää kukaan itse uhraudu? eikö kukaan enää vietä aikaa sen uuden uskoontulleen kanssa. eräs kommentti eräässä ketjussa jätti mietiin.. "Kyllä ne helluntalaiset on nyt sulle mukavia, mutta kun ne saa sut sisään sinne..ne unohtaa sinut ja lähtee käännyttämään seuraavia" eikkarikommentin tunnistaa kyllä aina sanoista "NE" ja "SIELLÄ"..

Huomattavaa kuitenkin:

-Uusi uskoontullut on aina suuri riemunaihe, paljon suurempi kuin 50vuotta uskos ollut
-Uskoontulo ei ole seurakunnan kanssa syntyvä suhde, vaan Herran kanssa syntyvä suhde
-"siellä" ei ole täydellistä ihmistä.. itsekin olen yhä erittäin HomoSapiens..

Mitä voisimme sen sijaan:

-Emme jaa lappuja vaan puhumme itse
-Emme kirjapommita vaan vietämme aikaa sen kanssa ja vietämme vaikka piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän yöhön kestävii keskusteluja..
-Emme ulkoista hommaa "pastoreille" ettei ihminen ala kuvitella pastorien olevan korotettuja..tai Super, tai jopa HYPER-uskovaisia.. valitettavasti helluntaiseurakunnissa on pastorit nostettu mones paikkaa korokkeelle.. (eräs uusi uskova nuori ei usko kuin pastorien juttuja, ei riviseurakuntalaisen)=tällaista jakoa ei olekaan..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Miksi me jaamme lappuja ja harrastamme kirjapommitusta??

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Elo 2013 14:28

Kyllä tuossa on totuuden siemen .Se ,että ensin ihminen saadaan uskoon ja sitte se parka saattaa jäädä kuin lastu laineille keikkumaan kun ei löydy hyvää ohjausta eteenpäin ja hyvää kasvattavaa oppia Pyhän Hengen kanssa kulkemisesta.Mutta mehän ollaan se papisto.Meidän on hyvä oppia puhumaan oikein ja kasvattamaan ihmistä oikeaan suuntaan.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Miksi me jaamme lappuja ja harrastamme kirjapommitusta??

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 10. Elo 2013 20:15

Meitä oli 3 jannua jotka tuli saman aikaan elävään uskoon pikkupaikkakunnalla jossa asuimme=) Kun me tulimme uskoon,saimme tosin pari kirjastakin mutta seurakunnan eräs meitä hieman vanhempi mieshenkilö kutsu meidät kotiinsa keskustelemaan Hengellisii ja kaikki uskovat alkoivat touhuta meidänkanssa kaikenlaista. Syntyi myös nuortenmiesten piiri ja monta mukavaa nakinpaisto-iltaa =)

Hki alueella luulen, pommitetaan vaan kirjoilla ja hiljainen hissukka jää sinne seurakunnan takapenkkiin yksin gytmiin..:o(
On muodostunut sellaisia sisäpiirejä ja Hki alueella tuntuu että uskovaisuus esiintyy suvuittain..Jokainen on serkku ja sugis keskenään..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44


Paluu Hengellinen etsintä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron