Tänään on 14. Marras 2018 13:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 39/47 [ 470 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Päivän sana
ViestiLähetetty: 25. Heinä 2015 06:56 

Sak. 8:16 Mutta tehkää te näin: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio. RK

16 Mutta tämä on se, minkä teidän tekemän pitää: jokainen puhukaan totuutta lähimmäisensä kanssa; tuomitkaat oikein ja saattakaat rauha teidän portteihinne. Biblia

Sak. 7:9 Näin on Herra Sebaot sanonut: Tuomitkaa oikea tuomio, osoittakaa laupeutta ja armahtavaisuutta toinen toisellenne, RK

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26. Heinä 2015 13:28 

"Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa (Jes.53:10)."

Jeesuksen sielu on vikauhri meidän syntiemme tähden. Hänen yksinäinen pimeä yönsä, kun kukaan ei valvonut Hänen vierellään; Hänen tuskansa ja ahdistuksensa, kyyneleet pahojen tekojemme tähden. Turhaan me valvomme yömme miettien pahoja tekojamme. Jeesus valvoi puolestamme, Hän murehti meidän murheemme. Hän kantoi kaiken sen tuskan ja ahdistuksen, joka kuuluisi meille meidän pahojen tekojemme tähden.

"heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen (1.Piet.5:7)."

"Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa (Fil.4:6-7)."

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21. Elo 2015 08:25 

Me olemme Jumalan teot ~ tekemällä noita hyviä tekoja.

Voiko hymy ja ystävällinen ele olla osia niistä hyvistä töistä? Lempeys ja kärsivällisyys myös? Mitä hyviä tekoja ovat?

Ef. 1:4 Jo ennen maailman perustamista hän valitsi meidät Kristuksessa olemaan pyhiä ja nuhteettomia hänen edessään.

Ef. 2:10 Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa niitä hyviä töitä varten, jotka Jumala on ennalta valmistanut, vaeltaaksemme niissä.

Tiit. 2:14 Hän antoi itsensä meidän puolestamme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka ahkeroi hyviä tekoja.

Tiit. 3:8 Tämä sana on varma, ja tahdon sinun teroittavan näitä asioita, että ne, jotka uskovat Jumalaan, olisivat ahkeria tekemään hyvää. Se on ihmisille hyvää ja hyödyllistä.

14 Oppikoot meikäläisetkin tarpeen vaatiessa tekemään hyviä tekoja, etteivät jäisi hedelmättömiksi.

Filip. 4:5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.

Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulo on lähellä.

Ne kohdat ovat Raamattu Kansalle -käännöksestä eli RK.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23. Elo 2015 00:15 

Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet

ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,

ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

Kirje hebrealaisille 6:4-6

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30. Elo 2015 21:42 

Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,

ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

Fil 4:6-7

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02. Joulu 2015 08:01 

Olen junassa matkalla THL:lle ja kirjotan tässä matkalla yhtä artikkelia. Siihen liittyen tuli vastaan kultainen sääntö, jonka haluan taas kerran täälläkin jakaa: "Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat (Matt.7:12)."

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16. Tammi 2016 11:55 

·٠•●ღ˙Sana joka ei lyö vaan nostaa ja totuus tekee sinut vapaaksi, on Jumalan Sana.˙ღ●•٠·

"Kuunnelkaa, taivaat, kun minä puhun, ja kuulkoon maa minun suuni sanat.

Sateena pisaroikoon opetukseni, kasteena valukoon puheeni niin kuin pisarat ruohikolle, kuin sadekuurot nurmikolle, 5Moos. 32:1-2 RK

Pisaroikaa, te taivaat, ylhäältä, vuotakoot pilvet vanhurskautta. Avautukoon maa ja kantakoon pelastuksen hedelmää, versokoon se myös vanhurskautta. Minä, Herra, olen sen luonut. Jes. 45:8 RK

Ne eivät ole teille turhia sanoja, vaan niissä on teidän elämänne. Näiden sanojen varassa te elätte kauan siinä maassa, 5Moos. 32:47 RK

Väheksytkö Jumalan lohdutuksia, sanaa, jonka hän puhui sinulle lempeästi? Job. 15:11 RK

sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiilleen. Snl. 4:22 RK

Hän avaa suunsa puhumaan viisautta, hänen kielellään on lempeä opetus. Snl. 31:26 RK

Kuitenkin minä annan sen haavojen kasvaa umpeen ja parantua. Minä parannan heidät ja avaan heille rauhan ja totuuden runsauden. Jer. 33:6 RK

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24. Tammi 2016 08:14 

"Kun minä ajattelen: 'Minun jalkani horjuu', niin sinun armosi, Herra, minua tukee. Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahduttaa minun sieluni (Ps.94:18-19)."

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02. Helmi 2016 14:38 

Psa 57:3 Minä huudan avukseni Jumalaa, Korkeinta, Jumalaa, joka vie asiani päätökseen.
4 Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen ja saattaa sortajani häpeään. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuuteensa. RK

Psa 138:7 Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä, sinä pidät minut elossa. Vihollisteni vihaa vastaan sinä ojennat kätesi, ja sinun oikea kätesi pelastaa minut.
8 Herra vie asiani päätökseen. Herra, sinun armosi pysyy ikuisesti. Älä jätä kesken kättesi työtä! RK

:clap: :thumbup:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12. Helmi 2016 07:02 

"Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin."

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 39/47 [ 470 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia