a young man eli nuorukainen

Raamatun tutkiminen

a young man eli nuorukainen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Loka 2017 10:20

*
Saanko vähän todistaa enkelistä joka ilmestyi minulle? En kerro kaikkea kuin vain enkelistä. Näin vain hänen kasvojaan joka muistuttaa lapsen kasvojaan ja hän oli lapsen kokoinen. Hänellä oli kullanvärinen kypärä päässään.

Mark. 16:5 Ja mentyään hautakammion sisään he näkivät nuorukaisen istuvan oikealla puolella, puettuna pitkään, valkeaan vaatteeseen; ja he peljästyivät suuresti.

Sanalla koetteleminen on meidän kaikkien suojaverkoksi ja omaksi pelastukseksi ettemme eksyisi uskomaan johonkin joka ei ole Jumalasta. Enkelikokemustani kannattaa koetella Sanalla. Sinä päivänä olin ahdistunut ja minä huusin Jumalaa ja siten enkeli tuli. Katsoin hänen kasvojaan ja hänen kypärää. En kiinnittänyt onko hänellä siivet. Kiinnitin vain hänen kasvoihin ja kypärään. Hän oli pienikokoinen niinkuin lapsi ja ruumiiltaan niinkuin lapsi.

Sanalla koetteleminen on meidän pelastukeksi joten turvautukaamme siihen.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron