Et tunne, vai "ei vielä tunne.."?

Raamatun tutkiminen

Et tunne, vai "ei vielä tunne.."?

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 07. Elo 2013 22:27

Raamatun teksti keskiviikko-iltaan (kotisatama)

"Minä olen Herra. Ei ole ketään toista, ei ole muuta jumalaa kuin minä. Vaikka sinä et minua tunne, minä vyötän sinut."
Jes. 45:5 [kr92]


"Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne."
Jes. 45:5 [kr38]


"Minä olen Herra, ja ei yksikään muu; paitsi minua ei ole yhtään Jumalaa. Minä varustin sinun, kuin sinä et -->vielä<--- minua tuntenut."
Jes. 45:5 [biblia]

Jännää=)=) toisissa sanotaan että ei tunne lainkaan Herraa.. Boblias ilmaistaan: "vielä minua tunne" :think2:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Et tunne, vai "ei vielä tunne.."?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Elo 2013 00:56

tuomarisimson777 kirjoitti:Raamatun teksti keskiviikko-iltaan (kotisatama)

"Minä olen Herra. Ei ole ketään toista, ei ole muuta jumalaa kuin minä. Vaikka sinä et minua tunne, minä vyötän sinut."
Jes. 45:5 [kr92]


"Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne."
Jes. 45:5 [kr38]


"Minä olen Herra, ja ei yksikään muu; paitsi minua ei ole yhtään Jumalaa. Minä varustin sinun, kuin sinä et -->vielä<--- minua tuntenut."
Jes. 45:5 [biblia]

Jännää=)=) toisissa sanotaan että ei tunne lainkaan Herraa.. Boblias ilmaistaan: "vielä minua tunne" :think2:



Niin se joka ei vielä tunne Herraa ei tunne ollenkaan Herraa vielä. Mutta se joka ei vielä tunne Herraa tulee vielä Hänet tuntemaan. Se joka ei tunne Herraa voi vielä Hänet jokupäivä tuntea ...aivot nyrjähti, räjähti ja valui ulos korvasta. :lol:


Uskon tämän jakeen kertovan siitä seikasta , että Jumala tietää kutsumansa henkilöt jo kohdusta ja matkan varrella, vaikka emme vielä edes tunne Herraa Hän aloittaa hyvän työnsä meissä, varustaen ja opettaen.

ESIM:

Joku päätyy vaikka opiskelemaan Venäjää ihan omaksi huvikseen muka, vaikka todellisuudessa Jumala on rohkaissut opiskelemaan Venäjää että 20-vuoden päästä kun opiskelija on uskossa saadaan Venäjälläkin evvankeliumi raikumaan :)
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa