♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

Raamatun tutkiminen

♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Touko 2013 08:56


Nyt minä löysin kohdan Psalmista. Oli jossain ketjussa kinattu juttu, kannattaako siunata Israelia vai ei. Toiset väittivät että siunaaminen tukee Israelin sotaa.

Ps. 29:11 Herra antaa kansalleen väkevyyden, Herra siunaa kansaansa rauhalla. RK :hurraa: :dance: :thumb:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Touko 2013 11:31

Minulla oli ongelmia tuon Israelin siunaamisen kanssa myös ja sain seuraavan neronleimauksen, kiitos Herralle!

Rukoilen: siunaa Isä Raamatussa ilmoittamaasi Israel eli Raamatun Israelia. Onkelma ratkaistu :D
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: ♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja Sippis » 06. Touko 2013 19:06

Mikko, toi olikin tosi hyvä juttu. Mäkin olen pähkäillyt tota Israel asiaa. :thumb:

Upeeta, kun Herra on avannut sulle monta asiaa ja olet tuonut niitä tänne
foorumillekin. Sillon, kun kulkee kysellen ja etsien totuutta, niin saa Herralta
vastauksia. Se on aivan ihmeellistä. :hurraa:

Matt. 7

7. Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
8. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Sippis
 

Re: ♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 24. Touko 2013 20:02

Kuinkas tämä tulisi ymmärtää? Onko nykyinen Jerusalem hengellisesti sodoma ja Egypti? Kuinkas uskovan tuohon tulisi oikein suhtautua :?:

Ilm.11:8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: ♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Elo 2013 09:19

*
En tiedä, kyllä tuo on hyvä kysymys. Kuka viisas osaisi vastata tuohon Iinuliinun kysymykseen?
Mutta tällä hetkellä Egypti on nyt levottomassa tilanteessa, uutisten mukaan.

------------------

Jumalan vallitseva rauha hallitsee lujasti Israelin kansaa ja maata, rauhalla Jumala siunaa sitä kansaa. Nyt toisen jakeen mukaan Jumala auttaa Israelin kansaa.

5Moos. 33:29
Autuas olet sinä, Israel; kuka on sinun vertaisesi! Sinä olet kansa, jota Herra auttaa, hän, joka on sinun kilpesi ja suojasi, sinun miekkasi ja korkeutesi. Vihollisesi mielistelevät sinua, ja sinä astut heidän kukkuloillansa."

Tuo miekan juttu minua mietityttää. Se kai tarkoittaa jokos Jumalan Sanaa siis hengellisessä mielessä tai Jumala itse sotii varjellen Israelin kansaa ja sitä maata miekalla.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ♡ Jhwh siunaa Jisraelia RAUHALLA ♡

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Elo 2013 14:17



Jes. 31:
4 Sillä näin on Herra minulle sanonut: Niin kuin leijona murisee, nuori leijona saaliinsa ääressä,
kuin sitä vastaan hälytetään paimenten parvi - ei se säikähdä heidän huutoaan eikä
välitä heidän hälinästään - niin käy silloin, kun Herra Sebaot astuu alas sotiakseen Siionin vuorella ja
sen kukkulalla.
5 Niin kuin linnut, jotka levittävät siipensä, niin varjelee Herra Sebaot Jerusalemia, varjelee ja pelastaa, armahtaa ja vapauttaa.
6 Palatkaa, israelilaiset, hänen luokseen, josta olette niin syvälle luopuneet. RK
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron