Päivän sana

Raamatun tutkiminen

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19. Loka 2017 09:42

1. Tim. 5
1 Älä vanhaa kovin nuhtele, vaan neuvo häntä niinkuin isää, nuoria niinkuin veljiä,
2 Vanhoja vaimoja niinkuin äitejä, nuoria niinkuin sisaria, kaikella puhtaudella.
Tirlittan
 

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Marras 2017 17:31

*
1Kor. 10:33 niinkuin minäkin koetan kelvata kaikille kaikessa enkä katso omaa hyötyäni, vaan monien hyötyä, että he pelastuisivat.

:hearts: :bible:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Caballo » 11. Marras 2017 16:01

Uuden käskyn Minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin Minä olen rakastanut teitä että tekin niin rakastaisitte toisianne. Siitä kaikki tuntevat teidät Minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus. Joh.13:34,35
Caballo
 
Viestit: 6
Liittynyt: 08. Marras 2017 12:55

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Marras 2017 23:04


Ps. 19:9 Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

:bible: :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Joulu 2017 19:06


Sak. 12:9 Sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki kansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. RK

Sak. 12:9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. 33/38
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Helmi 2018 23:05

Kaikki istutukset, mitkä eivät ole Isän Jumalan istuttamia, tulee juurineen repiä pois. Hylkäämisen pelko ei ole taivaallisen Isän istutus vaan ihmisten istuttama. Vaikka isä ja äiti hylkäisivät, niin Hän ei hylkää. Hän vihaa hylkäämistä eikä edes kostoksi ole uskoton.

Huono omatuntokaan ei aina ole Isän istuttamaa. Tyytyväisyys yhdessä jumalisuuden kanssa on suuri voitto. Meillä on lupa olla tyytyväisiä.

Säästäväisyys ei myöskään ole aina Herrasta. Ei pidä kerätä maallisia rikkauksia, vaan olla aina altis antamaan ilmaiseksi niinkuin meillekin on ilmaiseksi annettu kallein lahja maailmassa.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Jukka » 03. Helmi 2018 23:11

Aamu-Usva kirjoitti:Kaikki istutukset, mitkä eivät ole Isän Jumalan istuttamia, tulee juurineen repiä pois. Hylkäämisen pelko ei ole taivaallisen Isän istutus vaan ihmisten istuttama. Vaikka isä ja äiti hylkäisivät, niin Hän ei hylkää. Hän vihaa hylkäämistä eikä edes kostoksi ole uskoton.

Huono omatuntokaan ei aina ole Isän istuttamaa. Tyytyväisyys yhdessä jumalisuuden kanssa on suuri voitto. Meillä on lupa olla tyytyväisiä.

Säästäväisyys ei myöskään ole aina Herrasta. Ei pidä kerätä maallisia rikkauksia, vaan olla aina altis antamaan ilmaiseksi niinkuin meillekin on ilmaiseksi annettu kallein lahja maailmassa.


Niin. Paljon on revittävää.

Ensin kurita, Isä, lastasi,
Lyö ja haavoita Parahakseni;
Sitten paranna, Sido terveeksi.

Ensin verellä Pese syntini,
Sydän puhdista Lumivalkeeksi;
Sitten aseta Mailman suolaksi.

Ensin ahjossa Hio henkeni,
Usko vahvista, Täytä maljani;
Sittenkirkasta Nimes kauttani.

Ensin vuodata Rakkaus työhösi,
Vaikka itkulla Kylvö kävisi;
Sitten kotona Näytä lyhteeni.

Isä johdata Vaiheet eloni,
Minut kasvata Poikas kuvaksi:
Sitten riemuita Suo mun iäti.
Jukka
 

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Helmi 2018 18:28

"Autuaita ovat HENGELLISESTI köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta." :bible:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Helmi 2018 09:02

"...älä ole puolueellinen köyhän hyväksi äläkä pidä ylhäisen puolta, vaan tuomitse lähimmäisesi oikein (3.Moos.19:15)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Päivän sana

ViestiKirjoittaja Jukka » 25. Helmi 2018 09:50

Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne. 2.Korittolaiskirje 13:11
Jukka
 

EdellinenSeuraava

Paluu Raamattupalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron