Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

Rukousaiheet

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja junnu83 » 03. Loka 2012 23:31

Rakas Jeesus auta tätä pariskuntaa. Tapahtukoon Herra sinun tahtosi.
Jeesus on minun herrani.
junnu83
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08. Loka 2011 22:21
Paikkakunta: Oulu

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Loka 2012 09:11

Vähän ennenkö avasin koneen tuli tämä Eetun asia mieleen ja mulle tuli vaan semmosia ajatuksia että nyt ei saisi painostaa ,vaan harrastaa niitä hyviä Jumalan mielen mukaisia tekoja, joilla ansaita se vaimon luottamus ja päästä lähelle.Rukoile että saisit "oikeat narut" käsiin vaimosi suhteen ja saisit kärsivällisyyttä ja rauhan sydämmeen. Siunausta!
systeri
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 04. Loka 2012 09:25

pulla kirjoitti:Vähän ennenkö avasin koneen tuli tämä Eetun asia mieleen ja mulle tuli vaan semmosia ajatuksia että nyt ei saisi painostaa ,vaan harrastaa niitä hyviä Jumalan mielen mukaisia tekoja, joilla ansaita se vaimon luottamus ja päästä lähelle.Rukoile että saisit "oikeat narut" käsiin vaimosi suhteen ja saisit kärsivällisyyttä ja rauhan sydämmeen. Siunausta!


Samaa mieltä pullan kanssa, että uskon "rauhassa hyvä tulee"... että jos asian kanssa lähtee ihte hoppuilemaan, niin siinä helposti "tyrii" kaiken, vaikka hyvää tahtoisi tarkoittaa. Aika on aika hyvä lääke ja se että vaimosi näkee että oikeasti muutos on tapahtunut ja se tulee vaan siten, että antaa aikaa asioille... koittaa vaikka luoda takaisin sitä luottamusta sen ystävyyden kautta mikä on säilynyt.
lonelyrider
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 06. Loka 2012 14:05

Kiitos neuvoista! Olen elänyt elämää vauhtikaistalla, nyt on toden totta aika hiljentää tahtia, vaimo menee entistä enemmän lukkoon jos yhtään painostan eikä minulla ole oikeutta edes vaatia mitään. Olen erittäin kiitollinen siitä, että saan kirjoitella hänelle sähköpostia kaikessa rauhassa.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 30. Loka 2012 17:17

Noniin. Vaimo pisti tekstaria että ei pysty parisuhteeseen, kun kysyin että mitäs tehdään kun asumuseroa on kohta vuosi täynnä. Voisitteko rukoilla että kestäisin tämän henkisen paineen ja että en laukoisi mitään sammakoita suustani nyt.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 30. Loka 2012 18:35

Eetu kirjoitti:Noniin. Vaimo pisti tekstaria että ei pysty parisuhteeseen, kun kysyin että mitäs tehdään kun asumuseroa on kohta vuosi täynnä. Voisitteko rukoilla että kestäisin tämän henkisen paineen ja että en laukoisi mitään sammakoita suustani nyt.


Toivon ja rukoilen, että Herra Jeesus Kristus saisi rauhan yllenne. Kärsivällisyyttä tarvitaan nyt ja toivon todella että saisit oikeanlaisen kohtaamiskyvyn ja näkökyvyn tilanteisiin, jotta voisit voittaa vaimosi luottamuksen.
lonelyrider
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 31. Loka 2012 01:11

No niin. Aviofarssin uusin käänne onkin se, että vaimo pistää huomenna avioeropaperit vetämään. Juttelin tänään hänen kanssaan puhelimessa, olin aluksi aika kiukkuinen mutta sitten rauhoituin ja pystyin juttelemaan ihan hyvin. Vaimo tarvitsee nyt sen kuusi kuukautta miettimisaikaa, sovittiin että olemme sitten yhteyksissä sen mukaan mitä hän haluaa jotta ei tule mitään painetta. Hän näkee tämän jonkinlaisena taistelumahdollisuutena, mikä on hyvä asia, ja on myös hyvä että ei tarvitse jännittää enää mitä tässä tapahtuu. Kuten täällä joku kirjoittikin, Jumala on jo voittanut tämän taistelun, nyt vain rukoilen itselleni kärsivällisyyttä ja ennen kaikkea sitä että en tämän kuuden kuukauden aikana lähde hakemaan lohtua toisen naisen sylistä, Herra minua siltä varjelkoon. Kiitos teille kaikille rukouksista, meillä on suuri ja hyvä Jumala.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja Eetu » 30. Marras 2012 15:39

Eetu kirjoitti:No niin. Aviofarssin uusin käänne onkin se, että vaimo pistää huomenna avioeropaperit vetämään. Juttelin tänään hänen kanssaan puhelimessa, olin aluksi aika kiukkuinen mutta sitten rauhoituin ja pystyin juttelemaan ihan hyvin. Vaimo tarvitsee nyt sen kuusi kuukautta miettimisaikaa, sovittiin että olemme sitten yhteyksissä sen mukaan mitä hän haluaa jotta ei tule mitään painetta. Hän näkee tämän jonkinlaisena taistelumahdollisuutena, mikä on hyvä asia, ja on myös hyvä että ei tarvitse jännittää enää mitä tässä tapahtuu. Kuten täällä joku kirjoittikin, Jumala on jo voittanut tämän taistelun, nyt vain rukoilen itselleni kärsivällisyyttä ja ennen kaikkea sitä että en tämän kuuden kuukauden aikana lähde hakemaan lohtua toisen naisen sylistä, Herra minua siltä varjelkoon. Kiitos teille kaikille rukouksista, meillä on suuri ja hyvä Jumala.


Ei hyvänen aika, tämä on ihan kuin kauniista ja rohkeista. Soittelin käräjäoikeuteen tänään, mutta sinne ei ole tullut hakemusta, eli tässä on nyt käynyt jokin alla olevista asioista:

1. Vaimo on ollut niin "kiireinen" että ei ole ehtinyt pistää hakemusta
2. Posti on hävittänyt hakemuksen
3. Vaimo on pistänyt hakemuksen väärään osoitteeseen

Homman tekee vaikeaksi se, että vaimo ei halua minun olevan häneen yhteydessä, joten oiskohan kellään hyviä ideoita mitä tässä pitäis tehdä? En viittis maailman tappiin asti odotella näitten parisuhdearpajaisten lopputulosta, en enää usko että vaimolta saa selkeää kyllä tai ei -vastausta asiaan, kun kerran vaikuttaa olevan niin vaikeaa laittaa harkinta-aikaa käyntiin.
Eetu
 

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja toni t » 30. Marras 2012 15:58

Eetu kirjoitti:
Eetu kirjoitti:No niin. Aviofarssin uusin käänne onkin se, että vaimo pistää huomenna avioeropaperit vetämään. Juttelin tänään hänen kanssaan puhelimessa, olin aluksi aika kiukkuinen mutta sitten rauhoituin ja pystyin juttelemaan ihan hyvin. Vaimo tarvitsee nyt sen kuusi kuukautta miettimisaikaa, sovittiin että olemme sitten yhteyksissä sen mukaan mitä hän haluaa jotta ei tule mitään painetta. Hän näkee tämän jonkinlaisena taistelumahdollisuutena, mikä on hyvä asia, ja on myös hyvä että ei tarvitse jännittää enää mitä tässä tapahtuu. Kuten täällä joku kirjoittikin, Jumala on jo voittanut tämän taistelun, nyt vain rukoilen itselleni kärsivällisyyttä ja ennen kaikkea sitä että en tämän kuuden kuukauden aikana lähde hakemaan lohtua toisen naisen sylistä, Herra minua siltä varjelkoon. Kiitos teille kaikille rukouksista, meillä on suuri ja hyvä Jumala.


Ei hyvänen aika, tämä on ihan kuin kauniista ja rohkeista. Soittelin käräjäoikeuteen tänään, mutta sinne ei ole tullut hakemusta, eli tässä on nyt käynyt jokin alla olevista asioista:

1. Vaimo on ollut niin "kiireinen" että ei ole ehtinyt pistää hakemusta
2. Posti on hävittänyt hakemuksen
3. Vaimo on pistänyt hakemuksen väärään osoitteeseen

Homman tekee vaikeaksi se, että vaimo ei halua minun olevan häneen yhteydessä, joten oiskohan kellään hyviä ideoita mitä tässä pitäis tehdä? En viittis maailman tappiin asti odotella näitten parisuhdearpajaisten lopputulosta, en enää usko että vaimolta saa selkeää kyllä tai ei -vastausta asiaan, kun kerran vaikuttaa olevan niin vaikeaa laittaa harkinta-aikaa käyntiin.


Rukoillaan että Jumala armahtaisi sinua ja vaimoasi ja eheyttäisi avioliittonne ja rakkautenne. Rakas Isä auta ja armahda Eetua ja hänen vaimoaan ja pelasta heidän avioliitto. Rakas Isä älä anna saatanan tuhota Eetun avioliittoa vaan tee saatanan työt tyhjiksi ja täytä Eetu ja hänen vaimonsa sinun armollasi ja rakkaudellasi rakkaan Poikasi Herran Jeesuksen pyhässä nimessä aamen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Rukouspyyntö avioliiton eheytymisen puolesta!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 30. Marras 2012 19:56

Oletko ottanut huomioon, jos vaimosi ei ole laittanut vireille koko hakemusta... tämä on mielestäni todella todennäköinen vaihtoehto myös eli kyllä nyt maltti olisi valttia sinun puoleltasi. Ymmärrän että vaikea odottaa, jos toinen vaan jahkaa ja ei mitään selkeää tule... mutta näkisin jopa hyvänä asiana, jos se on vaan puheen tasolla... silloin sinulla on oikeasti mahdollisuus! ja hän tarkkailee sinun käyttäytymistä ehkäpä... palaako "vanhat" merkit ilmoille haasteellisten asioiden edessä. Joten...

vaihtoehto 1... jos toinen haluaa eron, hän ei ole liian kiireinen silloin.
vaihtoehto 2... mahdollista, mutta näkisin, että jopa epätodennäköisempää silti kuin esittämäni vaihtoehto.
vaihtoehto3... epätodennäköistä tämäkin, joskin mahdollista...

vaihtoehto 4 eli yllä esittämäni, on kyllä todennäköisempi selitys, jos naisen logiikkaa yhtään tuntee... eli "ei mitään järkeä koko jutussa ja yritä nyt ymmärtää"... mutta miehet ajattelevat suoraviivaisesti ja nainen, erittäin monimutkaisesti ja vaikeasti.
lonelyrider
 

EdellinenSeuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa