Arvaus-sana

Raamatun tutkiminen

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Loka 2017 14:15

tanu kirjoitti:Kiitos Pekka! Tässä olisi. Toivottavasti ei ole liian hankala.


_ _ _ra, _ _i_ _n.....H_ _ _ _m__, k _ _ _k_....._ _r_ _a.....o_ _aa_....._ _n_n.....n_ _ _s_....._ _ik_ _sa....._ _a_sa!


Kiitos myös sinulle Tanu. Olisiko tämä ehdotukseni oikea vastaus mitä etsit:

Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa! (PSALMIT 8:10)
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Loka 2017 15:26

Miten te olette näin hyviä keksimään näitä..? Minä en keksisi millään.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Loka 2017 16:31

Aamu-Usva kirjoitti:Miten te olette näin hyviä keksimään näitä..? Minä en keksisi millään.


No, en mä tiedä sitten mutta itse aikoinaan ratkoin aika paljon erilaisia sanaristikoita vaikkakin en enää pitkään aikaan ole niitä harrastanut. Mutta kyllä näitä välillä joutuu oikein tosissaan miettimään jos meinaa oikean vastauksen löytämään.

Siunausta päivääsi Aamu-Usva.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Loka 2017 20:29

pekka kirjoitti:
tanu kirjoitti:Kiitos Pekka! Tässä olisi. Toivottavasti ei ole liian hankala.


_ _ _ra, _ _i_ _n.....H_ _ _ _m__, k _ _ _k_....._ _r_ _a.....o_ _aa_....._ _n_n.....n_ _ _s_....._ _ik_ _sa....._ _a_sa!


Kiitos myös sinulle Tanu. Olisiko tämä ehdotukseni oikea vastaus mitä etsit:

Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa! (PSALMIT 8:10)


Hienoa Pekka! Taas meni oikein. Luulin että olisi ollut liian vaikea :good2:

Olisi sinun vuoro sitten laittaa uutta arvuuttelua.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Loka 2017 20:33

Aamu-Usva kirjoitti:Miten te olette näin hyviä keksimään näitä..? Minä en keksisi millään.


Täytyy tunnustaa, että mun taktiikka on että jos saan alun mielestäni oikein, niin sen kun vaan laittaa google-hakuun, niin
loppu tulee oikein ihan itsestään... Eli en ole kovin hyvä, vaan google-haku on hyvä :)

Eli vinkkinä kannattaa laittaa alku niin vaikeaksi kuin suinkin, niin tällaiset googlettajat tippuu pois...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Loka 2017 21:02

tanu kirjoitti:Hienoa Pekka! Taas meni oikein. Luulin että olisi ollut liian vaikea :good2:

Olisi sinun vuoro sitten laittaa uutta arvuuttelua.


Kiitos Tanu sinulle.

Kas tässä:

Herran Jeesuksen sanat:

_ _ _ v _ _ _ e _ _ a _ ...... _ _ _ s _ _ _ s _ _ n _ ...... _ _ _ ä _ l _ ...... _ _ _ a _ _ _ a ...... _ _ _ s _ _


Eli mitä siinä lukee rakkaat uskonystäväni?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Loka 2017 21:03

Tanu: On tuokin merkki älyn paremmasta juoksemisesta :happy:
Minä en ole muuten koskaan osannut ristikoitakaan täyttää, vaikka olen joskus yrittänyt :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Loka 2017 21:24

Aamu-Usva kirjoitti:Tanu: On tuokin merkki älyn paremmasta juoksemisesta :happy:
Minä en ole muuten koskaan osannut ristikoitakaan täyttää, vaikka olen joskus yrittänyt :think2:


No enpä tiedä. Ihan hävetti tunnustaa, että en oikeasti muista Raamatun paikkoja kovin hyvin vaan googlella mennään :oops:

Toinen osaa täyttää ristikoita ja toinen osaa tehdä jotakin muuta. Sinä osaat varmasti monta muuta asiaa tosi hyvin :thumbup:
Ristikoitakin oppii täyttämään täyttämällä ristikoita. Ei kukaan ole seppä syntyessään.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Loka 2017 22:27

Herran Jeesuksen sanat:

_ _ _ v _ _ _ e _ _ a _ ...... _ _ _ s _ _ _ s _ _ n _ ...... _ _ _ ä _ l _ ...... _ _ _ a _ _ _ a ...... _ _ _ s _ _

Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta :thumbup:
systeri
 

Re: Arvaus-sana

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Loka 2017 22:38

Heti uutta putkeen :D

_n_ _..... _ _ _ ä..... _a_ _n_ _ ....._i_ _ _l_......, _ _t_ ...._ _ _...... _ _k_ _s_ _....._i_ _..... _ _ _ ä....._ _k_s_ _ ....._ _ _a_ _ _..... _i_ _k_ _ _e_?"
systeri
 

EdellinenSeuraava

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron