Tänään on 10. Joulu 2018 15:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 2/2 [ 12 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Herra Jeesus.....
ViestiLähetetty: 29. Kesä 2012 12:57 
Herra Jeesus ---- opeta minua kulkemaan veljeni rinnalla, joka etsii vapautusta synnin vallasta. Herra, me emme voi, me emme kykene itsessämme - me olemme synnin vankeja kaikki, ilman Sinun elämääsi ja voimaasi Pyhässä Hengessä.

Opeta minua rakastamaan tätä veljeä, olemaan armollinen, ja tuomaan totuus synnistä Sinun tahtomallasi tavalla. Anna minulle kärsivällisyyttä ---- riko minun tekopyhyyteni ja teologiani, anna minulle Sinun viisautesi.

Herra Jeesus, minä tahdon nähdä kuinka SINÄ vapautat ihmisen - anna minun nähdä Sinun ihmeesi ja voimasi - konkreettisesti.
Herra Jeesus - jos uskomme on vain sanoja ja teologiaa - olemme kuolleita. Opeta minua elämään Sinun armosi ja rakkautesi heikkoa veljeä kohtaan TODELLISENA, ei vain sanoina.....

Kiitos Herra Jeesus - että Sinä tahdot ja voit, rikkoa synnin ja saatanan kahleet ihmisten elämästä.

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä.

Viestin otsikko: Re: Herra Jeesus.....
ViestiLähetetty: 04. Heinä 2012 10:31 

*
Minulla on taas keskittymisvaikeuksia... Ymmärrys ei jostain syystä auennut vaikka yritin lukea hengellisiä aiheita uudestaan ja taas uudestaan niin minulle jäi "hämäräksi" eli epäselväksi... Raamatun lukeminen jäi vähiin sen takia. Jeesus auta!

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 12 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia