Kysymys kohdasta 1.kor 11 23-34 (ehtoollinen)

Raamatun tutkiminen

Re: Kysymys kohdasta 1.kor 11 23-34 (ehtoollinen)

ViestiKirjoittaja Janne » 02. Touko 2013 23:18

Mikko Murpatti kirjoitti:
Janne kirjoitti:;) Mikko

Sul taitaa olla joku viba tos kirjoituksessa koska Paavali ei tainut hengailla 300 luvulla Korintissa :)




Oon niin huono muistamaan nimiä, että oon ottanu semmosen oikopolun että kaikki jotka ei oo Jeesus on Paavaleita Raamatussa. ;) .

Voisi melkein tehdä tässäkin asiassa parannuksen ja osoittaa kunnioitusta menneitä uskon isiä kohtaan edes vaivautumalla tutkimaan kuka oli kyseessä...mjooh Herra minua auttakoon tässäkin!


:D

Joo, siis kyllä Paavali pörräsi Korintossa mutta ei 300 luvulla. 300 luvulla Paavali oli kasvanut jo horsmaa yli 200 vuotta ?
Viimeinen raamatun kirjakin (ilmestyskirja) on kirjoitettu noin 90 vuotta ajanlaskun jälkeen.

:thumb:

mutta jatketaan harjoituksia.... :happy:
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Kysymys kohdasta 1.kor 11 23-34 (ehtoollinen)

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Touko 2013 11:27

Jaa se olikin 30-luvulla eikä 300-luvulla, mutta nimi oli oikein!!!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Kysymys kohdasta 1.kor 11 23-34 (ehtoollinen)

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Touko 2013 09:23

Herman kirjoitti:
Janne kirjoitti:;) Mikko

Sul taitaa olla joku viba tos kirjoituksessa koska Paavali ei tainut hengailla 300 luvulla Korintissa :)


Meinasin just tulla sanomaan samaa :)

Tylsä päivä kun täytyy viilailla pilkkua foorumilla... Pitääkin vissiin lähteä tästä ulkoilemaan, heippa :pc:


Joo ...tuo pilkun viilaaminen ei muuta tuota asiaa miksikään,aivan varmasti Paavalillekkaan ei olisi sopinut :) .Sitähän se on tänäkin päivänä,syödään ja juodaan ja tulee päivä jolloin meiltä tullaan kysymään annettiinko vähäosaiselle...Herra armahtakoon ja vaikuttakoon enemmän sitä mielenlaatua!
systeri
 

Edellinen

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa