"Rajut" kohdat Raamatusta..(UT)

Raamatun tutkiminen

"Rajut" kohdat Raamatusta..(UT)

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 28. Kesä 2011 21:40

Matt 25:25:30 Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.


Matt 25:25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. >> Jakeen lisätiedot
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

Matteuksen evankeliumi:
5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
18:9 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen


Juudaan kirje:
1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta

Ilmestyskirja:
20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

Rankkoja Raamatunkohtia koottuna:) hieman.. Nämä siis niitäå jotka aiheuttavat "vavistuksia"
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: "Rajut" kohdat Raamatusta..(UT)

ViestiKirjoittaja eerika » 03. Syys 2011 20:38

Suoraa palautetta fariseuksille ja kirjanoppineille...ilmeisesti:
Ja ulkokullatuille, tekopyhille.... :!:
Matt. 3:7

Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

Matt. 12:34

Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Matt. 23:33

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Luuk. 3:7

Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Re: "Rajut" kohdat Raamatusta..(UT)

ViestiKirjoittaja kalamos » 22. Huhti 2018 13:45

Avauksessa tuodaan esille rankkoja kohtia Raamatusta.
Nuo kohdat kertovat vähän eri vaiheista ja tilanteista.
Ja jokainen niistä olisi oman keskustelunsa arvoinen.

Mutta joka tapauksessa ne ovat kaikki rankkoja kohtia,
jotka todellakin saavat ihmisen vapisemaan.
Mutta meillä on kuitenkin Rakastava Jumala.

:bible:
Paavali (1 Tim 2:4) kirjoitti:joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat


Ja Jumala on tehnyt kaiken omalta puoleltaan valmiiksi pelastaakseen ihmisen.
Pelastus ja Iankaikkinen Elämä on valmiina otettavaksi vastaan
lahjana yksin armosta uskon kautta.

Mutta valitettavasti on niin,
että jotkut ihmiset eivät halua ottaa tuota Pelastuksen lahjaa (Jeesusta) vastaan.
He eivät halua olla tekemisissä Hänen kanssaan, joka on Valkeus.
He rakastavat enemmän pimeyttä kuin Valkeutta.

:bible:
Johannes (3:19) kirjoitti:Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan,
ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta;
sillä heidän tekonsa olivat pahat.
καλαμος yksi ruoko suuressa kaislameressä, jota Tuuli huojuttaa
Avatar
kalamos
 
Viestit: 211
Liittynyt: 20. Elo 2014 18:03


Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron