Rauhaa!

Rukousaiheet

Rauhaa!

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 14. Heinä 2012 19:57

Olen ollut pitkään väsynyt moneen asiaan, enkä ole jaksanut juuri tänne kirjoitella. Luen kyllä kirjoituksia ja useat niistä ovat rakentavia ja Jeesus-keskeisiä. Tulevana maanantaina on sitten aika, jolloinka vaimoni synnytys käynnistettäneen. Oire, neste keuhkopusseissa vauvalla on vähentynyt suhteessa parin kuukauden takaiseen. Muitakin koettelemuksia on ollut yllin kyllin, mikä lienee väsyttänyt ja eipä oikein jaksa mitään; ainakaan enempää enää vastoinkäymisiä. Tapahtukoon kuitenkin Herran tahto. Minä olen ikäänkuin sivussa ollut ja sivusta seuraaja jo pitkähkön aikaa. Päivä kerrallaan menen eteenpäin, eikä enempää tarvitsekaan. Jos joku kokee rukoilla asioittemme puolesta ylipäätään niin en pistä hanttiinkaan :)

Siunausta ja Rauhaa Herrassa :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Rauhaa!

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Heinä 2012 22:00

Ootte ollu ajatuksissa ja parina päivänä on ollu mielessä kysäistä että mitä kuuluu teidän perheelle,mutta se on jäänyt ajatuksen asteelle.Olipa kiva kun kirjoitit. Jumalan siunausta ja voimia tuleviin päiviin...vaimolle siunaavia terkkuja :) Oon hengessä mukana!
systeri
 

Re: Rauhaa!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Heinä 2012 19:58

Jukka-Pekka kirjoitti:Olen ollut pitkään väsynyt moneen asiaan, enkä ole jaksanut juuri tänne kirjoitella. Luen kyllä kirjoituksia ja useat niistä ovat rakentavia ja Jeesus-keskeisiä. Tulevana maanantaina on sitten aika, jolloinka vaimoni synnytys käynnistettäneen. Oire, neste keuhkopusseissa vauvalla on vähentynyt suhteessa parin kuukauden takaiseen. Muitakin koettelemuksia on ollut yllin kyllin, mikä lienee väsyttänyt ja eipä oikein jaksa mitään; ainakaan enempää enää vastoinkäymisiä. Tapahtukoon kuitenkin Herran tahto. Minä olen ikäänkuin sivussa ollut ja sivusta seuraaja jo pitkähkön aikaa. Päivä kerrallaan menen eteenpäin, eikä enempää tarvitsekaan. Jos joku kokee rukoilla asioittemme puolesta ylipäätään niin en pistä hanttiinkaan :)

Siunausta ja Rauhaa Herrassa :pc:


Rukouksissa muistetaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron