Herra Jeesus.....

Rukousaiheet

Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 09. Kesä 2012 03:28

Herra Jeesus Kristus -
kaikkien ahdistettujen, masentuneiden (elämän haluttomuutta kokevien), väsyneiden, loppun kuluneiden, arkojen, mitättömien (omissa silmissään), lain alla olevien, rangaistuksen pelossa olevien, fyysisesti sairaiden, synnin orjuudessa taistelevien, henkisesti sairaiden, yksinäisten, muiden mielestä outojen, työttömien, köyhien, vainottujen, häväistyjen, henkivaltojen kiusaamien puolesta.

JEESUS, kirkasta nimesi ja osoita voimasi. Sinun on voitto, kunnia, kirkkaus ja valta.
Tulkoon nimesi kaikkien muiden nimien yläpuolelle.

Jeesuksen Nasaretilaisen nimessä.
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Kesä 2012 11:50

Minäkin rukoilen, että Jumala armahtaisi kaikki Herraan Jeesukseen uskovat ihmiset jotka ovat mukana kirkkokuntien ja lahkojen jne. toiminnassa koska niin monet ovat tietämättään mukana niissä ja eivät ymmärrä, että heitä ollaan johtamassa harhaan. Sydämeni on murheinen, armahda Isä myös minua, että olisin valittujen joukossa, auta minua erityisesti niissä asioissa jotka näet minussa olevan pielessä koska minulla ei ole itselläni sitä tarvittavaa voimaa muutoksiin, vain sinä voit antaa minulle voiman muutoksiin ja parannukseen.

Isä, ole armollinen, tapahtukoon sinun tahtosi, Herran Jeesuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 11. Kesä 2012 20:49

Herra Jeesus - me olemme usein monien [ihan hyväksyttävienkin] asioiden sitomia, ilman että aina edes itse huomaamme sitä. Oli se sitten televiso, netti, ruoka ja sen hallitseva suhde itseemme [vatsa hallitse meitä, me emme hallitse vatsaamme], liiallinen nukkuminen, laiskuus, liiallinen ulkonäkömme korostaminen, väärällä tavalla toiset ihmiset - niin me pyydämme, että me näkisimme ongelmamme Sinun armosi ja rakkautesi kautta, ja saataisiin näihin asioin Sinulta apu. Herra Jeesus - vapauta meidät [sinun kansasi], että vapautemme olisi Sinun ja lähimmäistemme palvelemista, ei itsemme palvelemista.

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä.

1Kor. 6:20 "Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne."
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 15. Kesä 2012 16:19

Herra Jeesus --- edessäni on työttömyys aika, siihen asti kunnes Sinä annat minulle työtä.
Herra Jeesus --- anna minun käyttää tämä aika Sinun tahtomallasi tavalla, rukouksessa. Herra laske ylleni rukouksen Henki ja vuodata sydämeeni oikea rakkaus rukoukseen. Pyhitä minut tämän työttömyyden aikana Sinun tahtosi mukaiseen tehtävään.

Kiitos Herra Jeesus niistä, jotka minua ja perhettäni auttavat. Ole ylistetty Sinä, joka olet uskollinen ja vanhurskas. Israelin Messias, kaikkien kansojen Kuningas.

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä.
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 22. Kesä 2012 16:32

Rakas taivaallinen Isä - hiljaisuuden ja pysähtyneisyyden keskellä. Tässä olen - puhu minulle, tee mitä tahdot. Sinä olet rakkaus.

Herra, johdata kansaasi pyyteettömän rakkauden velvoitteen eteen, että me antaisimme koko elämämme Sinulle. Meidän tahtomme vastustaa, mutta Sinä voitat sen. Pyhitä kansasi nimessäsi Sinun palvontaasi, ylistykseen ja siitä syntyvään uskon kuuliaisuuteen. Sinun lakisi on sinun kirkkautesi - Pojassasi Jeesuksessa. Anna meidän tutkia Sanaasi ja katsella kirkkauttasi - YHWH Adonai.

Herra, näet elämäni ja asiat joita rukoilen - pyydän, anna minun odottaa aikaasi. Anna minun saavuttaa Sinun tahtosi kärsivällisyyden sekä uskon kautta. Ole ylistetty YHWH !!

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä. Amen.
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Kesä 2012 23:47

Tapasin tänään alkoholistin nimeltä Toni A. ja hän on asunnoton. Kerroin hänelle Jeesuksesta.

Herra Jeesus, sinä tiedät tämän ihmisen ahdingon ja surkean tilanteen. Auta häntä kaikella tavalla ja erityisesti niin, että hänen sydämensä nöyrtyisi kääntymään sinun puoleesi. Auta ja armahda häntä ja anna hänen sydämelleen rauha, tätä toivon ja rukoilen sinun nimessäsi.

Kiitän Isää, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 25. Kesä 2012 21:24

Herra Jeesus...

Juttelin tänään erään katkeroituneen uskovan kanssa - mies on alkoholin siteissä masennuksen sekä toivottomuuden keskellä. Rakas taivallinen Isä - hän näkee Sinut vain ruoskivana ja käskevänä, ja ei ymmärrä Messiaan uhrin voimaa, eikä elämää Jumalan Hengessä. Isä - Poikasi Jeesuksen nimessä, auta tätä miestä astumaan ulos katkeruudestaan. Sinä voit murtaa saatanan siteet ja valheen.

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä.
Viimeksi muokannut todael päivämäärä 27. Kesä 2012 14:20, muokattu yhteensä 1 kerran
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Kesä 2012 13:19

*
Minä myös tarvitsisin Jeesuksen apua vaikeisiin asioihin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja todael » 27. Kesä 2012 14:19

vaisuliini kirjoitti:*
Minä myös tarvitsisin Jeesuksen apua vaikeisiin asioihin.


Herran YHWH:n käsivarsi EI OLE lyhyt auttaakseen sinua. Ihmisen Poika ei tullut palveltavaksi vaan palvelemaan. Hän pelastaa, nostaa auttaa ja uudistaa - HÄN ON JUURI SINUA VARTEN.

Jes. 43:2 "Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta."

Ps. 40:2 (40:3) "Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni."

Jeesuksen nasaretilaisen nimessä.
todael
 

Re: Herra Jeesus.....

ViestiKirjoittaja eerika » 27. Kesä 2012 17:39

Rukoillen myös.
Herra Jeesus on voimallinen ja Hän lähettäköön "Tiituksia" jotka tuovataitoja lohdun ja lohdutuksen eläviä sanoja masentuneille ja ahdistuneille Jumalan sydämeltä.

Siunausta !
Jeesus on Voittaja !
Avatar
eerika
 
Viestit: 153
Liittynyt: 19. Maalis 2011 16:49

Seuraava

Paluu Rukouspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa