Naapurikamu on murtunut surusta

Rukousaiheet

Naapurikamu on murtunut surusta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Heinä 2012 18:50

*
Sain ihan äsken tietää siis...naapurikamu tuli kertomaan minulle että hänen kissa, kuoli. Se oli myös minun rakas koska sai aina minut hyvälle mielelle...
Naapurikamu sanoi minulle että se on nyt taivaassa ja alkoi itkeä... En tiennyt mitä ajatella ja olin ihan yllättynyt että hän sanoi että taivaassa... Mutta naapurikamulla on enemmän vaikeaa olla koska hän menetti aikuisen pojan joka kuoli alkoholiongelmaan ja sit hän sai syövän ja sai taistella läpi ja nyt on tervehtynyt ja sit kissa...

Pyytäisin rukousta että naapurikamu jaksaisi vielä... Ja hän tulisi myös uskoon ja hänen kaikki lähiomaiset joita minä tunnen. :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Naapurikamu on murtunut surusta

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Heinä 2012 23:08

Rakas taivaallinen Isämme, auta tahtosi mukaan tätä surun murtamaa ihmistä. Tätä pyydän sinulta Herran Jeesuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron