Jumala puhuu

Rukousaiheet

Jumala puhuu

ViestiKirjoittaja AuMaT » 26. Kesä 2012 18:22

Olin makoilemassa sängyn pohjalla ja minulla oli sellainen heikko hetki (olin yksin) jolloin itkin ja rukoilin kun tunsin itseni niin epätoivoiseksi ja yksinäiseksi, oli olo että Jumalakin on minut hylännyt. Ennen kuin olin saanut rukousta edes loppuun asti saan sanat ajatuksiini todella selkeästi: "Minä rakastan sinua. Älä huoli järjestän asiat." Näiden sanojen täytyi olla Jumalalta! En usko että se olisi minun mielikuvituksen tuotettakaan sillä ääni ajatuksissani ei ollut omani, eikä kenenkään jonka äänen tunnistaisin. Olin kyllä täysin hereillä vaikka silmäni olivat suljetut, eikä minua edes vielä unettanut mutta jonkin kuluttua siitä nukahdin ja nukahdin rauhallisin mielin kun tiesin olevani turvassa Jumalan hellässä huomassa.

Kiitos Herra! Tämä vastaus vahvisti uskoani sinuun enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Tästä on hyvä jatkaa. Ylistys ja kunnia Herralle! :hurraa: :good2: :thumb:

AAMEN
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Herramme Jeesus Kristus
AuMaT
 
Viestit: 24
Liittynyt: 16. Kesä 2012 16:49

Re: Jumala puhuu

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Kesä 2012 09:25

AuMaT kirjoitti:Olin makoilemassa sängyn pohjalla ja minulla oli sellainen heikko hetki (olin yksin) jolloin itkin ja rukoilin kun tunsin itseni niin epätoivoiseksi ja yksinäiseksi, oli olo että Jumalakin on minut hylännyt. Ennen kuin olin saanut rukousta edes loppuun asti saan sanat ajatuksiini todella selkeästi: "Minä rakastan sinua. Älä huoli järjestän asiat." Näiden sanojen täytyi olla Jumalalta! En usko että se olisi minun mielikuvituksen tuotettakaan sillä ääni ajatuksissani ei ollut omani, eikä kenenkään jonka äänen tunnistaisin. Olin kyllä täysin hereillä vaikka silmäni olivat suljetut, eikä minua edes vielä unettanut mutta jonkin kuluttua siitä nukahdin ja nukahdin rauhallisin mielin kun tiesin olevani turvassa Jumalan hellässä huomassa.

Kiitos Herra! Tämä vastaus vahvisti uskoani sinuun enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Tästä on hyvä jatkaa. Ylistys ja kunnia Herralle! :hurraa: :good2: :thumb:

AAMEN


Amen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jumala puhuu

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:40

Aamen !!
Ja siunausta ! :thumb:
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49


Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron