Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

Rukousaiheet

Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Elo 2012 10:38

Pyydän esirukousta nuoren miehen ja naisen puolesta, joiden avioliittoa vastaan saatana hyökkää voimalla. Jumalan tahto on saattaa tämä pari yhteen ja eheyttää anteeksiantamuksen kautta. Jumala näkee ja tietää kenestä on kysymys, jos saat sydämellesi tämän aiheen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Elo 2012 11:04

Rakas taivaallinen Isämme,
Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä,
auta tätä pariskuntaa.
Tapahtukoon sinun tahtosi.

Kiitos Isä, Jeesuksen nimessä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Janne » 11. Elo 2012 01:03

Herra kiitos että kosketat tätä pariskuntaa oikein voimallisesti ja eheytät heidän liittonsa Jeesus Sinun nimessäsi.
Herra torju kaikki saatanan hyökkäykset ja näytä oikein kirkkaasti että sinä olet Herrojen Herra ja Kunigasten Kunigas.
Kiitos Jeesus että Sinä et laske silmiäsi hetkeksikään näistä kahdesta ihmisestä ja olet koko ajan heidän luonaan olivatpa nämä ihmiset missä tahansa.
Kiitos että myös kuulet kaikki rukoukset jotka Sinulle tämän asian tiimoilta vuodatetaan.

Tapahtukoon kaikki kuitenkin Sinun aikataulullasi ja Sinun tahtosi mukaan.

Kiitos Herra että olet jo voittanut tämänkin taistelun ja kaikki tulee entistä paremmaksi Sinun suuren rakkautesi vuoksi.
Halleluja, ylistetty olkoon Herramme ja vapahtajamme Jeesus Kristus.

Ps145:5-8
Autuas se, jonka apuna on Jaakobin Jumala, se, joka panee toivonsa Herraan, Jumalaansa,
häneen, joka on tehnyt taivaan ja maan, meren ja kaiken, mitä niissä on, joka pysyy uskollisena iankaikkisesti,
joka hankkii oikeuden sorretuille, joka antaa leivän nälkäisille. Herra vapauttaa vangitut,
Herra avaa sokeain silmät, Herra nostaa alaspainetut, Herra rakastaa vanhurskaita.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 15. Syys 2012 10:17

PetriFB kirjoitti:Pyydän esirukousta nuoren miehen ja naisen puolesta, joiden avioliittoa vastaan saatana hyökkää voimalla. Jumalan tahto on saattaa tämä pari yhteen ja eheyttää anteeksiantamuksen kautta. Jumala näkee ja tietää kenestä on kysymys, jos saat sydämellesi tämän aiheen.



Tämä on nyt akuutti ja ajankohtainen. Rukousta tarvitaan nyt todella. Jos saat sydämellesi, niin nyt on tiukka paikka.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 17. Syys 2012 11:07

Rukoilinpa unessa tuon pariskunnan puolesta!

Mutta näin valveillaoloaikana.

Jumala antakoon tälle pariskunnalle tahtoa, voimaa ja aikaa selvittää ongelmansa.
Tulkoon Jeesuksen rakkaus koko avioliiton ylle, puolisoiden omaan elämään henkilökohtaisesti sekä tämän pariskunnan lähipiiriin.
Olkoon läheisillä kuuntelevat korvat ja rukoileva sydän, jotta he voisivat tukea pariskuntaa.
Tulkoon Jeesuksen rakkaus avioliitossa niin suureksi, ettei Paholaisella ole mitään sijaa avioparin elämässä!
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 02. Loka 2012 22:25

Olen siis kyseinen aviomies. Vaimollani on tällä hetkellä paljon vihan tunteita, jotka johtuvat siitä, että kohdistin häneen neljä vuotta henkistä väkivaltaa. Olen melko lähellä henkistä murtumispistettä, tämä epätietoisuus on hermoja raastavaa. Voisitteko rukoilla, että vaimoni saisi vihan tunteitaan käsiteltyä ja että avioliittomme voisi vielä eheytyä. Olen suoraan sanottuna epätoivoinen tällä hetkellä. Itsesyytökset vanhoista tekemistäni vääryyksistä (henkinen loanheitto vaimon niskaan) kalvavat. Tein kuitenkin lopulta parannuksen henkisestä väkivallasta, mutta välillä mietityttää, oliko se liian myöhäistä. Herra auttakoon minua ja vaimoani nyt. Olemme siis asumuserossa (kohta vuoden olemme olleet) ja nyt yhteyksissä sähköpostilla, koska vaimoni ei halua vihan tunteidensa takia puhua puhelimessa.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 03. Loka 2012 10:59

Eetu kirjoitti:Olen siis kyseinen aviomies. Vaimollani on tällä hetkellä paljon vihan tunteita, jotka johtuvat siitä, että kohdistin häneen neljä vuotta henkistä väkivaltaa. Olen melko lähellä henkistä murtumispistettä, tämä epätietoisuus on hermoja raastavaa. Voisitteko rukoilla, että vaimoni saisi vihan tunteitaan käsiteltyä ja että avioliittomme voisi vielä eheytyä. Olen suoraan sanottuna epätoivoinen tällä hetkellä. Itsesyytökset vanhoista tekemistäni vääryyksistä (henkinen loanheitto vaimon niskaan) kalvavat. Tein kuitenkin lopulta parannuksen henkisestä väkivallasta, mutta välillä mietityttää, oliko se liian myöhäistä. Herra auttakoon minua ja vaimoani nyt. Olemme siis asumuserossa (kohta vuoden olemme olleet) ja nyt yhteyksissä sähköpostilla, koska vaimoni ei halua vihan tunteidensa takia puhua puhelimessa.


Olet rukouksissa veljeni. Kiitos Isä, Herran Jeesuksen nimessä, että sinun hyvä tahtosi tulee tapahtumaan tässä asiassa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Loka 2012 13:38

Hei Eetu!

Toivon sydämmestäni että saat kokea olevasi Herran hyvässä hoidossa ja pääset vapaaksi itsesyytöksistä.En usko että parannuksen teko voi olla koskaan myöhäistä niin ettei Isä sitä huomioisi ja tekisi sen asian eteen töitä.

1 joh 3

21 Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
22 ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.


Ps. 55:22
(55:23) Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

Tapahtukoon Jumalan tahto tässä asiassa.Siunausta ja voimia!
systeri
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Loka 2012 18:50

Eetu kirjoitti:Olen siis kyseinen aviomies. Vaimollani on tällä hetkellä paljon vihan tunteita, jotka johtuvat siitä, että kohdistin häneen neljä vuotta henkistä väkivaltaa. Olen melko lähellä henkistä murtumispistettä, tämä epätietoisuus on hermoja raastavaa. Voisitteko rukoilla, että vaimoni saisi vihan tunteitaan käsiteltyä ja että avioliittomme voisi vielä eheytyä. Olen suoraan sanottuna epätoivoinen tällä hetkellä. Itsesyytökset vanhoista tekemistäni vääryyksistä (henkinen loanheitto vaimon niskaan) kalvavat. Tein kuitenkin lopulta parannuksen henkisestä väkivallasta, mutta välillä mietityttää, oliko se liian myöhäistä. Herra auttakoon minua ja vaimoani nyt. Olemme siis asumuserossa (kohta vuoden olemme olleet) ja nyt yhteyksissä sähköpostilla, koska vaimoni ei halua vihan tunteidensa takia puhua puhelimessa.



Oletko saanut lainkaan keskusteluyhteyttä tässä asiassa vaimosi kanssa? Me naiset ollaan usein sellaisia, että kaipaamme sitä, että mies kertoisi jotain ajatuksistaan ja tunteistaan. Usein miehet ovat aika tavalla huonoja siinä, poikkeuksiakin tietenkin on. Molemmminpuolinen ymmärtämys syntyy vain siten, että kerromme rehellisesti toiselle, mitä koemme ja ajattelemme. Mutta ymmärrän että ihmiselämässä voi mennä niinkin, että toinen ei anna tilaisuutta puhua enää asiasta. Anteeksianto on usein pitkällinen prosessi, eikä välttämättä käy niinkään, että vaikka yhteiselämä jatkuisi, että anteeksianto tapahtuisi, ainakaan heti. Asioille on annettava aikaa.

Olet varmaan kertonut hänelle että rakastat häntä ja että haluat yrittää ja että hän antaisi sinulle mahdollisuuden näyttää että muutos on mahdollinen?
lonelyrider
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Loka 2012 20:20

Kiitos teille kaikille rukouksista!

Kahvittelimme vaimon kanssa noin kerran viikossa mutta se ei muuttanut pattitilannetta, koska en pystynyt olemaan rennosti joka tapaamisella. Välillä onnistuin ihan hyvin keskustelemaan mutta esimerkiksi viime kerralla sorruin vain latelemaan viimeisimpiä ajatuksiani maailman menosta. Olen nyt päässyt irti siitä, että pitäisi koko ajan kytätä maailman menoa, kiitos Herralle siitä. Kaikista eniten olen rukoillut itselleni kärsivällisyyttä, olenkin sitä saanut jonkin verran mutta tarvitsisin vielä paljon enemmän, koska vaimon kiukku ei laannu koskaan jos turhautan häntä painostamalla häntä. Kysyinkin häneltä sähköpostiviestissä, että haluaako hän kirjoitella kirjeenvaihtotyyliin eli vuorotellen viesti kerrallaan, ja kysyin myös sopisiko tapaaminen Messengerin kautta.

Keskustelutaitoni kasvotusten ovat melko vajavaiset, mikä onkin aiheuttanut ongelmia. Esim. viime kerralla kun vaimo kertoi että on markkinoille on tulossa uusi iphone, en osannut sanoa siihen mitään, mistä vaimo ajatteli että ei minua kiinnosta. Eikä minua välttämättä hirveästi uusin tekniikka kiinnosta mutta tajuan kyllä täysin sen, että ihan keskustelun vuoksi olisi hyvä reagoida jotenkin, vaikkapa kysymällä että mitä uusia toimintoja siinä on. Vaimoni nimittäin tykkää kaikenlaisista laitteista.

Noh, on tässä nyt se hyvä puoli että vaimo kummiskin haluaa olla yhteyksissä. Ehkä voin nyt sähköpostin avulla näyttää hänelle että en vain paasaa maailman menosta ja laittaa aina välillä hänelle jonkin hauskan linkin. Ajattelin myös leikata hänelle Metro-lehdestä hauskoja eläinsarjakuvia ja postittaa niitä hänelle, koska hän ei useinkaan opiskelukiireiden takia ehdi niitä lukemaan.

Olen sanonut hänelle että rakastan häntä ja että en aio hylätä häntä. Hän suutuspäissään kehotti minua etsimään toisen naisen mutta tottelen kyllä ennemmin Jumalaa kuin vaimon kehotusta tuossa asiassa.

Elämässäni kaikki muut osa-alueet ovat erittäin hyvässä kuosissa, olen saanut olla terve ja minusta tuli vastikään eno ja setä. Olen myös tässä asumuseron aikana oppinut paljon uusia asioita Raamatusta ja Jumala on vetänyt minut semmoisen mankelin läpi että olen lopultakin pikku hiljaa kasvamassa mieheksi, pitkään hankasin vastaan ja kapinoin mutta lopulta oli pakko antaa periksi.

Olen vain niin totaalisen kyllästynyt tähän odotteluun ja siihen että jatkuvasti tilitän eri ihmisille tästä tilanteesta. Rukoilen itselleni kärsivällisyyttä ja vaimolle sitä että hän saisi käsiteltyä vihan tunteitaan kaikessa rauhassa.

Väkevät siunaukset teille kaikille!
Eetu
 

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron