Herran sanaa tälle päivälle

Raamatun tutkiminen

Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 11. Joulu 2019 02:27

Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
Sanokaa hurskaasta, että hänen käy hyvin, sillä he saavat nauttia tekojensa hedelmiä.
Voi jumalatonta! Hänen käy pahoin, sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle.
Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.
Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.

Jesaja 3:9-15
Viimeksi muokannut Juhani päivämäärä 13. Joulu 2019 01:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 13. Joulu 2019 01:35

He tulevat sinun luoksesi joukoittain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sinun sanojasi, mutta he eivät tee niitten mukaan, sillä he osoittavat rakkautta suullansa, mutta heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä.

Hes. 33:31
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 14. Joulu 2019 00:18

Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Matt.7:13,14
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 30. Joulu 2019 18:00

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

Joh. 1:12
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 04. Tammi 2020 21:19

Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla. Sela.
"Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".

Ps. 32:7,8
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 05. Tammi 2020 00:03

"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Jukka » 06. Tammi 2020 17:05

Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet,
joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen,
meidän Herramme Jeesuksen,
hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään,
voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa,
ja vaikuttakoon teissä sen, mikä on hänelle otollista,
Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti!
Amen.

Hebrealaiskirje 13:20-21
Jukka
 

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 23. Tammi 2020 23:54

He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

Ilm. 17:14
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja Juhani » 29. Tammi 2020 19:32

Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

Psalmi 91:5,6,7
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Herran sanaa tälle päivälle

ViestiKirjoittaja roosa » 15. Helmi 2020 19:13

Amen tälle. Psalmi 91 on niin ihana ja lohduttava. Tämä onkin nyt kiertänyt ympäri maailman uskovien parissa lohdutuksena kun tämä korona jyllää ympäriinsä. Mulla vain laskeutuu voimakkaasti sydämelle, että ei kuitenkaan saa ymmärtää tätä niin, että uskova ei voisi sairastua koronaan tai muuhun sairauteen, tai jos sairastuu ei ollutkaan uskonasiat kohdillaan tms. Tottakai voidaan sairastua, mutta Jumala on meidän rinnalla silloinkin sairauden aikana, tai jos niin kävisi että vaikka siihen kuoltaisiinkin, silloinkin käy hyvin kun Häneen turvaamme ja pääsemme Taivaaseen. 'Älä pelkää' on Raamatussa mainittu 365 kertaa (joka päivälle omansa), Jumala ei halua että pelkäämme, vaan Hän meitä varjelee ja suojelee tuli mitä tuli eteen. Toki pelkokin on inhimillistä, mutta ei liikaa kannata kuitenkaan pelätä. Siunausta kaikille näinä lopun aikoina.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Seuraava

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron