Lohikäärmeen valtaistuin

Raamatun tutkiminen

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja nmn » 06. Marras 2022 14:34

nmn kirjoitti:
Jos noin on niin seuraavaksi on odotettavissa sotaa ja nälänhätää:

6: 3
Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"

6: 4
Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

6: 5
Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

6: 6
Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

6: 7
Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"

6: 8
Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.




Näyttää siltä, että tuo sota todella tuli seuraavaksi.

Nälänhätä näyttää myös olevan lujaa vauhtia tulossa...
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja Maaret » 22. Joulu 2022 19:43

Jossain selvityksessä kerrottiin että uusi ID-koodi halutaan käyttöön viimeistään keväällä 2024.
Löysin sattumalta netistä sivun lohikäärmeenvuodesta joka alkaa keväällä 2024.

https://kiinalainenuusivuosi.fi/zodiac/lohikaarme/

En muista enää miten nämä tiedot johdattui kohdalle mutta mielenkiintoista on tuollainen asioiden osuminen samaan aikaan siis keväälle 2024.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Lohikäärmeen valtaistuin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Tammi 2023 20:04

*
Saksa voisi luovuttaa leopardeja?

Saksalaislehti Der Spiegel sai haltuunsa Saksan asevoimien salaisen inventaariolistan.

Asiakirjan mukaan Saksa voisi harkita 19:n 2A5 -mallisen leopardin luovuttamista Ukrainalle, jos Saksa päättäisi laajentaa aseapuaan.

Der Spiegelin mukaan Saksan asevoimien omistuksessa on yli 300 Leopard 2 -taistelupanssarivaunua. Noin 200 kappaletta on käyttökelpoisia ja yli 50 on moderneja 2A7V-versioita. Saksa olisi valmis luovuttamaan Ukrainalle vanhempia, 2A5-mallisia Leopardeja.




:wtf: :? Eikö se viita ilmestyskirjaan jossa puhutaan leopardista? No kun luin yle teksti tv:n, mulle tuli äkisti mieleen tämä Raamatun kohta jossa leopardi mainitaan hmm... :roll:

Ilm. 13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=138
(Huom, se voi itsestään vaihtua)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa