Suomen puolesta rukoilu

Rukousaiheet

Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja Juha » 02. Elo 2012 15:31

Viime aikoina on esiintynyt näkyjä Venäjän hyökkäyksestä Suomeen. Tässä ketjussa asiasta: viewtopic.php?f=2&t=867

Ketjussa esitettyjen näkyjen lisäksi, juttelin hiljattain erään uskovan kanssa, joka oli jutellut erään kanadalaisen saarnamiehen kanssa joka oli käymässä Suomessa. (Kyseinen mies on alkujaan suomalainen)

Tämä mies oli myös kertonut nähneensä Venäjän hyökkäyksestä näyn. Kyseisen miehen näyssä oli kohta Raamatusta, että joku hiipii varkaan lailla yössä. Hän mietti että kuka tämä varas on, niin hän sai vastauksen että Venäjä. (Venäjähän ostelee maata Suomesta ja on uhannutkin Suomea ryhtymällä vastatoimiin jos Natoon aiotaan liittyä)

Jumala kuitenkin sanoi, että Suomen on mahdollista estää tämä jos vetelemme oikeista naruista. Mutta koska nykyinen hallitus on mitä on niin se tulee olemaan vaikeaa. Tämä uskova totesi minulle vielä että hän kokee suurta tarvetta rukoilla nykyisen hallituksen puolesta, etteivät he tekisi huonoja päätöksiä.

Tuossa alussa linkittämässäni viestiketjussa, viimeisellä sivulla on samasta aiheesta Pekan postaama profetia. Tässä pätkä siitä:

"Näyssä Suomen yllä riippui musta, uhkaava aalto, jossa oli vielä kuohuva pääkin. Se oli romahtamaisillaan Suomen päälle. Mutta samassa Suomen ylle lankesi kirkas, valtava valo, joka valaisi koko Suomen aivan sen itäisintä nipukkaa myöten. Samassa kuulin myös äänen: ”Vain uskovien esirukoukset estävät tuon aallon romahtamasta teidän päällenne.”

Koen nyt erittäin tärkeäksi rukoilla Suomen puolesta.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Elo 2012 21:07

En muista, olenko jo täällä kertonut siitä, että myös eräs eteläafrikkalainen veli oli nähnyt näyn, jossa valtavan suuri jäätsunami iski mereltä kaupunkiin ja vaikkei hänellä ole Suomesta mitään tietoa, sai hän näyssä tietää, että kaupunki oli Helsinki...
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Elo 2012 11:42

Juha kirjoitti:Viime aikoina on esiintynyt näkyjä Venäjän hyökkäyksestä Suomeen. Tässä ketjussa asiasta: viewtopic.php?f=2&t=867

Ketjussa esitettyjen näkyjen lisäksi, juttelin hiljattain erään uskovan kanssa, joka oli jutellut erään kanadalaisen saarnamiehen kanssa joka oli käymässä Suomessa. (Kyseinen mies on alkujaan suomalainen)

Tämä mies oli myös kertonut nähneensä Venäjän hyökkäyksestä näyn. Kyseisen miehen näyssä oli kohta Raamatusta, että joku hiipii varkaan lailla yössä. Hän mietti että kuka tämä varas on, niin hän sai vastauksen että Venäjä. (Venäjähän ostelee maata Suomesta ja on uhannutkin Suomea ryhtymällä vastatoimiin jos Natoon aiotaan liittyä)

Jumala kuitenkin sanoi, että Suomen on mahdollista estää tämä jos vetelemme oikeista naruista. Mutta koska nykyinen hallitus on mitä on niin se tulee olemaan vaikeaa. Tämä uskova totesi minulle vielä että hän kokee suurta tarvetta rukoilla nykyisen hallituksen puolesta, etteivät he tekisi huonoja päätöksiä.

Tuossa alussa linkittämässäni viestiketjussa, viimeisellä sivulla on samasta aiheesta Pekan postaama profetia. Tässä pätkä siitä:

"Näyssä Suomen yllä riippui musta, uhkaava aalto, jossa oli vielä kuohuva pääkin. Se oli romahtamaisillaan Suomen päälle. Mutta samassa Suomen ylle lankesi kirkas, valtava valo, joka valaisi koko Suomen aivan sen itäisintä nipukkaa myöten. Samassa kuulin myös äänen: ”Vain uskovien esirukoukset estävät tuon aallon romahtamasta teidän päällenne.”

Koen nyt erittäin tärkeäksi rukoilla Suomen puolesta.


Minäkin tunsin Jumalan kosketuksen kun luin sitä saamani s-postia linkkineen. Mutta en tunne Michael Howardia enkä tiedä onko hän oikea profeetta. Kannattaa koetella Jumalan Sanalla.

http://www.ooa.fi/index2.php?option=com ... f=1&id=200

Esirukousaiheet:
1. Suomen puolesta. Ettemme joutuisi vieraan vallan käsiin.

2. Jumala vuodata henkesi voimallisesti seurakuntiin (Kristuksen ruumiiseen)

3. Suomen puolesta. Viisautta ja rohkeutta päätäjille. (EU)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja Herman » 16. Elo 2012 12:31

Jos minä suljen taivaan, niin ettei tule sadetta, jos minä käsken heinäsirkkain syödä maan tahi jos minä lähetän ruton kansaani, mutta minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi. (2.Aik.7:13-14)
Herman
 

Re: Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja Tyrsky » 02. Syys 2012 18:00

Aamu-Usva kirjoitti:En muista, olenko jo täällä kertonut siitä, että myös eräs eteläafrikkalainen veli oli nähnyt näyn, jossa valtavan suuri jäätsunami iski mereltä kaupunkiin ja vaikkei hänellä ole Suomesta mitään tietoa, sai hän näyssä tietää, että kaupunki oli Helsinki...


Anteeksi että nyt kommentoin..miten on mahdollista että Helsiniin tulee mereltä jäätsunami?!
Hieman yliampuvaa tämä ennustelu.
Tyrsky
 

Re: Suomen puolesta rukoilu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Syys 2012 21:58

Minun mielestäni tämä valtava jäätsunami on jo iskenyt kaikella kylmyyden voimalla monien uskovien sydämiin :( Ajatelkaa, että Jeesus kertoo useimpien rakkauden kylmenevän. Mikä voisi olla se syy, minkä vuoksi minä en kuuluisi noihin useimpiin!? :cry: Mahtaako Jeesus löytää uskoa maan päältä takaisin tullessaan..?

En minäkään näihin ennustuksiin aina kirjaimellisesti usko, mutta pyrin silti ottamaan varoituksesta vaarin ja tutkiskelemaan asioita sydämessäni. Raamatussa kuitenkin sanotaan: "...profetoimista älkää halveksuko (1.Tess.5:20)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron