Valkoinen seinä

Raamatun tutkiminen

Valkoinen seinä

ViestiKirjoittaja Maaret » 05. Maalis 2021 15:01

Muutama vuosi takaperin koin ajankohtaiseksi Raamatunkohdan Hesekiel 13 ja seinän valkaisijat.

Se tuli taas mieleen kun mietin tätä foorumia. Onko tämäkin niin kuin valkeaksi kalkittu seinä, jolla ei ole sisältöä? Muistomerkki jostain ..... keskusteluista?

Nykyään on paljon ajanvieteohjelmia peliseinistä. Ja näytettiinpä äskettäin joku sarjakin valkoisesta seinästä. En sitä kyllä katsonut, joten en tiedä mistä se kertoo. Mutta pinnalla tuntuu olevat SEINÄT.

Mitä sitten Jumala sanoo siitä seinästä?

Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla,
11 niin sano noille kalkilla-valkaisijoille, että se kaatuu. Tulee kaatosade, te syöksytte alas, raekivet, ja sinä pusket puhki, myrskynpuuska,
12 ja katso, seinä kaatuu! Eikö silloin teiltä kysytä: 'Missä on valkaisu, jonka olette sivelleet?'
.
Minä hajotan seinän, jonka te olitte kalkilla valkaisseet, ja syöksen sen maahan, niin että sen perustus paljastuu; niin se kaatuu, ja te saatte siinä lopun. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
15 Niin minä panen kiivauteni täytäntöön seinässä ja niissä, jotka sen kalkilla valkaisivat, ja sanon teille: Ei ole enää seinää eikä sen valkaisijoita,


Ymmärrän että kulissit kaatuu ja myös niiden rakentajat saavat lopun, synnin ja teeskentelyn valkaisijat, selittelijät loppuvat.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa