Varoitus "Toronto" eksytyksestä

Raamatun tutkiminen

Varoitus "Toronto" eksytyksestä

ViestiKirjoittaja Elävää vettä » 08. Joulu 2014 17:36

Jumala on minulle antanut vahvasti sydämelleni tämän aiheen, kyseessä on Torontoherätys, jota suositaan vahvasti menestysteologisissa piireissä. Uskovat juoksevat ihmeiden perässä, jotka ovat kaukana Jumalasta, ja unohtavat, ettei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, vaan se on sisäisesti meissä.

Jumalan tulee muuttaa sydämiämme, murtaa meistä oma itsekkyytemme pois. Vaikka näissä ympyröissä on paljon ihan aidosti vilpittömiä uskovia, niin kuitenkin useat ylpistyvät ja kokevat oikeudekseen ansaita eri asioita, pitäisi ansaita maallisia siunauksia ja fyysistä terveyttä. Samalla kun nämä uskovat tuomitsevat näitä piirejä vältteleviä uskonnollisiksi, he itse yrittävät suorittaa ja ansaita siunauksia sekä fyysistä terveyttä ja jos näin ei käy, on huonompi uskova kuin toiset. Keskinäinen nöyryys, kunnioitus ja rakkaus unohtuvat tämän myötä, uskovat ylpistyvät ja kilpailevat toinen toistensa kanssa siitä, kuka on suurin.

Laitan tähän lopuksi myös muita tekstejä ja linkkejä


Kertomus rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta:

Luuk. 16: 19 - 25

"Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
Ja hän huusi sanoen: "Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa."


Linkki Petri Paavolan kirjoitukseen ja eräs profetia, joka koskee Torontoherätystä:


Richard Smith syövyttävä happopilvi:

"Torstaiaamuna 29.09.1994 juuri, kun olin aikeissa ryhtyä erinäisiin
tutkimustöihin, sain epätavallisen selkeän ja yksityiskohtaisen
näyn. Tätä päivää oli edeltänyt ajanjakso, jolloin olin raskautetuin
mielin vuodattanut sydäntäni rukouksissa seurakunnan tilan tähden
Jeesukselle, taivaalliselle asianajajallemme. Näin suoraan edessäni
suuren, mustan ja sykkivän pilven, joka kantoi mukanaan paljon nokea ja muita saasteita. Sen rikinkatkuinen löyhkä paljasti, että kyseessä ei ollut mikään luonnollinen pilvi vaan juuri senkaltainen syövyttävä `happopilvi', joka syntyy kemiallisen laitoksen tai öljynjalostamon räjähdyksestä. Oman liikevoimansa kuljettamana tämä happopilvi nopeasti suuntasi kulkunsa kohti vedetöntä erämaatasankoa, joka sijaitsi muutaman kallioisen vuoren alapuolella. Tasankoa täytti monenlaiset kansantyypit, joiden ymmärsin edustavan Englannin kristittyä väestönosaa. Useimmat olivat tavanomaista valkoista anglo-saksista väestöä, mutta joukossa oli myös eri etnisten vähemmistöjenkin edustajia. He kuvastivat Englannin siirtolaisväestöä."


Linkki: http://www.kotipetripaavola.com/nakylop ... sta.html#1


David Herzog on eksyttäjä:

http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html

http://patmos.studio24.fi/media/david_h ... M.facebook


Oma profetiani, jonka sain viime kesänä:

"Viimeisinä päivinä on oleva valheprofeettoja, jotka oman korvasyyhynsä mukaan haalivat itsellensä kuulijoita. Maailmassa on oleva väkevä eksytys, joka eksyttää, jos mahdollista, valitutkin seuraamasta Jeesusta Kristusta. He saattavat teoillaan luulla kirkastavansa Jumalaa, vaikka heidän sydämensä ovat kaukana Jumalasta. Kuitenkin Jumala vielä kuulee heitä ja armahtaa, jos he tekevät parannuksen.

On olemassa monia ääripäitä, jotka eksyttävät Jumalasta. Yksi niistä on valhe, joka saa ihmiset rakastumaan maallisiin siunauksiin enemmän kuin Jumalaan. Nämä ihmiset juoksevat ihmeiden perässä, jotka eivät ole Jumalasta. Tämä eksytys saa heidät karttamaan sitä, mikä on Raamatullista, ja heidät, jotka haluavat pitäytyä Jumalan Sanaan, he leimaavat uskonnollisiksi. On myös olemassa toinen ääripää, joka saa ihmiset suorituksellisiin siteisiin. Tämä saa ihmiset uskomaan, että he voisivat omilla teoillansa lepyyttää Jumalan.

Kyseessä on antikristillinen henkivalta, ja se voi saada uskovat eksymään hyvin pahasti. Ainoa asia, mikä voi auttaa, on se, että seurakunnat tekevät parannuksen, kääntyvät täysin Jumalan puoleen, eivätkä jätä pois yhtäkään niistä käskyistä, joita on Raamatussa opetettu. Ne, jotka opettavat Sanaa, ja luulevat olevansa täydellisiä omassa ulkokultaisuudessaan, vaikka samalla heillä olisi malka omassa silmässään, saavat sitä kovemman tuomion, kun väärin Sanaa opettavat.

Tehköön itse kukin parannuksen omantuntonsa, sekä muiden tähden, niin monia, ehkä jopa miljoonia voi tulla löytämään totuuden ja ottamaan kasteen Jeesukseen Kristukseen ja vielä pelastua"


1 Kor. 6: 9 - 10

"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat, eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
Elävää vettä
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01. Joulu 2014 12:30

Re: Varoitus "Toronto" eksytyksestä

ViestiKirjoittaja eetu » 04. Joulu 2016 20:21

Ap. t. 14:22 "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42


Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron