Lohikäärmeen valtaistuin

Raamatun tutkiminen

Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 19. Joulu 2021 12:41

Jolla on korva, kuulkoon. Joka kuulee, koetelkoon:

Jeesus kertoo meille missä saatanan valtaistuin on:

Ilmestyskirja 2 12-13:

Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:
Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.


Wikipedia:

"Pergamonin alttari purettiin bysanttilaisella kaudella 600-luvulla monien muiden akropoliin rakennusten tavoin, koska niiden kiviä ja tilaa tarvittiin linnoitteiden parantamiseen arabien uhatessa kaupunkia. Alttari oli kauan kadoksissa, kunnes saksalaisen insinöörin ja arkeologin Carl Humannin johtama ryhmä onnistui kaivamaan sen esiin vuonna 1878.[3]
Alttarin säilyneitä osia alettiin vuonna 1880 siirtämään Berliiniin, missä italialaiset muinaismuistojen ennallistamisen asiantuntijat kokosivat friisin sen tuhansista säilyneistä marmorikappaleista. Näytteilleasettamista varten oli rakennettava Berliinin Museosaarelle kokonaan uusi museo. Ensimmäinen museo valmistui vuonna 1901, mutta se purettiin jo 1909 sortumavaaran vuoksi ja korvattiin uudella rakennuksella, jonka suunnitteli Alfred Messel. Se valmistui ensimmäisen maailmansodan, laman ja muiden hidasteiden vuoksi vasta vuonna 1930."


Image

Siis saatanan valtaistuin kaivettiin esiin ottomaanien valtakunnasta ja tuotiin Saksaan vähän ennen kuin koko maa joutui riivatuksi ja alkoi vainoamaan Jumalan kansaa. Ottomaanien valtakunta puolestaan luhistui melkein välittömästi valtaistuimen pois viemisen jälkeen. Ennen luhistumistaan Ottomaanien valtakunta lienee ollut Jumalan kansan, juutalaisten (ja myös kristittyjen) pääasiallinen vainoaja maailmassa.

Ilmestyskirja 13:2
Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.


Ilmestyskirja ennusti että saatana antaa Saksalle valtaistuimensa. Leopardi olisi silloin Länsi-Saksa (tai kenties Länsi-Eurooppa) ja karhu symboloisi Venäjää. Berliinihän jaettiin sodan jälkeen kahtia, yksi osa lännelle, toinen puoli Neuvostoliitolle. Leopardi jolla karhun jalat. Arvaatteko kummalle puolelle Berliiniä saatanan valtaistuin jäi? Tietysti sille puolelle jossa vainot alkoivat, eli DDR:ään.

Kun saatana oli antanut Saksalle valtaistuimensa, alkoi siellä ennennäkemätön Jumalan kansan vaino joka huipentui 6 miljoonan juutalaisen polttouhriin saatanalle. Holocaust-termi tarkoittaa ihan kirjaimellisesti "polttouhri".

Sanotaan lisäksi että Hitlerin pääarkkitehti mallinsi Hitlerin puhujankorokkeen Zeppelin tribunen Pergamonin alttarin innoittamana. Yhdennäköisyyttä kieltämättä on, Hitler vaan rakensi omastaan vieläkin isomman:
Image

Image

Mielenkiintoisesti Danielin kirjan 7-luvussa sanotaan karhun olevan kyljellään "Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa"." En ikinä tajunnut mitä kyljellään oleminen voisi tarkoittaa, mutta ehkä se tarkoittaa kirjaimellisesti että karhun jalat eivät olekaan sen alapuolella, vaan kyljellään olevan karhun jalat ovat sen sivulla, tässä tapauksessa jalat lännessä (Itä-Saksassa). Silloin sen suu olisi idässä. Voisivatko kolme kylkiluuta tämän pedon suussa olla esimerkiksi Koreat, Japani ja Taiwan?

Wikipedia:
Toisen maailmansodan jälkeen Puna-armeija vei Pergamonin alttarin osat sotasaaliina Leningradiin. Se kuitenkin palautettiin hyvän tahdon eleenä Itä-Saksaan vuonna 1958.[9] Nykyisin alttari on koko Berliinin Museosaaren tunnetuimpia muinaismuistoja ja yksi hellenistisen arkkitehtuurin ja kuvanveiston maineikkaimmista edustajista.[3]


Kun Saksa oli kukistettu, piti valtaistuinkin luovuttaa sinne, missä pedon oli määrä seuraavaksi syödä paljon lihaa: Stalinin Neuvostoliittoon. Ei mitenkään yllättäen, sielläkin alettiin vainoamaan juutalaisia.

Muita mielenkiintoisia huomioita:
Ilmestyskirjan nainen joka istuu helakanpunaisen pedon selässä saattaa olla Eurooppa. Antiikin tarustossahan on tarina jossa Europa niminen prinsessa nousee pedon selkään:

Wikipedia:
Europen ryöstöstä on olemassa kaksi erilaista myyttiä. Ensimmäisen mukaan Zeus rakastui Europeen ja muutti itsensä kesyksi valkoiseksi häräksi Europen isän Agenorin karjalauman joukkoon. Kun Europe seurueineen oli poimimassa kukkia kedolla, hän huomasi härän ja päätti hyväillä sitä ja nousi lopulta sen selkään.


Kuva: Europa & the bull, C1st A.D.
Image

Zeus (saatana) esittää olevansa jotain muuta kuin on saadakseen Euroopan nousemaan selkäänsä. Sosialismi samoin esiintyy hyvää tarkoittavana yhteiskuntajärjestelmänä, mutta päätyy aina tuhoamaan ihmiset ja vainoamaan erityisesti uskovia.


Loppuun vielä Wikipediasta:
"Some of the media and population criticized the use of the Pergamon Altar as a backdrop for the application submitted by the city of Berlin to host the Olympic summer games in 2000. The Senate of Berlin had invited the members of the IOC executive committee to a banquet taking place in front of the altar. That called to mind Berlin's application to host the games in 1936. Also at that time the Nazi Minister of the Interior Wilhelm Frick had invited the members of the IOC to a banquet laid out in front of the altar. In August 2020, while the Pergamon Museum was still closed because of the COVID-19 pandemic pandemic, Attila Hildmann described the altar as being the "centre of global satanists and Corona criminals". In October of the same year it was discovered several pieces in the museum were damaged while it was closed. "


Saatanan valtaistuin oli pitkään remontissa ja suljettuna yleisöltä. Ilmeisesti eliitti kuitenkin vietti siellä saatanallisia menojaan. Nyt valtaistuin on taas avattu.

Ilmestyskirja 13: 2-3
Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.


DDR:n romahtamisen ja Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen tuo helakanpunainen (sosialistinen) peto, jonka selässä Eurooppa ratsasti (sekä kansallissosialismi että kansainvälinen sosialismi(kommunismi) ja Pohjoismaiden demokraattinen sosialismi) näytti saaneen kuolinhaavan, mutta kaikkien yllätykseksi sosialismi on vironnut ja on valtavan suosittu ideologia varsinkin nuorten keskuudessa.

Jos Leopardi on Saksa (tai Länsi-Eurooppa) ja Karhu on Venäjä (tai Venäjä plus Kiina) niin mikä sitten voisi olla se leijonan kita? En tiedä varmuudella, mutta leijonasta tulee mieleen joko britit tai juutalaiset (Juudan leijona ym). Jos peto on sosialismi, niin silloin yksi mahdollinen tulkinta olisi että leijonan kita tarkoittaisi että peto puhui juutalaisella äänellä. Moses Hess niminen juutalainenhan käännytti Marxin ja Engelsin historialliseen materialismiin joka oli pohjana kommunismille. Leon Trotsky oli myös kuuluisa juutalainen sosialismin edistäjä ja sosialismi oli käsittääkseni suosittu ideologia sen ajan juutalaisissa piireissä (kibbutzit ym) ja osa kytkee sen Kabbalaan. Tämän havainnon ei missään nimessä ole tarkoitus olla mitenkään anti-semitistinen tai yleistävä, rakastan juutalaista kansaa valtavasti. Se että osa hurahti sosialismiin ei tarkoita että kaikki juutalaiset voitaisiin niputtaa yhteen läjään, ihan kuten kaikkia kaukaasialaisia ei tule niputtaa yhteen hirmutekoja tehneiden kaukaasialaisten ihmisten kanssa.

Ilmestyskirja 13:14
se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.


Maan päällä asuvaiset, jotka ovat yhdistyneet yhdistyneiksi kansakunniksi (YK) tekevät siis kuvan ensimmäisestä pedosta. Muistutuksena: "Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita." Onko se uusi patsas YK:n päämajan edessä mahdollisesti nyt tuo kuva?

Image

Mielenkiintoisesti patsaan nimi on "Guardian of peace and security".

1 Tessalonikalaiskirjeessä sanotaan

or when they shall say, Peace and safety; then sudden destruction cometh upon them, as travail upon a woman with child; and they shall not escape.


Tuo Tessalonikalasikirjeen kohta puhuu siis synnytystuskien alusta.

En tiedä, mutta jos se on noin, että tuo patsas todella on nyt sen ensimmäisen pedon kuva, niin tämä olisi odotettavissa seuraavaksi:
Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Viimeksi muokannut nmn päivämäärä 20. Joulu 2021 12:32, muokattu yhteensä 4 kertaa
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 19. Joulu 2021 14:31

Sitten vielä tämmöinen yksi spekulaatio (voi mennä metsäänkin):

Ilmestyskirja 6: 1-2

Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.


Voisiko tuo valkea hevonen nyt olla koronavirus joka voittaa kaikki turvamekanismit joita ihmiset ovat rakentaneet suojakseen, esim perustuslait? Korona-termihän tarkoittaa kaiken lisäksi kruunua, joka on myös voittamisen symboli (esim. voittanut missi kruunataan).

Mielenkiintoisesti nyt koko maailmalle ohjeita jakavan WHO:n logossa on tuo seppele. Ja onpa myöskin käärmeen kuva:

Image

Jos noin on niin seuraavaksi on odotettavissa sotaa ja nälänhätää:

6: 3
Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"

6: 4
Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

6: 5
Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

6: 6
Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

6: 7
Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"

6: 8
Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.


Loppuun lohdutus Jeesuksen sanoin:




Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.

Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.

Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja laulajamies » 19. Joulu 2021 22:33

Sellaisia huhuja pyörii internetissä, että Orsini (karhu) käytänössä hallitsee koko maapalloa, mukaan lukien Venäjä.
Mutta eihän näistä oikeasti tiedä, koska valeita on maailma täynnä.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Joulu 2021 10:35

*
Kiitos, Nmn! Kiitos myös Herralle että Hän antoi sinulle viisautta siihen ilmestyskirjaan. Se on minulle vielä avaamatta. Ja se tuo minulle kysymyksiä. Niin, olisi pari kysymystä... Vuonna 2020 Pergamonin museo, joka on Berliinissä, Saksassa, keskeytyi koronan takia joka kuvaa siis kuolinhaavaa? Oli mielenkiintoista lukea sinun kirjoituksia että ilmestyskirja käyttää paljon esikuvaa. esim. rakennus pylväineen viittaa ilmestyskirjan eläimiin. :)


Ilm. 13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.






Toinen kysymys vielä.... "Hän lähti voittajana ja voittamaan", se on siis Kristus?

Ilm. 6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.


Ja se ensimmäinen sinetti, jonka Kristus avaa, on jo siis avattu? Ja se tuli jo tapahtumaan koronarokotteen kanssa mukanaan?

Siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 20. Joulu 2021 11:47

Hei!

Mielestäni rakennus ei viittaa ilmestyskirjan petoihin, vaan ilmestyskirjassa sanotaan että saatana antoi sen rakennuksen pedolle. Ja niin vaan juuri siitä paikasta, jossa Jeesus sanoi saatanan valtaistuimen olevan, löytyi Zeukselle pyhitetty temppeli ja niin vaan se temppeli siirrettiin kaiken järjen vastaisesti kauas Saksaan, jossa ihmiset pian sen jälkeen alkoivat vainoamaan Jumalan kansaa. Ja niin vain se paikka johon saatana antoi valtaistuimensa todella sai suuren vallan ja voiman. Mutta eivät siis voi olla sama asia, toinen on valtakunta ja toinen on valtaistuin. Pedot ovat siis mielestäni valtakuntia.

En pidä temppelin sulkemista kuolinhaavana, vaan valtakunnan tuhoutumista. Esimerkiksi Neuvostoliiton tuhoutuminen voisi olla kuolinhaava sille sen edustamalle pedon järjestelmälle. Ja nyt moni on hämmästynyt, miten vieläkin moni haaveilee ja puhuu kauniisti kommunismista, mikä viittaa kaikkien yllätykseksi kommunismin kuolinhaavan paranemiseen.

En usko että se joka lähti voittajana ja voittamaan on Kristus muutamasta syystä:
1. Kristus on se joka avaa käärön. Olisi outoa että hän avaisi käärön, jonka seurauksena hän itse hyppäisi sitten hevosen selkään.
2. Olisi outoa että enkeli käskisi Jumalaa sanoen "Tule!" EDIT: joudun sen verran tätä kohtaa lieventämään, että moni ei näe ongelmaa siinä että enkeliltä tulee käsky Jeesukselle, sillä he sanovat että käsky on kuitenkin Jumalalta ja enkeli vain välittää sen.
3. Edit: Olin totaalisen väärässä kun sanoin ettei Jeesusta yhdistetä hevoseen. Ilm 19:11 tuntuu yhdistävän Kristuksen nimenomaan valkoiseen hevoseen. Pahoittelen virhettäni!
4. Edit: lisään tähän uuden ongelman eli sen että valkoista hevosta seuraavat ne muut hevoset jotka tuovat sotaa ja nälänhätääja kuolemaa. Tuntuisi oudolta että voittoisana saapuvan Kristuksen jälkeen seuraisi moisia katastrofeja. Itse ajattelen Kristuksen seuraavaa tulemusta seuraavan 1000 vuotta onnea ja rauhaa maan päällä.

Siksi voisi siis olla mahdollista että se voittaminen viittaa Pyhien voittamiseen tai kenties yhteiskuntiin rakennettujen turvajärjestelmien kuten perustuslakien, ihmisoikeussopimusten ja oikeuslaitosten voittamiseen. Siis se viittaa mahdollisesti sellaiseen tapahtumaan, jota ei vaan voi pysäyttää kukaan, koska Jumala on valmiiksi sen määrännyt niin. Koronan suhteen on mielenkiintoista miten se tauti on voittanut kaikkien maiden perustuslait ja mielenkiintoista on korona-termin viittaaminen kruunuun (kruunut liittyvät voittamiseen) ja WHO:n logon seppele (voittajalle annettiin seppele). Voi olla sattumaakin, en siis näitä mitenkään varmaksi väitä.

Edit: Ilmestyskirja 13:7 kertoo myös pedosta jonka annetaan voittaa pyhät:
"Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot." Tuo saattaa myös liittyä tähän voittajaan joka lähtee voittamaan.
Viimeksi muokannut nmn päivämäärä 27. Joulu 2021 18:01, muokattu yhteensä 3 kertaa
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Joulu 2021 18:29

*
Okei, kiitos, Nmn! Se ilmestyskirja on vielä avaamatta minulle. Minua saa muistaa rukouksin että se avaa ja antaa ymmärrystä minulle jos halutaan . :prayer4:

Siunauksin :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Joulu 2021 11:23

*
Hei, oletteko huomanneet tv:n mainoksen siitä lasten piirrosohjelmasta ja sen tämän kuvan muistuttavan piirretyn leopardin? Se leopardi on saman näköinen kuin Nmn:n laittama kuva. :wtf: Minusta tuntuu että se yrittää aivopestä lasten kautta että lapset alkaa hyväksyä tulevaa petoa lasten tv-piirrosohjelman avulla. :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 24. Joulu 2021 21:10

Hei!

Todella mielenkiintoista, varsinkin kun ilmestyskirjassa nimenomaan sanotaan että seuraavaksi peto herätetään eloon ja se puhuukin. Siis kuulostaa todella paljon juuri jonkinlaiselta animaatiolta. Animate-sanakin juontaa juurensa ”tehdä eläväksi” termistä.

Jos näet vielä tämän mainoksen, voisitko laittaa sarjan nimen muistiin tai nauhoittaa mainoksen (esim puhelimella kuvaamalla).
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 26. Joulu 2021 20:12

Jatkanpa tähän lyhyesti YK:sta.

Ei tunnu sattumalta, että globaali elin, joka on kohdistanut nimenomaan Israelin hampaisiinsa, rakentaa myös tuon pedon kuvan.

Sääntö tuntuu olevan, että se taho joka vainoaa juutalaisia, edustaa petoa.

Vainoaako YK sitten Israelia?

Kuvaavaa on se, että vuonna 2021 YK tehtaili Israelia vastaan 14 päätöslauselmaa. Koko muu maailma yhteensä sai vain 5 päätöslauselmaa. Siis Lähi-Idän ainoa demokratia, jossa on laki ja järjestys ja uskonvapaus kaikilla, sai melkein kolme kertaa enemmän tuomitsevia päätöslauselmia tältä järjestöltä kuin muu maailma yhteensä. Esimerkiksi Kiina, Venezuela, Saudi Arabia, Kuuba, Turkki ja Pakistan eivät saaneet YK:lta nuhteita. Ei oikein heijastele totuutta siitä mitä kussakin maassa tapahtuu. On siis selvää, että YK vainoaa erityisesti Israelia.

Lähde:
https://unwatch.org/2021-2022-unga-reso ... the-world/
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Maalis 2022 21:39

nmn kirjoitti:
Jos näet vielä tämän mainoksen, voisitko laittaa sarjan nimen muistiin tai nauhoittaa mainoksen (esim puhelimella kuvaamalla).


Outoa, en löytänyt sen mutta tuli uudet palapelit eläimistä, ei sama kuin tv-piirrosohjelmassa ja eläimen päässä on toinen pelottava kasvo jos sitä katsoo tarkkaan. :wtf: :? En ole varma onko ne lasten vai aikuisten palapelit.

https://www.artsify-puzzles.com/products/invincible-tiger?pp=0&epik=dj0yJnU9bU9XV2t3THFVajA1ZVRLbU4xejJaS2N4b092UnByWkImcD0xJm49cWpQVDZiQWhsbldZV213ZE5tdmFXQSZ0PUFBQUFBR0ltVVU4

Siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Seuraava

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron