Rukouspyyntö

Rukousaiheet

Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja kaijuli » 02. Loka 2012 19:52

Pyydän lapseni puolesta esirukousta, olen yksinhuoltajaäiti. Poikani sairastui diabetekseen eka kouluviikolla poissa kotoa ja sitä myötä masennukseen. Asuu toisella paikkakunnalla, puheet on nyt sellaisia että ensi vuonna en ole enää elossa. Itse vuosia masennuksesta kärsineenä ja suurta syyllisyyttä kokien siitä, että lapseni sai elää lapsuutensa isän väkivaltaisuuden ja juomisen varjossa, on kammottavaa kohdata tuo ahdistus lapsessa. Ilman ihmeellistä Jeesuksen väliintuloa lapseni elämään eheyttäen ja parantaen haavoja ja antaen syytä elää ei hän selviä. Olen kiitollinen esirukouksista, myös neuvoista. Olemme jo käyneet lääkärissä ja odotamme psykiatrin aikaa. Herra auta meitä, varjele pahasta. En voi mennyttä korjata mutta Herra Sinä anna suuresta armostasi lapselleni tulevaisuus ja toivo.
kaijuli
 

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Loka 2012 21:04

kaijuli kirjoitti:Pyydän lapseni puolesta esirukousta, olen yksinhuoltajaäiti. Poikani sairastui diabetekseen eka kouluviikolla poissa kotoa ja sitä myötä masennukseen. Asuu toisella paikkakunnalla, puheet on nyt sellaisia että ensi vuonna en ole enää elossa. Itse vuosia masennuksesta kärsineenä ja suurta syyllisyyttä kokien siitä, että lapseni sai elää lapsuutensa isän väkivaltaisuuden ja juomisen varjossa, on kammottavaa kohdata tuo ahdistus lapsessa. Ilman ihmeellistä Jeesuksen väliintuloa lapseni elämään eheyttäen ja parantaen haavoja ja antaen syytä elää ei hän selviä. Olen kiitollinen esirukouksista, myös neuvoista. Olemme jo käyneet lääkärissä ja odotamme psykiatrin aikaa. Herra auta meitä, varjele pahasta. En voi mennyttä korjata mutta Herra Sinä anna suuresta armostasi lapselleni tulevaisuus ja toivo.


Isä, rukoilen Herran Jeesuksen nimessä, kosketa tätä poikaa ja anna myös äidille voimia tässä tilanteessa. Ilmesty Herra ja auta ja armahda, kiitos Herra Jeesus.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Loka 2012 21:36

Jumalalla on kaikki valta ja voima. Häneltä yksin tulee apu.

Diabeetikoilla on vielä suurempi riski sairastua masennukseen kuin "terveillä". Varmaan juuri sairastumisen yhteydessä masentuminen on tavallista varsinkin jos on lisäksi muita masennukselle altistavia tekijöitä, kuten sinun poikasi kohdalla lapsuudessa koettu turvattomuus. Yksistään diabetesken kohdalla riski masennukseen kaksinkertaistuu (Ahola 2012: Psychological determinants and self care in patients with type 1 diabetes). Sairauden kanssa pärjääminenkään ei vielä välttämättä ole niin hyvin opittua ja se ehkä tuntuu hyvinkin paljon rajoittavan elämää. Uskon kuitenkin, että poikasi saa vielä hyvän avun ja saa elää iloisena ja tasapainoisena. Näin käy useimmiten jopa niille, joilla ei esirukoilijoita juurikaan ole, joten uskon, että vielä paljon paremmin käy tälle pojalle, jonka puolesta rukoillaan.

Hyvä, että sinulla on niin läheinen suhde poikaasi, että hän on voinut kertoa sinulle tunteistaan ja pääsette nyt hoitoon asian kanssa. Voin vain kuvitella miten paljon asia ahdistaa sinua... On varmaan kauhea kuulla se kaikkein rakkaimman, jota on ollut elämään saattamassa, sanovan, ettei haluakaan elää :cry: Kaiken lohdutuksen Jumala olkoon läsnä elämässäsi Jeesuksen nimessä. Hän antakoon sinulle rauhan ja sinun pojallesi myös. Jumalan tahto on, että kärsimys teidän perheessä nyt tulee loppuunsa ja saatte kaipaamanne ilon ja rauhan. Rukoilen tätä Jeesuksen nimessä. :hearts:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja junnu83 » 03. Loka 2012 23:36

Rakas Jeesus auta tätä poikaa. Siunaa poikaa , että pojan äitiä. Tapahtukoon Herra sinun tahtosi.
Jeesus on minun herrani.
junnu83
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08. Loka 2011 22:21
Paikkakunta: Oulu

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Loka 2012 09:21

Kiitos Isä että oot väkevästi läsnä Kaijulin ja hänen poikansa elämässä...suojele ja varjele Jeesuksen nimessä.Taustalla soi laulu ...lähde virtaa läpi kuuman aavikon ..vesi virtaa kalliolta Golgatan...siellä rauhan laakso on.Toivon että sulle ja pojallesi koittaa keidashetki Jumalan puhtaan ja parantavan veden äärellä.Siunausta!
systeri
 

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja kaijuli » 04. Loka 2012 14:44

Kiitos että muistatte. Olen syvässä ahdistuksessa ja syyllisyyden tunteissa. Kuin siinä aavikossa, ilman raikasta vettä. Lapseni on puhunut itsensä satuttamisesta, viiltämisestä ja kamalasta lapsuudestaan. Itkien pyydän anteeksi ja pyydän, jaksa käsitellä näitä tunteita ja selvitä tästä, älä lapseni luovuta. Vaikka olen ollut lapsesta alkaen uskossa, minun elämäni on ollut kivikkoista ja raskasta, usein vailla toivoa. Olen nähnyt sen unenakin, että katsoin ulkopuolelta uskovien iloa ja rauhaa kodissa, itse piiloutuen metsään uskaltamatta mennä sisään sillä en uskonut olevani tervetullut. Se sisäinen ulkopuolisuuden ja huonouden tunne ei ole koskaan helpottanut, rukoilen todella kokevani lapsineni vielä rauhaa ja iloa Herrassa ja luottamusta mikä on ollut minulle vaikeaa. En ole osannut lapsillenikaan välittää sitä rakkautta mikä Jeesuksessa on, oman heikon uskoni vuoksi. Kiitos Jeesus että et silti meitä hylkää.
kaijuli
 

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Loka 2012 09:32

Jes 43

1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.

18 Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

Tämä voi ihan oikeasti olla totta jos haluat uskoa nämä lupaukset..uskot että Jumala Rakastaa sua ja haluaa täyttää sut rakkaudellaan,hoitaa terveeksi niin että voit auttaa muitakin...et katsoisi enää niin paljon taakseppäin vaan toisit kiitoksella kaikki huolet ja murheet Jumalalle.Voit kiittää jo etukäteen siitä mitä sun elämässäs tulee tapahtumaan,älä anna epäuskolle periksi.

Fil 4:13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

Ps.oon ittekkin oppinut näitä kantapään kautta mutta saanut elää todeksi monesti sen, että se minkä oon itse pilannut,Jumala on korjannut.Tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta Jumalalle on kaikki mahdollista!
systeri
 

Re: Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Loka 2012 12:15

Täs on tää laulu josta laitoin muutaman sanan tuolla edellä...tykkään tosi paljon tästä laulusta ja varsinkin Simojoen tyttären laulamana..se on niin raikasta rauhallista ja heleää :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DQwhbXD8oj8[/youtube]
systeri
 


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa